Mitä söit tänään?

Back to häröily O

Possun leikkeen ranskalaisilla.... olen juonut puoltoist pulloa hartwallin feenixiä lisäksi

HYVIN edullisen hese-aterian ;)

aamulla paahtoleipää ja kahvii, lasi mehuu
lounaaksi jauhelihapihvii ja perunoita kermakastikkeessa
"välipalana" makaronilaatikkoo ja forssan lounas-salaattii (HUIPPUU!!!)
Sit illemmalla seuraavanlaista:
Jauhelihaa maustetussa tomaattisoseessa + valkoisia papuja messiin.... koko hoito tortilloiden sisään ja herkuttelemaan...
pitää vissiin vie kebabilla käydä*hih*

puolikkaan vesimelonin
cheerios- muroja ja appelsiini-porkkanamehua*slurps**slurps*

perks...mikään turisti ole!!!!!!*voiei*

Hehee =) osallistumpa minäkin.. aamulla juustosämpylä (hieman vauhdissa, asemalta ostettu..)..päivällä porvoossa jossain ravintolan tapaisessa kaikennäköistä kasvisruokaa..töissä kuppi kahvia ja 1 luumu (löytyi sieltä :), nyt illalla kotona muutaman päivän vanhoja ranskiksia ja kammottavaa munakokkelia =) erittäin terveellinen ruokavalio.. :) Niin, ja tietysti paljon tupakkaa :-/

plääh, mä ennoo ehtiny syömään tänään vielä mitään

Aamulla kinder bueno ja kahvia sitten koulussa ah niin monipuolista ja nälän poissa pitävää mössöä ja näkkäriä ! sitte kotona taas karkkia.. ja limua tietysti..*justjoo*

Mä kerron eilisen syömiset.. aamul jotai.. leipä? sit päiväl hese ateria sit illal nuudeleit ja yöllä hese ateria*nauraa*

Aamulla leipää ja kaffetta ja sit päiväl hese-mättöö. Tekee niin gutaa. Tavotteena olis syödä tänään viel jotain........*slurps*

en ole syönyt tänään mitään.. sellainen on elämä opiskelija-asunnossa..

Aika omituinen topici.

No joo:
Aamulla: Reissumiestä salamin kera ja kaakaota
Päivällä: Kinkkupastaa, salaattia ja maitoa.
Aina välilla jokunen limu ja paljon vettä, oli aika kuuma päivä koulussa.
Illalla: Pitaleipä ja maitoa

Että sellaista.

tänään söin:

aamu:
twix patukka + tee + maito

työ päivällinen:
tyhjää, en ehtinyt syödä

koti päivällinen:
venäläinen plov, paisettua lihaa
chiapo
persikka
bounty patukka
tee
maito, piimä

illallinen:
tee
2 persikkaa
pringles original

aamulla nuudeleita, koulussa pinaatti keittoa, kotona paljon limua ja kahvia...*justjoo*

mustikkapiirakkaa aamupalaksi....*nauru*

kaks karjalanpiirakkaa, limuu ja sipsei ... ei hyvin mee mullakaan

Vartaat ovat marinadissa.

Mä söin paniinin... Nami.

Aamupalaks kismetti ja jaffaa, koulussa näkkäriä, himas makaroonilaatikkoa+paljon kahvia

Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?

Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....

O