Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

Back to häröily O

*mur*No mä en pistäs kyl vastaa vaik se kesä paukkais jo tänää tänne pohjolaa ku rupee vituttaa tää ku on joko loskaa tai sit o nii saatana kylmä et pitä vetää pilkkihaalari päälle et selvii...*mur*... no kylhä se kesä sielt kuitenki tulloo*joo**heiii**joo*

Jaahas, kun ei ole enää mitään muuta puhuttavaa niin puhutaan säästä..*justjoo*

Olispa pakkasta viel heinäkuussakin..*vink*

Kesä lähestyy

ja just kun luulin että kevät alkaa niin eilinen oli Eilen sato räntää ja tänään sit on kaikki tiet ihan jäässä... Tietenkään tiet ei ollu vielä hiekotettu kun mä lähin liikenteeseen...*hmph*
ois pitäny laittaa luistimet jalkaan ois päässy helpommin määränpäähän...*justjoo*

Ihanaa kun kun lumet ja jäät sulaa
Tulee mieleen ihan lapsuus kun aina teki niitä pieniä puroja lätköistä sellaseen yhteen isoon
Vois melkeen mennä kaivamaan kumpparit jalkaan...*nauraa*

kylhän tän "paska" ajan vois skipata ihan vapaasti... ei niinku yhtään oo kivaa kun on taas ihan harmaata... Joko kesä tai talvi.. ei mitään väliaikoi tarvi..

Mä en oo ees mitään pakkasia huomannu, ehkä joku yheentä viikko on ollu semmosia tosi häiritseviä pakkasia.
tää loskaaika on todella perseestä.
Housut ja hameet kastuu aina ja sit pitää vaihtaa housut 30kertaa päivässä
nojoo. kohta on kesä *sydän*

Olispa edes kunnon pakkaset *sydän*

Mut ei.

Nää välimallin loskakelit vois jättää pois.

clubculture:[q]
hehee osta mun hieno volvo

lähtee meinaan käyntiin ILMAN LOHKOLÄMPPÄRIÄ -40 asteessa, tosin pienen taistelun jälkeen, mut anyway.*nauraa*[/q]

heh.. joo lähtee lähtee.. joskus vähän suuremman taistelun jälkeen.. ja joskus voi myös tarvita hieman ulkopuolisen apua.. nimimerkillä kokemusta omaava.. *hih**vink*

Nyt näyttää hyvältä, aurinko paistaa ja autotiet on sulat. Just mietin tässä josko laittais kesärenkaat alle

Voi vitsi mikä ilma!
Pakko varmaan kohta lähteä ulos kävelylle! Näitä ilmoja ei kannata ohittaa sisällä lymyten. Aurinko on niiiiiiiin ihana asia!
-Kesää odotellessa-

En suosittele kesärenkaita. Mun veli oli just aamulla autokolarissa ja auto meni lunari kuntoon.*voiei*
Aurinko paisto niin pahasti että takaa tulia ei tajunnu et oli viel punaiset. Kolme autoo paskaksi meni..
Kyl vähän säikähti ku broidi soitti aamulla.
Pisti vähän ajattelemaan kaikkea.

Traditio:[q]En suosittele kesärenkaita. Mun veli oli just aamulla autokolarissa ja auto meni lunari kuntoon.*voiei*
Aurinko paisto niin pahasti että takaa tulia ei tajunnu et oli viel punaiset. Kolme autoo paskaksi meni..
Kyl vähän säikähti ku broidi soitti aamulla.
Pisti vähän ajattelemaan kaikkea. *hmph*[/q]


MitÄ! ?¿

Siinä meni sekin auto... nyt ei päästä lahteen autolla.... *nyyh**voiei**igor*

trance moon:[q]
MitÄ! ?¿
Siinä meni sekin auto... nyt ei päästä lahteen autolla.... *nyyh**voiei**igor*[/q]

No autovakuutus hoitaa hommat..
Mut hengen lähtö ei ollut kaukana*poks*
Oisin pimahtanut jos oilisi sattunut jotain..

Traditio:[q]
No autovakuutus hoitaa hommat..
Mut hengen lähtö ei ollut kaukana*poks*
Oisin pimahtanut jos oilisi sattunut jotain..
*purr*[/q]


No hyvä ettei käynyt mitään...

totta.. niinkuin mun erittäin hyvä ystävä sanoi, että jos ajaa kolarin niin rusikoi auton sitte kunnolla.. vaakutus korvaa.. heh..

mutta kunhan ei satu mitään kyydissä oleville tai kuskille.. sitä uutta elämää ei meinaan saa vakuutuksesta takasin..

Autosta tuli Rusina ja pakkanen alkaa ärsyttää.

Onneksi*enkeli*oli takapenkillä*nauru*

Olen enemmän helteen kuin pakkasen puolella.
En ole pahemmin pitänyt pakkasesta varsinkaan silloin kun
kun se tipahtaa -15 tietämille.

Onneksi tänään paistoi aurinko ja se on merkki siitä että kevät on tulossa jolla on hyvä sivuvaikutus siihen lievittää tuskaa tästä talvesta ym. :)

KEVÄT TULEE SITTENKI!!!!!!!*plur**plur**plur**plur*
Tänään on ollu niin ihana sää... Aurinko paistoi ja oli lämmin... Ihanaa kevät tulee sittenki...*plur*

Kaipailetko jo vähän lauhempia ilmoja, vai eikö tahtia (lue, klubitusta) haittaa?

PS. Niin että ilmoja on pidelly

O