Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

Back to häröily O

päivänsäde:[q] sitä uutta elämää ei meinaan saa vakuutuksesta takasin.. *piis*[/q]

tuostakin voi olla montaa mieltä

Plussan puolella ollaan, jiihaa!

päivänsäde:[q]totta.. niinkuin mun erittäin hyvä ystävä sanoi, että jos ajaa kolarin niin rusikoi auton sitte kunnolla.. vaakutus korvaa.. heh..

mutta kunhan ei satu mitään kyydissä oleville tai kuskille.. sitä uutta elämää ei meinaan saa vakuutuksesta takasin.. *piis*[/q]

Heh ... toi eka lause kuulostaa hämärästi tutulta

howdy:[q]päivänsäde:totta.. niinkuin mun erittäin hyvä ystävä sanoi, että jos ajaa kolarin niin rusikoi auton sitte kunnolla.. vaakutus korvaa.. heh..

mutta kunhan ei satu mitään kyydissä oleville tai kuskille.. sitä uutta elämää ei meinaan saa vakuutuksesta takasin..

Heh ... toi eka lause kuulostaa hämärästi tutulta *plur*[/q]


Juu no peltiä saa aina uutta mutta... noh joo toivotaan ettei kenellekkään käy mitään pahempaa

Kyllä!*pahis*

Vois kyllä jo toi lumisulaa ja auriko alkaa paistaa oikeen kunnolla niin että tytöt voi kaivaa bikinit ja minihameet kaapin pohjalta ja mä voin alkaa käyttää sortseja!!!!!

joo, aikansa kutakin herra talvi. kirjotuksetkin kohta ohi ja sit vaan odottelua että lumet sulaa ja pääsee makaa nurmelle ja kuuntelemaan kiksuu... voi sitä onnen päivää.

TODELLAKIN!

mitään pakkasia vielä ole.. sitten alkaa kypsyttää kun tulevat, mutteivät vielä

no onhan! ainakin utsjoella

Vaatetta vaan päälle!

Ei vaan kyllä kettumaisimpia paikkoja on dösärillä venailut kun bussia ei näy eikä kuulu ja on aivan perkeleen kylmä *HrrRRrrR*

Todellakin alkaa!

Ei todellakaan! Suomes sais olla ympäri vuoden tälläset ilmat! *sydän*

Oli taas niin s******n kylmä aamu että oksat pois. Mun puolesta pakkaselle vois tehdä näin prkl...

niinpaniin! hankkikaa kesa tanne jo prkl. noi pakkaset on meinaa arsesta!

KYLLÄ*kivatsulle*

hmm no ei oikeestaan... vois sanoo et ois vaha ikava niita..

Kesällä valitetaan että on liian kuuma, ja talvella valitetaan että on liian kylmä. Mikään ei siis ole hyvin!

[q]typ0:
hmm no ei oikeestaan... vois sanoo et ois vaha ikava niita..
[/q]

Jari prkl sulta ei kysytty!!
Kyllä mäki voisin tulla sinne etelään nauttii lämmöstä....

Kaipailetko jo vähän lauhempia ilmoja, vai eikö tahtia (lue, klubitusta) haittaa?

PS. Niin että ilmoja on pidelly

O