Mitä söit tänään?

Back to häröily O

Shushia, nam nam!

näkkileipää

mitn muuta tehnykkään ku syöny tänään. :D

2 x avokado-katkarapupastaa, kurkkua ja feta-tomaattisalaattia (vielä yks kerta ku pääsen töistä)
banaani, viili
jogurttia, pannulla paistettuja omenoita pari, pellavarouhetta

Runsaassa margariinissa paistettuja suppilovahveroita tuoreiden kaurapuikuloiden päällä. UmmaGumma!!! Tietenkään en ollut poiminut niitä sieniä itse, mutta ei se makunautintoa estänyt. MjummiMjammi.

aamulla tattaripuuroa ja mustikkakeittoa, pari kiiviä, mantelilastuja, pellavarouhetta...
2x lämmin ruoka eli kummallakin kermaista peruna-sellerisosekeittoa raejuustolla ja pestosilmällä, tattarikakkuja
välipalaksi banaania ja viiliä

kestoähky

hernekeittoo :D (lidl)

Täysin lisäaineettoman perus aamupalan:

Luomu kaurapuuroo, kylkiäisenä kourallinen metsästä noukittuja mustikoita ja omateko-omenahilloo.

Ullan Pakari ohraskaa, päälle meijerivoita, goudaa, kananmuna, maksamakkaraa, salaattia ja hevosen paistia.

Mukissa appelsiinimehua ja ripaus camu camua.

Lopuksi valkosta luomuteetä, luomulähihunajaa ja steviaa.

Tällä starttaa kone aina, ei tarvii mitään carburetor cleaneriä suihkutella

This week I've been mostly eating prozac!!!

pizzaa :)

Juustoleipiä siis hiilihydraatti-aamiai, sit varmaankin vakioholleille pizzalle(aura, kirsikkatomaatti, ananas, oregano), kaupasta samalla mukaan rahkaa. Illalla sit protskut (soija)... Döh.

Oon ruvennu uusiks tekee salaatteja lounaalle. En vaa osaa mitottaa ja teen sellasen valtavan kukkurallisen lautasellisen. Tänää meni sitten about tunti, kun ahtasin sen kaiken sisääni siinä samalla miettiessä, että damn, kun ei vaa jaksa nousta ylös ja laittaa tätä rasiaan*blush*
oli helpompaa*pepsodent*

Siskonmakkarakeittoa ja saaristolaisleipää

Ummmmm... Piiiiitkään haudutettua riisipuuroa (itse tekemääni) ja luumukiisseliä. Joululimppua kinkulla, suklaakonvehteja. Kalapuikkoja ja pottulohkoja sienisalaatin kera. Ja pari joulutorttua.

Sushia

Ähmin ja imuroin toissapäivänä georgialaisia pikkuherkkuja kaverini tupaantuliaisissa ja kostutin huuleni georgialisissa punaviineissä, kuohuviineissä ja snapseissa, sivistyneesti. *enkeli*/*possu* Alan pikkuhiljaa tyhjentyä joulua varten. Ja sitten on uusivuosi. Öhh...

En kyllä tänään syönyt, mutta tulipahan mieleen, että kavereiden kanssa viimeviikonloppuna maistettiin Lidlin inferno pitsaa :D vaikka oli aika reippaasti promilleja veressä niin silti kyllä tulisuus tuli läpi ja piti maitolasilla tukahduttaa. kaiken kruunasi se, että aamuyöstä krapulan lisäksi iski vatsaakorventava laavapaska :D never again please. tollahan vois tehä källin jollekki "ota siitä vähän hyvää pitsaa!"

söin just pirkan kiivi-karviaismarjajugurttia. En yleensä syö kaupanjugurtteja kun ne on niin makeita. Olihan toi tossi hyvää, mut kieltämättä, kun on tottunu turkkilaiseen jugurttiin ja rahkaan ni toi oli kyl aika tylsän makusta. Oon vaan nykyään valitettavan laiska, kun en koskaan jaksa maustaa noita.

En kyllä tänään syönyt, mutta tulipahan mieleen, että kavereiden kanssa viimeviikonloppuna maistettiin Lidlin inferno pitsaa :D vaikka oli aika reippaasti promilleja veressä niin silti kyllä tulisuus tuli läpi ja piti maitolasilla tukahduttaa. kaiken kruunasi se, että aamuyöstä krapulan lisäksi iski vatsaakorventava laavapaska :D never again please. tollahan vois tehä källin jollekki "ota siitä vähän hyvää pitsaa!"

Oon kans todennu, ettei kannata syyä aasialaista ruokaa vetää kunnon kännejä ja antaa perää.
Vaurioituneet limakalvot ja laavapaska*sydän*

O