Mitä söit tänään?

Back to häröily O

nyt meen lämmittään pinaattilettui.....heihei.*ökkö*

Haukimurekepihvejä ja berunamuushia.Haukea vähemmän.....*igor*

Hernekeittoa. Ei mikään lempiruoka.

onpas vallan kiinnostava aihe.
kävinpä äsken ravitsevalla aamiaisella, kuppi kahvia,
nortti ja kaksi grillikyrsää
niillä pärjää taas pitkälle.

Ihan oma tekosta kanakastiketta ja riisiä...karjalanpiirakkaa...kahvia,muumilimua,suklaata..vanhaa kettua..

Karkkia, nachoja, karkkia ja sit taas nachoja... uuh... nacho/karkkivieroitushoito alkaa huomenna!!!!!*mur*
*vannoo taas - ties monennenko kerran - irtipääsyä addiktiostaan* :)

Meja:[q]Karkkia, nachoja, karkkia ja sit taas nachoja... uuh... nacho/karkkivieroitushoito alkaa huomenna!!!!!*mur*
*vannoo taas - ties monennenko kerran - irtipääsyä addiktiostaan* :)[/q]

Mulla samansuuntaisia addiktioita... Perustetaanko yhdessä joku vieroitusryhmä?

Viikonloppu kului Tapastassa ja Iguanassa...NAMI! Nyt taasen kotoisempien patojen ääreen, eli ei jaksa paljon syömiseen panostaa*uuh*Aamulla Kellogs Red Berries-muroja ja maitua, sekä Marlin porkkana-appelsiinimehua. ja sitte keltasta Fenixiä.

Huuh, mitään ei ole perjantain jälkeen pystynyt syömään...
Jos vaikka tuossa illalla yrittäisi kynsilaukassa korvata menetetty ravintomäärä ...siiderillä

Kouluruokaa, jauhelihapötköjä, perunoita ja jotain kastiketta, joka haisi niin pahalle, et meinasin laattaa lautaselle.*hih*

Katrina:[q]Meja:Karkkia, nachoja, karkkia ja sit taas nachoja... uuh... nacho/karkkivieroitushoito alkaa huomenna!!!!!*mur*
*vannoo taas - ties monennenko kerran - irtipääsyä addiktiostaan* :)

Mulla samansuuntaisia addiktioita... Perustetaanko yhdessä joku vieroitusryhmä?
[/q]

Joo siis toddellakin pitäis perustaa *joo**joo**joo*
Jos sulla on jotain hyviä vinkkejä, mikä auttaa, kun himo iskee, niin otan enemmän kuin mielelläni niitä vastaan!!*plur*

jäisiä kalapuikkoja.


siis pinnalta palaneita, sisältä raakoja

eli keski arvona juuri sopivia mutta paskalta ne silti maistu*poks*

mä söin aamulla kas kas paahtoleipää!
ja äsken kananuudeleita....nam nam...

nyt sit miettimään mitä söis illalla *täh*

- hulivili hupakko -

Jotain svidun litkua missä on lepakon silmiä,
sammakon koipia,kamelin korva nöyhtää ja
herra ties mitä*plur*
Ei sentäs,
lepakon silmiä vain...*pahis*
ja kärpäässhiää!

Avernian:[q]
Hmm... siis päivässä pitäisi olla 5-6 ateriaa, juoda 2,5 litraa vettä ja syödä puoli kiloa kasviksia. Ei ihan onnistu multa.[/q]

Oon taas epäonnistunu elämässäni. miten joltain voi onnistua tollanen *täh*

hyvä jos aamulla jaksan muroja lapata suuhun.

äiti oli päivällä raahannu tänne jotain ihme mössöä mitä se kutsui jauhelikastikkeeksi. sitä mä söin, pikkasen. ja perunamuussia.

tekis mieli lettuja. ihan hirveesti.*slurps*

Aamulla pizzaa ja lounas-salaattii, äsken kinkku-juusto lihiksen. Ihan jees.

Kalapuikkoja ja perunaa

LETTUJA! TORTILLOITA! AAH! kaikkee hyvää-ä.

pakaste pizzan :o

Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?

Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....

O