Huumeista
[q]Njah:
ei,mä nään saman ku säkin,mut se mitä mä tiiän ni sen ansiosta mä nään kans sen mikä siinä on taka-ajatuksena tai että MIKSI se annetaan suuren yleisön tietoon ja vielä että mikä osa sillä on kokonaisuudessa ja mitä se kokonaisuus yrittää sitäkautta kertoa/saada aikaan.[/q]Tähänkö tässä nyt päädyttiin, että koska mä en näe ja usko asioita samalla tavalla kuin sä, niin mä tiedän ja näen asioita vähemmän kuin sinä? Mistäs sä tiedät paljonko mä olen olen käynyt tosta sun puolesta läpi ja todistanut sen jo vääräksi? ;) Tää on kyllä hienoa että sä automaattisesti kumoat muiden mielipiteet, koska muut eivät nää Suurta Totuutta, jonka juuri sinä ja sinunkaltaisesti ymmärtävät. Can you say brainwash?
[q]http://jaydaga.proboards23.com jos sua OIKEESTI kiinnostaa saada selville mitä oon yrittäny sanoo ni käy tuol,se vaatii vähä kärsivällisyyttä ja ennenkaikkea sitä mielenkiintoa ja mielikuvituksen lahjaa,ilman niitä oot ku robootti[/q]Kollektiivitajuntaa, pyhiä visioita, viisiulotteisia perspektiivejä, nykyjärjestelmän kaatamista, olevaisuuden merkitystä. Eli suomeksi: WAAANHAAAA1!!!! Älä nyt viitti olla niin omahyväinen että sä ja sun kaltaset on ensimmäisiä ja ainoista, jotka tollasia asioita on miettiny, jopa tolta kannalta. Te vain nielette sen kaiken enemmän purematta kuin muut, koska se on niin tärkeä osa maailmankuvaanne ettei sitä voi kyseenalaistaa. Ehkä niillä psykedeeleillä voi jotain valaistumista hakea sielullensa, jos uskoo sellaisen omaavansa, mutta olisi myös hyvä muistaa että nyt eletään tässä maailmassa, antaisit sen sielun huolehtia itte itsetään jos/kun sen seuraavan aika tulee.
[q]kontrastinen epeli:
ai mä kun luulin että porukka puhuu täällä huumeista kun on sellainen selkeä threadikin tähän asetettu. onkohan mennyt pikkasen offtropiikkiin nää mutustelut.
[/q]
Onhan tämä ihan on-topik, tässähän saa jokainen malliesimerkkiä siitä, mitä käy kun ryhtyy liikaa leikkimään mielellään. :(
Aluksi tämä keskustelu huvitti vähän, nyt tämä lähinnä säälittää ja surettaa.
Olen valitettavasti joutunut seuraamaan tilannetta, jossa läheinen ihminen yrittää epätoivoisesti löytää jumalaa hapoilla siinä onnistumatta. Helluntalaisten painostuksesta. Liittyi siihen sitten kumminkin.
Noita jonninjoutavia teorioita olen saanut kuunnella enemmän kuin laki sallii, ja ainut johtopäätös tuosta lahkosta on seuraavanlainen:
-Monella lahkolaisella on takanaan pitkä päihdeongelma
-Nostavat itsensä muiden yläpuolelle
-Ylistävät Israelia ja sen toimia, muista kansoista piittaamatta
-Pitävät kaikkia muita uskontoja saatanan luomuksina
-Humanoidit ja ufot ovat myös saatanan lähettejä
-Tutkivat raamattua pilkkua nussien, mutta kumoavat muiden tulkinnat erheellisinä
-Eivät käytä matkakortteja, koska niissä on paholaisen siru
Lisäksi:
-Tahtovat kieltää jopa kohtuullisen viininjuonnin vaikka Jeesukselle kuppi maistuikin
-Rinnastavat homot ja pedofiilit samaan kastiin
-Lävistykset ja tatuoinnit ovat Jumalan temppelin turmelemista
-Avioliitosta ei saa erota vaikka nainen/mies hakkaisi jatkuvasti
Tätä on helluntalaisuus. Ja se haisee pitkälle. Kuitenkin kyseessä on sen verran paha haukkumasana etten mielelläni sillä ketään kutsu, vaikka joistakin kirjoituksista moinen suuntautuminen läpi paistaakin.
[q]Njah:
Skitsofrenia on verrattavissa nerouteen,aiheesta on tehty tutkimuksia ja saatu sellasii tuloksii.
Mies joka keksi suhteellisuusteorian tais kärsiä jostain mielisairaudesta, ja kertoi että seuraavan maailmansodan jälkeinen sota käydään kivillä ja oksilla,mitäköhän se tarkottaa?[/q]
Tätä mä oon odotellu jo jonkin aikaa ja nyt kun se tuli niin kyl naurattaa. Jos aikojen saatossa muutama sen ajan hulluksi leimattu ihminen onkin osoittautunu neroksi (ja loput miljoonat hullut ovat olleet hulluja) ei ehkä todista et jokainen hullu = nero.
[q]Njah:
ROOT,
Luulen ettei jumalaa voi löytää,eihän ihminen ole ikiliikkujaakaan keksinyt/löytänyt (?)
se vaan on ja me ollaan täällä.
[/q]
Niin ...
Ikiliikkuja on fysiikan lakien mukaan mahdottomuus, josta voimme varmaankin päätellä sun logiikalla, että jumala on fysiikan lakien mukaan mahdottomuus, josta siis tulemme tulokseen, että jumalaa ei ole
[q]Njah:
eks tää ookkaa ikiliikkuja*nyyh*meneeks avaruus tukkoon vai katookse?
[/q]
Jos maailmankaikkeus jatkaa laajenemistaan loputtomiin, lopulta kaikki tähdet ovat sammuneet ja kaikki materia on jakautunut tasaisesti = kylmää, pimeää ja rauhallista. Ei kuulosta ikiliikkujalta. Tosin energiahan ei mihinkään katoa.
Saattaa kyllä olla parempi tosiaan ettet kirjoita enää yhtään mitään. Omien väitteidesi pohjaltahan sä olet viisain ja kaikkitietävin juuri silloin kun olet täysin hiljaa ja ajattelet kuvissa & väreissä tietäväsi jotain ainutlaatuista.
[q]Njah:
mitä sil viisaudel tekee?
[/q]
Haluatko täsmentää kysymystä, niin voin kertoa sulle hieman eksaktimmin mitä kaikkea sillä mm. voi tehdä.
[q]Njah:
parempi bilettää ja nauttii aisteista ja mielikuvituksen lahjasta, sitävartenhan me täällä ollaan,
[/q]
Me ollaan täällä bilettämistä varten? Tähän mennessä oon kuvitellut että jokainen meistä on oikeutettu itse määrittelemään elämänsä tarkoituksen jos on moisesta kiinnostunut, mutta kiitos kaiken ja kaikki kattavasta määrittelystä. Nyt tiedän olemassaoloni syyn!
[q]Njah:
tätä hetkee on ootettu tuhansia vuosia*piis*
[/q]
Niin mitä hetkeä ja kuka on odottanut?
[muokattu 18.5.2004 11:07]
No HUUMEISTA vielä sen verran, että aika tehokkaasti on mennyt pohja noilta profetioilta, kun ensin erittäin läheinen ihminen yrittää väkisin löytää Jumalan lsd:n avulla, kuukausi tämän jälkeen ottaa helluntaikasteen ja alkaa kokemaan profetioita joiden mukaan koko hänen perheensä pääsee taivaaseen.
Vuosi seurakunnassa, ja perhe ei enää pääsekkään taivaaseen vaan heidän on tehtävä pysyviä muutoksia elämässään.
Joo vittu. Mielenvikainen ex-alkoholisti/multikuosaaja alkaa ladella elinehtoja lähipiirilleen.
Lähinnä alkaa tuo helluntalaisuus vaikuttamaan jumalanpilkalta. Uskoa saa, mutta mikään muu asia ei ole vienyt mua kauemmaksi kirkosta kuin helluntalaiset.
Lisäksi seurakunnissa pidetään yleensä tiistaisin Israel-iltoja joissa dissataan palestiinalaisia avoimesti sekä järjästetään rahakeräyksiä Israelin avustamiseksi. On aikoihin eletty.
Itse en ainakaan koskaan tule huumeita ottamaan, eikä alkoholiakaa tule juuri yhtään käytettyä...
Selvinpäin on paljon kivempi!
[q]Jarsseli:
ikinä en ole ottanu enkä tule ottamaan. Jos ei viinalla saa päätä sekaisin niin ihme on. Kaikkeen kivaan ja mukavaan on mahdollista jäädä koukkuun.
[/q]
Ehkei siinä olekaan kyse siitä ettei viinalla saisi päätä sekaisin, kaikkia ei vain kiinnosta huume mikä on tekninen liuotin ja on osallisena 80% henki- ja väkivaltarikoksissa.
Käytätkö muuten kofeiinia tai nikotiinia? Eikö viina riitä?
[q]anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???
[/q]
Solar Filmshän sen taannoin keksi: Kun mikään ei tunnu miltään.
Huumeet on pahasta, hyi olkoon.
ikinä en ole ottanu enkä tule ottamaan. Jos ei viinalla saa päätä sekaisin niin ihme on. Kaikkeen kivaan ja mukavaan on mahdollista jäädä koukkuun.
[q]caitrin:
Oon kuullu et kannabis vois laukaista skitsofrenian - well, onko joilleki/ joidenki tutun tutun tutuille käyny niin, eli kuinkahan yleistä tollanen hulluksi tuleminen on?
Oon kuullu juttuja että kannabista kauemmin käyttävillä voi ilmetä jotain sekavuustiloja, mut onko totta, että jo ekasta kokeilusta vois piilevä skitsofrenia tulla esiin? *ding*[/q]
Sekavuustiloja ilmenee käytännössä kaikilla käyttäjillä jo ensimmäisistä kokeiluista lähtien - uskallan jopa väittää että sekavuustilan saavuttaminen on motiivi käytölle.
Skitsofrenian puhkeamisen riski on olemassa. Kuten muidenkin mielenterveyshäiriöiden. Onhan kahvillakin melko vahvoja psyykkisiä ja fyysisiä haittavaikutuksia, mutta sitä ei luokitella edes miedoksi huumeeksi. Yleensä vaatii kyllä päivittäistä suitsuttelua pidemmän aikaa ennen kuin ongelmia ilmenee.
[q]Hassua ku kannabis luokitellaan miedoksi huumeeksi, mutta silti siinä on tollanen riski olemassa.[/q]
Vai onko se niin hassua? Missä vain on riskinsä, kannabiksen kanssa riskit ovat huomattavasti pienemmät kuin vahvojen huumeiden kanssa.
[q]root:
No HUUMEISTA vielä sen verran, että aika tehokkaasti on mennyt pohja noilta profetioilta, kun ensin erittäin läheinen ihminen yrittää väkisin löytää Jumalan lsd:n avulla, kuukausi tämän jälkeen ottaa helluntaikasteen ja alkaa kokemaan profetioita joiden mukaan koko hänen perheensä pääsee taivaaseen.
Vuosi seurakunnassa, ja perhe ei enää pääsekkään taivaaseen vaan heidän on tehtävä pysyviä muutoksia elämässään.
Joo vittu. Mielenvikainen ex-alkoholisti/multikuosaaja alkaa ladella elinehtoja lähipiirilleen.
Lähinnä alkaa tuo helluntalaisuus vaikuttamaan jumalanpilkalta. Uskoa saa, mutta mikään muu asia ei ole vienyt mua kauemmaksi kirkosta kuin helluntalaiset.
Lisäksi seurakunnissa pidetään yleensä tiistaisin Israel-iltoja joissa dissataan palestiinalaisia avoimesti sekä järjästetään rahakeräyksiä Israelin avustamiseksi. On aikoihin eletty.
[/q]
Jeesus-pilvessä on kiva olla, kai...
http://www.kaleva.fi/cf/juttu.cfm?j=407930
Hyvään suuntaan ollaan menossa. Seuraavaksi kielletään löysät vaatteet ja standardinvastaiset kampaukset.
no joo..tohon uskonto puoleen mikä on tullut esille, ni oon itse sillä kannalla että usko on hyvä asia, mutta uskonto ei.. uskonnolla tms.kun ei välttämättä ei ole mitään tekemistä koko uskon kanssa.
[q]bates:
---
anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???
---
Solar Filmshän sen taannoin keksi: Kun mikään ei tunnu miltään.[/q]
Ton motiivin tarjoaminen jonain yleiskattavana perusteena huumeiden käytölle saa ainakin mut näkemään jossain määrin punaista. Jos joku oikeasti käyttää mitä tahansa päihdettä, alkoholi mukaan luettuna, koska mikään ei tunnu miltään, niin silloin kyseisellä henkilöllä on oikeasti elämänhallinnallisia ongelmia.
Kysymykseen miksi ihmiset käyttävät huumeita on ihan yhtä vaikea antaa yleispätevää syytä kuin kysymykseen miksi ihmiset juovat alkoholia.
[q]Zeta:
http://www.kaleva.fi/cf/juttu.cfm?j=407930
Hyvään suuntaan ollaan menossa. Seuraavaksi kielletään löysät vaatteet ja standardinvastaiset kampaukset.
[/q]
Kohta täälä ei saa edes pitää vihreetä t-paitaa koska cannabis on vihreetä..
[q]vaavu:
---
bates:
---
anthocyan:
---
Solar Filmshän sen taannoin keksi: Kun mikään ei tunnu miltään.
---
Ton motiivin tarjoaminen jonain yleiskattavana perusteena huumeiden käytölle saa ainakin mut näkemään jossain määrin punaista. Jos joku oikeasti käyttää mitä tahansa päihdettä, alkoholi mukaan luettuna, koska mikään ei tunnu miltään, niin silloin kyseisellä henkilöllä on oikeasti elämänhallinnallisia ongelmia.
Kysymykseen miksi ihmiset käyttävät huumeita on ihan yhtä vaikea antaa yleispätevää syytä kuin kysymykseen miksi ihmiset juovat alkoholia.
[/q]
Ai kui? Eiks \koska se on kivaa\ toimi ihan hyvin vastauksena molempiin kysymyksiin?