Mitä söit tänään?

Back to häröily O

:[q]aamiaiseksi vaihteeksi : paahtoleipää.

ihme etten ole vielä kyllästynyt kun sitä on tullut syötyä viime aikoina ihan älyttömästi.. :D[/q]
t:mää

Teimme henkilökohtaisen avustettavani kanssa munakasta.

Meil oli koulussa itämaista risottoo, jossa oli BANAANIA!!!*voiei*
Alux maistelin, et miten tää maistuu näin makeelle ja sieltähän se vastaus paljastui: banskuviipaleita seassa!
Aika jännä yhdistelmä...

aamulla puuroa ja teetä (edes jotain terveellistä..), äsken pizzaa ja tomaattimehua.. se mehu oli aika..hmm..mielenkiintoista..

Aamulla pahaa leipää, päiväl perunamuuShia ja jotain ruotokalaa+näkkäriä tietysti...sit äske pizzaa ja kahvia.. ynf.

tää nyt poikkee vähän aiheesta, mut pakko päästä purkaan tunteita...
ensinnäki siis, kaveri teki koulutyötä anoreksiasta ja bongas sitte jostain netist pro-anoreksia- sivui. no ei se mitään, mut et ku niitä löyty sadoittain. no sitte ku tää kaveri oli kertonu mitä kaikkee niil sivuil oli ollu, ni pakkohan mun oli äsken mennä kattoo: ohjeita oksentamiseen:hammasharja kurkkuun, tekosyitä vanhemmille miksi ei syö:söin just kaverilla, vinkkejä: kylmän veden juonti kuluttaa enemmän energiaa ku ruumiinlämpösen veden juonti (joo...), listoja ruoka-aineista, joista saa vähemmän energiaa ku mitä niiden syönti kuluttaa...yms. Sitte oli tietenki kans kuvia anorektisista malleista ja ihan normaaleistakin anorektikoista. monet niistä kuvista oli ihan hirveitä, varsinki jos ne oli sivusta otettuja.
no, mutta sitte siel oli kans näitä foorumeita, joissa jengi anto toisilleen vihjeitä ja kannusti tyyliin: 'älä nyt sorru siihen banaaniin. haluutsä tulla taas läskiks?'
ja tän lukeminen teki niin pahaa. eniten sen takii, et yks toinen mun kaveri on just parantumassa anoreksiasta.
ja ku ne ihmiset vielä vaikutti olevan ylpeitä anoreksiastaan...

Huh, ei enää ikinä jenkki aamiaist..

Rasvast pekonii ja kananmunii, ja nyt kyl on ollu tuskasempi aamu töis, ku krapulas..

Nuudeleita aamulla nuudeleita päivällä ja varmaa nuudeleita illalla !!! *ökkö*

mamman muusii ja lihapullii kastikkees.

-uusi herkku, omena-päärynäjugurtti, rasvaton, asidophilus*slurps**slurps*
-keksii ja kahvii
------------------------->nälkä.

Aamupalaksi maistui naapurin kissa keitettynä. Oli padassa koko yön yrttien keskellä..suosittelen. Ja tossa kouluruoan lisukkeena oli puolukoista ja naapurin mummon sukkahiestä tehty kastike..herkullista. Ja nyt kun menen kotiin ajattelin varastaa napurin mummon omenat puusta ja ajella niiden yli mummon mopolla. Tulee oikein maukasta ja rouskuvaa omena hilloa sen kissan lisäkkeeksi. Oli nimittäin niin iso kissa että safkaa riittää viikoksi! Mutta jos kokeilette niin suosittelen että illallisella lisäätte kissaan viiniä tai siideriä. Antaa mukavan aromin!

..mitä V..

Mä kääviiin määkkäääriissäää *hih**possu*

eilen kans ämseessä ja tänään kotipaistosia nugetteja.*slurps*

ekaa kertaa elämässäni söin tänään paistettua haukea!*igor*

ihan jees mut kyl mä enemmän vielä lohesta pidän

- hulivili hupakko -

ison annoksen borsh keittoa ja polly karkkeja

Söin tänään töissä muusia ja kaks pihviä.. kotona uunimakkaraa ja ranskiksia

Siinä tuli päivä ja ilta ruoka

En uskonut koskaan vastaavani tähän topiciin, mutta menköön nyt. elikä olin työpaikkani ruokajonossa ja päätin ottaa riisiä ja sitruunakastiketta. no paikalle päästyäni huomasin, että sitruunakastike todellakin on VAIN kastiketta(riisiä ja Skastiketta? no way) joten keskiviikon annos oli riisiä ja lihamureketta jonka päällä oli sitruunakastiketta. oli vähän outo mixi mutta vei pois nälän.
niin ja illalla salaattia ja kaljaa

Yritin tehdä lihapullaruokaa mulle ja Jannelle, mutta harvinaisen ylimaustettua tuli. janne parka. Söi kuitenkin kaiken kiltisti.

Eilistä lasagnea.Oli ihan jees...

Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?

Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....

O