Mitä söit tänään?

Back to häröily O

Jos joku tietää miksi merimiespihvi on merimiespihvi niin kertokaa. Kun se saamarin ruoka ei ole pihviä nähnytkään!!*ding*

Nuudeleita aamulla ja päivällä söin yades ihan helvetin hyvää nuudeli safkaa.. (inhoon nuudeleita)*hih* semmottiish.

"aamupalaks" mamman herkkuhyvää kanakastiketta ja riisiä....ööh, niitänäitä mitä nyt krapulassa syödään.

muute en ookkaan sit tehny...joutuu jotai olee super huono olo....aamupalax söin palan frendin leipomaa omena piirakkaa,nam!!se ei sit riittäny joten fixuna tyttönä kävin vetää seinäst rahaa(uuuu*nauru*)p,s:(synnynnäinen koomikko)just,NIIN ja menin rasvaiseen,haisevaa,hikiseen nakkikiskaan ja tilasin porilaisen...(jossa oli inhottavia rustoja)röyhtäsin kerran ja vedin sit taas vähä jotai sis.(sipsei,karkkii,limuu)tietenkin pienel viveel tost erittäin terveellisestä lounaasta(kuituja sisältävästä)ja nyt olo on...*poks* mut jopa hyväl oma tunnol...kävin lenkil...*iloinen*

Janssoninkiusausta viis minsaa sitten

kyäk*poks*

Iltapalaks kylmettyneitä lohkoperunoita ja jotain mitälie marinettipiffiä.Ne oli pellillä hellan päällä ku tulin himaan ja oli nälkä.....nami. *slurps**justjoo*

mä oon syönyt tänään yhden voileivän aamulla (päällä valkosipuli-basilika-tuorejuustoa, kurkkua ja sitruunapippuria) ja teetä, päivällä ranskiksia (terveellistä :-/ ), yhden banaanin, pari kuppia kahvia, yhden suklaakarkin, ja illalla koko päivän pöydällä olleita ranskiksia.. ai niin ja yhden hapankorpun.

Kohta tonnikalalasagnea....*ding*

jotain pihvei.. oisko ollu kanaa.. ei sitä koskaan tiiä mitä nois koulun safkois on..;)

kohta aion syödä pastaa&pestoa. nam

Täytyy katsoa ruoka joka menee helposti alas muttei tule ainakaan heti ylös..oksennustauti!!

aamulla karjalanpiirakka, päiväl ällö kaalipataa ja sit taas vähä leipää ja limuu tietysti..(muumilimua)

kahvii, keksii, muroloita, kukurttii, kakkua, leipää....pöh. ruokaa tänne ja heti*nauru*

ja Tanyalle pikaista paranemista*uuh*!*sydän*

Mitäs terveellistä ja ravitsevaa mä oonkaan tänään syöny? hmm.. karjalanpiirakkaa taas vaihteeks aamul, koulus jotain yliherkku sohjoo*iloinen* ja himas pizzaa!!! ja kahvia,limuu.. puoltoist askia röökiäki "söin".. ehkä olis aika rajottaa..*täh*

Joo, kuppi kahvia ja tupakkaa.. siinä on kunnon aamupala =)
.. mä nimittäin oon oppinu juomaan kahvia (ikinä en oo siitä tykänny vaikka välillä olen sitä juonut..)

kahvia ja tupakkaa!

Aaumupalaks savulohta ja perunoita voin kera.

ihan vitusti kaikkee.

Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?

Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....

O