Mitä söit tänään?

Back to häröily O

Aamulla ennen kouluun lähtöä kolme itsetehtyä porkkanasämpylää ja juustoa päälle + vettä.

Päivällä koulussa jotain kanaperunalaatikkoa tms., 2 leipää, lasi maitoa, lasi vettä, salaattia ja 2 annosta marjarahkaa jälkiruuaksi.

+ pitkin päivää paljon vettä.

Iltaruuaksi luultavasti taas niitä itsetehtyjä sämpylöitä ja ehkä jugurttia...

dippasin vihanneksii!!nam!!ja litran jätskii,jätskii en kyl dipanut ...ja illal leipää ja kaakaoo...(turvoxis)

'Jeps toi mutsin luo visiitille on meinaa kuukauden kohokohta.


en millään jaksa odottaa seuraavaa kertaa ku pääsee syömään oikeeta ns terveellistä safkaa. Ja eikä tarvii miettiä paljox tää lusikallinen maksaa.


TJ mutsin luo 2*ökkö*

Tais taas tulla syötyä sitruuna,piru vie!*justjoo*

Rayu:[q]

Tais taas tulla syötyä sitruuna,piru vie!*justjoo*[/q]


...ja enkeli tuo...*hih*

Uh, melkee koko päivän ollu masu pipi.
Söin heses tortilla-aterian ja kaikkee muuta paskaa koko päivän....*poks*

MUN ON NII PAHA OLLA!!!! *nyyh**suru**nyyh*



no, ehkä se siit.

Tänään oon syöny intialaista safkaa, juonu jotain 2 litraa (vettä ja limua) ja nyt tein tossa illalla ittelleni 3 litraa japanilaista miso keittoa mistä varmaan syön puolet ja puolet sitten aamiaiseksi :)

Aamulla ruisleipää, päivällä koulussa jotain porsaanleikettä (hitsi ku oli hyvää). Kämpillä illalla en juuri muuta ku pari verilättyä, suklaata ja jugurttia Ja ehkä vähän lisää suklaata.

Suklaa on hyvää.

Söin ihan kaikkea epäterveellisrtä enkä jättänyt syömättä mitään mitä piti jättää syömättä. Hitto vie. Valmiina painonvartijoihin!

Katrina:[q]Söin ihan kaikkea epäterveellisrtä enkä jättänyt syömättä mitään mitä piti jättää syömättä. Hitto vie. Valmiina painonvartijoihin![/q]

no tuota... ehkä tuolla elopainolla mitä edustat voisit syödä enemmänkin epäterveellisesti?

Avernian:[q]
Hmm... siis päivässä pitäisi olla 5-6 ateriaa, juoda 2,5 litraa vettä ja syödä puoli kiloa kasviksia. Ei ihan onnistu multa.[/q]
Aikast levotonta. 3-4 ateriaa päivässä joka kerta litra vettä ja mä vaan kasvan sivuttain.
Paino=voimaa ylipaino=ylivoimaa.

Kolera:[q]Avernian:
Hmm... siis päivässä pitäisi olla 5-6 ateriaa, juoda 2,5 litraa vettä ja syödä puoli kiloa kasviksia. Ei ihan onnistu multa.
Aikast levotonta. 3-4 ateriaa päivässä joka kerta litra vettä ja mä vaan kasvan sivuttain.
Paino=voimaa ylipaino=ylivoimaa. *hih*[/q]

Eikyl iha tolleekaa...

Dorka:[q]Katrina:Söin ihan kaikkea epäterveellisrtä enkä jättänyt syömättä mitään mitä piti jättää syömättä. Hitto vie. Valmiina painonvartijoihin!

no tuota... ehkä tuolla elopainolla mitä edustat voisit syödä enemmänkin epäterveellisesti? *pihkassa*[/q]

Elopaino nousee huolestuttavasti...


No mutta en masennu, syksyllä kun on pimeää täytyy syödä sen mukaisesti!

[q]Katrina:

Elopaino nousee huolestuttavasti...


[/q]


Sä voisit sit lahjottaa muutaman ylikilon tänne kans... söin (tai urheilisin) mä miten paljon tai vähän tahansa niin aina oon +/- 55

Mä oon syönny tänään 3 palaa leipää jossa oli metukkaa ja yhen viilin ja yhen vadelma munkin... nam nam...*purr**purr**purr**purr**purr**purr*

Dorka:[q][


Sä voisit sit lahjottaa muutaman ylikilon tänne kans... söin (tai urheilisin) mä miten paljon tai vähän tahansa niin aina oon +/- 55 *voiei*[/q]

Ole hyvä vaan. Lahjoitan enemmän kuin mielelläni!
*ökkö*

söin jotain portugalilaista valkosipulipossumössöö, ja salattia jossa oli 3 iiisoa valkosipulinkynttä jotka oli pakko pureskella iihan mössöks että varmaan tuntuu maku. ja vielä leivänpäälle valkosipulilevitettä.

haisen varmaan perjantaiankin vielä valkosipulille, vaan eipä flunssa iske

[muokattu 16.10.2002 16:58]

haiseva yana...mulle ei ruoka maistu, mutta oon litkiny kardemummalla ja kanelilla maustettua kahvia. on vähän sellanen jännä olo, ei tee mieli ruokaa. totta kai on se, että ihastuminen vie nälän...*pihkassa*

Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?

Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....

O