Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

Back to häröily O

mitä kovemmat pakkaset nii sen paremmalt se kesän lämpö sit tuntuu!

Mikä tossa pakkasessa muka niin ärsyttää? Suomi on sentään pohjoismaa, eikä pakkaset tule kellekään yllätyksenä. Niihin on aina osattu ja osataan edelleen valmistautua. Pukekaa päällenne, hyvät ihmiset!
Mun mielestä kunnon pakkasilman raikkautta ei voita mikään.

[q]bubbelgum:
---
typ0:
hmm no ei oikeestaan... vois sanoo et ois vaha ikava niita..

---


Jari prkl sulta ei kysytty!!
Kyllä mäki voisin tulla sinne etelään nauttii lämmöstä....
[/q]

haha

[q]hyperventilaatio:
Mikä tossa pakkasessa muka niin ärsyttää? Suomi on sentään pohjoismaa, eikä pakkaset tule kellekään yllätyksenä. Niihin on aina osattu ja osataan edelleen valmistautua. Pukekaa päällenne, hyvät ihmiset!
Mun mielestä kunnon pakkasilman raikkautta ei voita mikään.
[/q]
Olen samaa mieltä, mutta kun ei ole varaa ostaa kunnon autoa niin sen takia ne ihan pikkisen ärsyttää. (käynnistys ongelmia...)

No mä inhoon talvee sen takii että oon talvisin AINA kipee..
Kun taas kesäsin en oo KOSKAAN kipee...*plur*
Ja tää on jo piiiiitkän aikaa kestänyt joka vuotinen kierre... Lääkäreiden fiksut kommentit asiaan oli, jos haluut päästä tosta eroon niin kannattas harkita muuttamista pois suomesta... Että näin

kyllä kypsyttää. raynaudin syndrooma on paska juttu moisilla keleillä. :\/

Ei kypsytä, antaa pakkasen vaan paukkua!!!

[q]hyperventilaatio:
Mikä tossa pakkasessa muka niin ärsyttää? Suomi on sentään pohjoismaa, eikä pakkaset tule kellekään yllätyksenä. Niihin on aina osattu ja osataan edelleen valmistautua. Pukekaa päällenne, hyvät ihmiset!
Mun mielestä kunnon pakkasilman raikkautta ei voita mikään.
[/q]

se on se PUKEMINEN nimenomaan joka on työlästä ja saa ihmisen kiukkuiseksi! Ei niinkään ottaisi nuppiin, jos lähtisi kunnolla ulkotöihin tai muuten viihtyisi pihalla pidemmän aikaa. Sensijaan peitteiden kiskominen päälle puolen tunnin työ- (tms) matkan takia on sorsasta. Ja toimistolla taas vaatetta pooooisss... ärf. Pakkasilmassa itsessäänhän ei todella ole mitään vikaa, päin vastoin!

[muokattu 12.2.2004 12:07]

vastahan ne pakkaset alko

vasta ne alko? nyt on talvi jos ei ihmiset sitä ole huomannu.. pitäskö paistaa aurinko? tai no ois kiva mut se ny vaa on fakta et talvel sattuu olemaan myös kylmää..

perkele

..höH? eiHän tääLLä (helsingissä) ole ollut edes OIKEITA pakkasia..-kunnon-
Odotan kyllä aurinkoa.
..mutta kauhulla niitä liukkaita kelejä,kun kuiteskii liukastun..niikuis aina...*hymy*

Kyllä!
Sormia paleltaa, kodissa on kylmä ja aina kun tulee ulkoa sisälle joku jaksaa mainita: \”Ompa sulla punaiset posket!\”

No, kohta tulee kevät*hymy*. Päivät vaa pidentyy ja valo valtaa maan*plur*

[q]Relic:
vasta ne alko? nyt on talvi jos ei ihmiset sitä ole huomannu.. pitäskö paistaa aurinko? tai no ois kiva mut se ny vaa on fakta et talvel sattuu olemaan myös kylmää..

perkele
[/q]

Nii just, PERKELE!!

no ei tod! jäätä ja kylmyyttä vaan lisää niin sit osaa taas nauttia enemmän keväästä ja kesästä! imo!

[q]hyperventilaatio:
Mikä tossa pakkasessa muka niin ärsyttää? Suomi on sentään pohjoismaa, eikä pakkaset tule kellekään yllätyksenä. Niihin on aina osattu ja osataan edelleen valmistautua. Pukekaa päällenne, hyvät ihmiset![/q]

Aivan*joo*

Suomessa on harvoin kylmä, on vaan vääriä vaatteita. Säiden puolesta muuttaisin mielelläni pohjoisemmaksi pois etelän loskasta...se kesä on kumminkin lähes yhtä lämmin ylempänäkin, mutta talvi ois oikea talvi. Mikä tahansa on parempi kuin loskakeli, ja etelässä on vielä tilaa jos täällä palelee*hih*

[muokattu 12.2.2004 13:01]

Suomessa on 2 talvea, valkoinen ja vihreä, niiden välissä on 2 mustaa talvea.

muuttaisin mieluusti maahan jossa ois korkeentaan kukauden / vuosi alle +20 asteen kelejä.

Muuta ei voi sanoo ku et voihan homo, tulispa jo ees kevät.

[q]G*:
..höH? eiHän tääLLä (helsingissä) ole ollut edes OIKEITA pakkasia..-kunnon-
[/q]
No nii just. Nykypäivän cityihminen on niin mukavuudenhaluinen, luonnosta vieraantunut vässykkä, että heti alkaa hirveä kitinä jos pakkasta on yli 10 astetta. Tai jos taivaalta tulee pari lumihiutaletta, kyse on heti ”lumimyrskystä”.

Kaipailetko jo vähän lauhempia ilmoja, vai eikö tahtia (lue, klubitusta) haittaa?

PS. Niin että ilmoja on pidelly

O