SEUKKAUSLUUKKU
LOL
Kun ei onnaa ni ei sit näköjään ikinä... lähden takas tonne sinkkuluukkuun>>
HIrveän monilla on tosi jyrkkä ei sitoutumiselle nykyään... eräs
tyttö tuossa jokin aika sitten sanoi ettei voisi seurustella kauaa
pettämättä... joten*ding**eiei*
Siirappia
-yök!
Tässäpä n.2,5 vuotta kihloissa ollaan oltu*hymy*...
[q]ella_:
rakastan niin sitä yhtä poikaa
[/q]
no mut sulla onkin paras poika ever varmaan.. petri *huokail*
*sydän* 1v täynnä hanin kanssa *sydän*
Mulla on täällä jo nojatuolikin kun oon kotiutunut niin hyvin :)
molemmissa luukuissa oleminen on ihanaa!! *sydän*
(ei tietenkään samaan aikaan)
[muokattu 15.4.2004 09:22]
[q]keijukainen:
10 kuukautta täytee tänäää rakkaan kanssa *sydän*
[/q]
Onnittelut teille molemmille*aplodit*
Myydääks tänne jossain pääsylippuja...?
Tänne sitten taas päästiin kumpa tämä tunne ei koskaan loppuisi*sydän*
Pari kuukautta tuli täyteet hetki sitten.....eihän se ole paljoa mutta alku....mul on ihana mussukka mutta mun täytyy viel kouluttaa kultani kuuntelemaan kaunista elektronista musiikkia.....kaikkee se kevät saa aikaan....
tänne tulin ihanan tytön kanssa =D
[q]Elwira:
Eilen tuli 1kk *sydän*
[/q]
Rakastan sinua peip Seksipetoni
[muokattu 9.8.2004 09:35]
Ilmottaudun tänne.
Hip hip..! Ollaan seurusteltu tyttöni kanssa n. 3kk ja menee loistavasti, never bettter No mut nyt se sitten lähti käymään kaverinsa kanssa lomareissulla etelässä... Tunnen molemmat entuudestaankin ja täytyy sanoa, et vähän pelottaa... Kai sitä vaan pitäs rohkeesti luottaa, mut ei oikein tiedä uskaltaako ja hermoja kyllä raastaa..
Onhan se kyllä tosi jees kun on vihdoinkin löytänyt sellaisen ihmisen, ettei todellakaan tarvitse tyytyä mihinkään puolittaiseen. Jännä fiilis kun ei ole löytänyt vielä yhtään todella huonoa puolta toisesta, kai niitäkin jokaisessa on.. Nooh, jos ei löydy niin eipä kyllä haittaa yhtään Pusuja ja haleja kullalle!
Juu seukkaus on kyl ihan ufoo hommaa
[q]Jone:
---
Violette:
Minäkin varmaan olisin jo valmis menemään kihloihin, jos kosittaisiin *sydän* *sydän* *sydän* *läiskii itseään poskille-hymiö*
---
Tämä on perinjuurin ärsyttävä piirre, jota näköjään ilmenee jopa nykynaisissa; Miehen oletetaan tekevän suhteen suuret peliliikkeet, kuten nyt esim. kosiminen. Ei ole olemassa mitään estettä sille ettet voisi ihan itse kosia jos tuntuu siltä, että on sen aika.
[/q]
No voi hohhoijaa. En kyllä tuota tarkoittanut, että miehen juuri nimenomaan pitäisi kosia... Ilmeisesti hymiöt eivät tarpeeksi hyvin kertoneet, että tuo kommentti ei ollut ihan tosissaan heitetty. No mutta mitäs pienistä...
Toisaalta kunnioitan kyllä tiettyjä perinteitä ja tuntuisi jotenkin hienolta, jos se olisi juuri mies joka kosisi. Mutta haluaisin (tai ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä) kihloihin mennä vasta sitten, kun on aikomus mennä naimisiin vuoden-parin sisällä ja jotenkin tekisi mieli astua avioliiton satamaan vasta myöhemmin, sitten kun on opiskelut opiskeltu ja aletaan perustaa perhettä. Olemme nyt rakkaan ikanssa seurustelleet runsaat pari kuukautta ja mielestäni olisi muutenkin jotenkin hölmöä mennä niin pian kihloihin. Jokaisen oma asia mitä tekee, mutta minusta kihloihin meno ei kuulu vielä tähän vaiheeseen, vaikka olemmekin hyvin rakastuneita ja sovimme toisillemme uskomattoman hyvin - samat kiinnostuksen kohteet, samat odotukset elämältä, samanlainen huumorintaju jne. En olisi ikinä uskonut, että tapaisin miehen jossa yhdistyy näin monta ihanaa piirrettä, joista olen aina haaveillutkin, mutta niin tässä sitten vain kävi. *sydän* Toivotaan vain, että tämä kestää.
Ja älyttömästi onnea kaikille rakastuneille! Rakkaus on hieno asia, kun se osuu kohdalle.
heips!
minäkin voisin ilmoittautua tänne seukkausluukkuun, kun olen seukannut kultani kanssa jo kohta kolme vuotta..
ihq miesh hän on.. *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
mun oma pikku ihq