Mitä söit tänään?

Back to häröily O

*sydän*hmm... Aamu alko ihanasti, söin -kurkkua&porkkanaa ja dippasin creeem bonjoorii -join teetä -jälkkärix salmiakkia.. -nyt kotona venaa tanko parsaa voilla ja perunaa ja maissintähkä pihagrillissä.. *slurps**plur*
*ökkö* jipiii tuu meille syämää, minä tarjoan, jälkkärix karkkivaahtoa... iltapalax tacoja kaikil ihanil mömmöil!

khuul. näin häröön juttuun mäkin jaksan vastata *plur**nauru*

aamiseksi pahaa leipää söin. siis Tosi pahaa. sellasta missä oli KUMINAA. YÖK.
ja teetä join.
niinjoo.. ja söin suklaa-nougat jätskiä

välipalaksi popsin vähän parempaa leipää - juusto, tomaatti, ja söin jätskiä jota äippä kiikutti jätskiautolta.

..päivällinen on vielä vähän vaiheessa. :D

jätskiä kuitenkin sillonkin jälkiruoaksi. ja luultavasti välipalaksi sipsiä ja vesimelonia *plur**joo**heiii*

aamupala: puolikkaat kasvis kotipizzat lounas/päivällinen:2 sukulakua/lärvi
iltapala: grilliranskikset kurkkusalaatilla, majoneesilla, salaatilla ja ketsupilla


*häh* kelatkaa mitä me syödään!
kauankohan henki tällämenolla jaksaa pihistä *täh*

Aamusta kahvia ja paahtoleipää + tomskua ja juustoo

Päivällä hampurilainen (x2) ja vettä (ja paljo iha sikakuuma keli!!)

illalla ranskiksii jaa nakkeja, ja kahvia tietty!

aamulla hampurilainen ja sit jotain appelsiinimehua joka kiers vatsassa muutaman tunnin aiheutta *dissaa*:sta kolme ekaa työtuntia
sipsei kun tulin kotiin
ja illalla sitten porsaan sisäfilettä ja uusia perunoita

Heräsin juuri ja ajattelin tehä aamupalaksi kermaista pyttipannua :-)

Aamupala töihin messiin (aikaa silmien avaamisesta junan lähtöön 20min) : paahtoleipää tonnikalalla +maitokahvia. + työpaikan keittiöstä löytyneitä fasupaloja,nam*slurps*

Lounaaksi kasviswrappi Unicafessa ja yougurt fresh magnum, *slurps*jälleen

Ja jotain hyvää vielä illalla...*iloinen**possu*

aamiaiseksi viili ja sienipussikeitto...
lounaaksi sieni -ja katkarapupussikeitto
iltapalaksi... yllätys yllätys... katkarapupussikeitto ja kanapussikeitto.

aika ykstoikkosta mutta minkäs teet jos kurkku on niin **** kipee ettei paljo mitäään kiinteetä pysty vetään.

tequilakaan ei auttanu pe-la yönä... tai ainakaan seuraavana aamuna. *eiei**nuha*

ruuasta puheen ollen on taas nälkä...ihana tekosyyy....tänään söin lohikeittoo ja ruisleipää...no mut apua tuli kiire pitää poistuu mut ehkä ette jääny mistään paitsi vaikkette tiedäkkään mitä tänään söin!!*nauru*

Kohta taitaakin olla aika syödä jotakin.
Luin tämän topicin ruokahalun herättämiseksi...

Tänään söin kaiken näköistä ihmeellistä...
Tai siis kaikkea mitä nyt oikestaan joka päivä muutenkin syön...
eli karkkia, sipsiä, kanaviilokkia ja lohkoperunoita, leipää, juustoa... jne..
joku päivä vielä syön jotain semmosta mitä en oo ennen syönyt...

Argh. Miksi aina noin kello 11 tulee hirmu nälkä töissä. Tekis mieli syödä kaikkea ihanaa ja kallista! Huoh. *maha kurisee*

Aina täälleen aamulla kun herää niin raahautuu ton pöydän ääreen ja syö sitä samaa leipää oon syönyt kohta riittävästi... pitää kyllä keksiä vaihtelua...

aamulla: puuroa, leipää, mehua, jugurttia
lounaalla: muusia, lihakastiketta, maitoa, salaattia, leipää, kahvi ja pulla
päivällisellä: tortilloja, mehua
iltapalalla: juustotarjoilu a lá valio mehujen kera

...ja tällaista koko kesä....onneks pääsee bilettää ja kilot karisee*nauraa**nauraa*

Hmm mitäs mä oon syöny...
2 leipää ainaki ja kismetin ja nyt teen makaronilaatikkoa...*iloinen*
Moon läski*mur*

PANNUKAKKUU*plur*

4 päärynää. olivat kerrassaan mainioita

huh. tänään taas ollut ihan älytöntä. äsken käytiin kiinalaisessa syömässä, oli hyvää..

..ja nyt salmiakkeja nassuun *sydän*

pitää oikein ajatella!

aamulla (klo 13.00) hih...3 leipää..juustoo päällä + tee
päivällä (klo 17.30) pizza..hiezun lähellä
illalla (20.30) ranskalaisii...

eli ei kovin terveellistä!
mut pysyy kurissa urheilulla..haha!

Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?

Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....

O