Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

Tämä Meriläisen tapaus on törkein journalistisen etiikan ja moraalin
loukkaus mitä olen nähnyt. Toi on niin vitun raivostuttavaa
paskaa että verisuonet katkeilee päässä kun sitä ajatteleekin.

hmmm... muhun on kaiketi kerennyt jo vaikkutamaan nuorten yleiset asenteet kannabiksesta. Kun näin jonkun roskalehden lööpin, missä luki kissan kokosin kirjaimin ”R.Meriläinen on käyttänyt huumeita”, ajattelin heti jotain kokkelia tai eetä jne. Kannabista? sehän on kannabista eikä huumetta.. en ole kyllä mitenkään puolesta, eikä ole kokemustakaan...

[q]toma:
Tämä Meriläisen tapaus on törkein journalistisen etiikan ja moraalin
loukkaus mitä olen nähnyt. Toi on niin vitun raivostuttavaa
paskaa että verisuonet katkeilee päässä kun sitä ajatteleekin.
[/q] Oon kyllä samaa mieltä, etenkin Iltalehden mässäily screenshoteilla joissa Meriläinen vaipuu polvilleen oli jo sellaista roskajournalismia mihin uskoin Suomessa vain Seiskan alentuvan. Ja samassa lehdessä Tony Halmeen kaksinaismoralistiset kommentit, äijä leimaa kaikki vihreät nappipäiksi ja sienensyöjiksi ja uhoaa eduskuntaan huumetestejä. Eiköhän Rosa Meriläinen ole jo osoittanut olevansa monin verroin pätevämpi kansanedustaja kuin Halme koskaan.

[q]keisha:
Ja samassa lehdessä Tony Halmeen kaksinaismoralistiset kommentit, äijä leimaa kaikki vihreät nappipäiksi ja sienensyöjiksi ja uhoaa eduskuntaan huumetestejä. Eiköhän Rosa Meriläinen ole jo osoittanut olevansa monin verroin pätevämpi kansanedustaja kuin Halme koskaan.
[/q]
Halme ois varmaan eka joka kärähtäis ”en ole koskaan amfetamiinia käyttänyt, joku varmaan laitti sitä mun lasiin” Ihan huippu äijä kyl toi halme, heiluu aseen kanssa nappien ja viinan vaikutuksen alaisena, ampuu ja sit kehtaa viel moralisoida muiden tekemisiä

[q]alek száhala:
Jepp. Mutta kuitenkaan en oo missään nähny niin paljoo huumeita ja lääkkeiden väärinkäyttöä kun intissä. Kaikenlaiset nappulat ja ruohot maittoivat kovasti pojille..
[/q]
Intis sai kyl hyvät lääkkeet, meitsikin sai jotain lihasrentouttajia kun oli selkäkipee ja sit kun alko vaikuttaa niin oli niin veltto olo ettei pystyny ees kättä nostaan ja hymyilytti niin perkeleesti punkassa *plur**nauru*

[q]Minikakara:
elämä on parasta huumetta... nii kai sit
[/q]

Huono homma kun siihenkin tuppaa jäämään koukkuun

Kuuntelinpa tuossa hieman radiota australiasta (Triple J, valtakunnallinen yleisradio ABC:n nuorisoradiokanava)..

Uudessa Seelannissa ja Australiassa leviää uudenlaisia, k-18 lääkkeitä, joiden tarkoitus on tarjota huumeille laillinen vaihtoehto. ”Party pills” ovat eirityisesti tuotettuja vastaamaan vaikutukseltaan ekstaasia ja amfetamiinia, mutta ilman vaaraa psykooseista tai muista terveysriskeistä.. Tällä hetkellä nämä pillerit ovat verrattavissa ns. ravintolisiin, koska niissä on mukana yleensä myös vitamiineja. Idean isä (tai ainakin hasstattelussa esiintynyt) on entinen metamfetamiini-nisti, joka halusi jatkaa bilettämistä, mutta ilman terveysriskejä...

Haastattelussa mainittiin linkki: http://www.stargateinternational.net/ mutta sivuilla sanotaan, että ”Although previously involved in the development of safer dance pill formulas, Stargate does not currently manufacture or distribute such products” ..että tiedä sitten.. --???

Makuja on monenlaisii

Let the beat control your body....

[q]Njah:
kuka huumetesteihin määrää ni sillä on itellään jotain mitä se haluu peitellä tai suojella, isänmaa tai kansanterveys se ei ainakaa oo koska ne se pilaa ihan ilomielin(esim kouluruoka ja kaikki paska mitä tääl ilmas on)
[/q]
Millä tavalla kouluruoka pilaa kansanterveyden? Koulussa tarjotaan oppilaille monipuolista ruokaa todella hyvin. Toki ihmisellä on aina oikeus valittaa ja sanoa ”yäk en syö” mutta totuus on se, että kouluruoka on terveellistä ja ravitsevaa. Itse en muista lukioajoilta yhtäkään ruokaa mikä olisi maistunut pahalta tai epämiellyttävältä, johon varmasti tuolla terveyden tuhoamisella viittaat.

Vai onko antaa jotain faktaa kouluruuan epäterveellisyydestä?

elämä on trippii

[q]Njah:
oonks mä nyt ihan idiootti ku ajattelen eritavalla ku sä?
[/q]
Sä olet ihan idiootti, mutta se ei ole suora seuraus siitä, että ajattelet erilaisella tavalla kuin pHaze.

Jos nyt välillä vaikka oikeasti taas keskusteltaisiin huumeista asiallisesti, eikä vain korostettaisi kuinka pahasti voi ihmisellä mennä piuhat solmuun kun vetää liikaa psykedeelejä?

[q]Njah:
siis pHaze,sä tunnustat etä väittelet asiasta josta et itekkää tiiä yhtään mitään![/q]Joo, mun mielestä ois aika typerää mennä väittämään että täysin ei-tieteellisestä uskomuksiin pohjautuvasta asiasta voisi ainakaan yksikään ihminen todellisuudessa tietää mitään. Ellet nyt sitten halua samantien julistautua profeetaksi, messiaaksi tai jumalaksi. Mutta näköjään meitä riittää joka junaan. Surullista vaan seurata tollasta :/

Njah, yritä nyt tajuta edes se, että vaikka minä ehkä ymmärränkin sen mitä yrität sanoa, niin minä en usko siihen. Sinä ehkä uskot henkeen ja vereen, mutta et tiedä. Voit temmata tuulesta todisteita tukemaan uskomuksiasi ja unohtaa kaiken sen mihin et halua uskoa, mutta minä uskon että se kaikki on vain sinun päässäsi, ja ettei tuollainen päänsä kärventäminen ole enää kovin tervettä. En se sitten psykedeelit, kannabis tai teolliset liuottomit, niin niiden kanssa ei kannata leikkiä liikaa, ja psykedeeleissä on ennenkin nähty näitä tyyppejä jotka ovat niitä liikaa popsittuaan joutuneet ”valaistuneeseen” tilaan, jota lääkärit kumminkin nimittäisivät esimerkiksi skitsofreniaksi. (Ja joo, Aikuisten Oikeesti)

[q]Njah:
Skitsofrenia on verrattavissa nerouteen,aiheesta on tehty tutkimuksia ja saatu sellasii tuloksii.
[/q]

Jos sais lähdettä pyytää?

[q]Njah:
Mies joka keksi suhteellisuusteorian tais kärsiä jostain mielisairaudesta, ja kertoi että seuraavan maailmansodan jälkeinen sota käydään kivillä ja oksilla,mitäköhän se tarkottaa?
[/q]

No sun mielestä se eittämättä tarkoittaa sitä että kaikki mielisairaat on neroja.

[q]Njah:
itekkää en rupee sylkemään toisten papereille pelkästään siitä syystä etten halua uskoa siihen.
[/q]

Siitä en tiedä, mutta ainakaan noita omia huuruisia väitteitäsi et perustele juuri millään muulla kuin hatusta vedetyillä humpuukiteorioilla.

[muokattu 17.5.2004 10:25]

Tai no vastataan nyt tähän:

[q]Jone:
---
Njah:
Skitsofrenia on verrattavissa nerouteen,aiheesta on tehty tutkimuksia ja saatu sellasii tuloksii.

---

Jos sais lähdettä pyytää? *nauru*[/q]Joo, tosta oli ihan tutkimusta jossa muistaakseni todettiin että tietyillä tavoilla erittäin luovilla ihmisillä on tiettyjä samanlaisia ilmiöitä aivoissa havaittavissa kuin skitsofreenikoilla. Mutta tuo ei vielä tee neroista skitsofreenikoita eikä varmasti ainakaan skitsofreenikoista neroja.

[muokattu 17.5.2004 10:30]

[q]Njah:
liian friikkii et voisit uskoo*nauru*[/q]No onko se nyt sen huonompi kun sun ”Niin friikki et pakko uskoo!”-linjas? Sähän nielet aivan kaiken ilman mitään todisteita vaan koska haluat niin paljon uskoa. Monet tuollaiset asiat voidaan selittää ihan tieteellisesti, kuten myös se maailma jossa taidat pääsi sisällä elää, eikä se ole vielä mikään todiste mistään pedoista sen enempää kuin jumalistakaan. Se todistaa vain aivojen suuresti laskukykykapasiteetista kun ne pistetään tiettyyn tilaan. Jos valitset uskoa kaiken ilman mitään todisteita, niin älä ihmettele jos jotkut muut niitä vaativat ja kritisoivat.

[q]Njah:
jossai lehes,tais olla just stt:n sarvesta ja siin jutus kerrottii et niitten välilt on löytyny yhteyksii aivoissa et aivot toimis neroil ja skitsofrenikoil joissaintilanteis samalla tavalla ja et niitä vois verrata toisiinsa mut ei kummiskaa nii hyvin et vois sanoo et kaikki jotka on neroi on kans hullui tai toisinpäin..
[/q]

Plaah. Suosittelen lukemaan
teoksen Zen & the Brain jossa mm.
selitetään skitsofrenian ja muiden
neurologisten poikkeustilojen
neurokemiallisia eroja ja yhtäläisyyksiä
sekä sitä, miten ne ilmenevät käytännön
eroina.

Eli suosittelen lukemaan suoraan noita
tutkimuksia eikä jonkun Babylonin STT:n
toimittajan tulkitsemia uutisia.

[muokattu 17.5.2004 11:00]

[q]Njah:
-Raamattu sisältää vertauskuvia ja kaikenmailman tekstiä mistä ei moni tajuu mitään mut se totuus on kummiskin sielt rivien välistä luettavissa,onhan raamattua sensuroitu ja jätetty joitain kirjoja julkaisematta.
[/q]
TOTUUS!

Eihän miljardi ihmistä voi olla väärässä - vaikka se sitten tarkoittaisikin, että loput viisi miljardia on.

ai mä kun luulin että porukka puhuu täällä huumeista kun on sellainen selkeä threadikin tähän asetettu. onkohan mennyt pikkasen offtropiikkiin nää mutustelut. cut the mid range, drop the bass and get to the point

[q]Njah:
aijaijai miten sä voit sanoo tollee?!mä nielen,maistelen ja jos huomaan sen huonoks ni sylkäsen pois mut jos se tukee muita teorioita tai muut teoriat tukee sitä ni nielen sen ja vähänvälii oksentelen.[/q]Mutta kun teoriat ovat pelkkiä jonkun keksimiä ajatuksia siitä mikä voi olla mahdollista, eivätkä ne pidä paikkaansa ennenkuin ne on todistettu oikeaksi. Jos sä haluat uskoa että teoria siitä, että mikrosirut ovat pedon välineitä sen perusteella että Raamattua tarpeeksi kierosti tulkitsemalla noin voi käsittää, niin aivan vapaasti, mutta ei se siitä vielä totta tee.

[q]Kerroppa nyt mulle mitä mä tiiän,tai siis mihin mä uskon ku väität tietäväs enemmän mun ajatuksista ja teorioista ku minä ite!ja mitä sä mun aivojenlaskukapasiteetista tiiät?[/q]Sun uskomukset on suoraan revittyjä uskonnollisten hihhuleiden propagandakoneistosta ja sun jutut happopäiden päiväunista. Saman suuntasta taikauskoa kuin mihin lukuisat kulttuurit ja ihmiset ovat ammoisina aikoina uskoneet sinua ennen nuoltuaan sammakoita. Omasta tiedostani en sano mitään koska minä en voi tietää sen enempää mitään kuin sinäkään.

[q]oonks mä nyt ihan idiootti ku ajattelen eritavalla ku sä?[/q]En mä sun älykkyydestäs sanoa mitään, mun mielestä sä vaan oot irtautunu vähän kauas todellisuudesta.

Jokohan mä onnistuisin tähän viestiin jättämään tän jahkaamisen...

[muokattu 17.5.2004 11:10]

O