Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

Back to häröily O

[q]martina, 7.2.2007 22:23:
sit alkaa kypsyttää, jos huomenaamunakaan auto ei lähe käyntiin...
[/q]

Hah, muutettiin viikko sitten taloyhtiöön missä on autohalli. So no more that shit for me.

Nyt kyl alkaa..

Aikasemmin oon ollu ihan eri mieltä mut nyt meni hermot. Ja huomiselle luvassa pahempaa...*grr* Tervetuloa vaan ilmastonmuutos, tänne vaan ja äkkiä!! *vink**vink**vink**vink**vink*

ps. Toivottavasti viisi merkkiä riittää vai mahtaakohan joku vielä vetää herneet nenään.. luultavasti.

Ensiviikolla lappiin kuvailemaan maisemia...

jos ei täällä etelässä kypsytä, niin sitten ainakin tuolla korkealla.

joutu nauraa vähä paljo.
Mul oli noi löysät housut päällä ja kun ulkona tuuli, nii lahkeet tietty sojotti taakseppäin ja oli viäl jäätyny siihen asentoon*nauru* minkä näköset housut oli*tirsk*
Mut joo... tuntuu et keuhkot jäätyy ulkon*eiei* ihan tyhmä sää

on sitä pallero olo ku tuolla liikkuu.. iha tyhmistä ku ei vaatteet riitä pitämään tarpeeks lämpimpänä..vaik on toppatakin alla kahta pitkää paitaa, pitkiä lämpimiä kalsareita sekä kahdet tumput pipot huput ja kaulaliinat. mut toisaalta on sitä aika sissi olo silti kun tossa ilmassa käy ulkona
mut tjoo, kaunista tuol on mut voitas me nostaa lämpötilaa

ei ne oo missään vaiheessa ollut mukavia.. kypsytti siis ihan ekasta miinusasteesta alkaen(21v sitten*hihu*)

Ei todellakaan.. herääpähän kunnolla ku menee ulos

yksi kevät, kiitos. ei jäitä.

jo.

[q]FS, 7.2.2007 23:46:
Nää pakkaset on kivoja... vaihteluu... huomannu vaan että eipäs oo paljoa talvivaatteita tullu ostettua. Mut jep nyt on lämmin ja pakkasii lisää. tuuli vaan vitutta
[/q]

kiitti

Kyllä kypsyttää ku ei pääse juoksee. Tai kai jotkut hc-urheilijat meneekin, mutta mulla pakkasraja on
joku miinus 5 C. Pitkikset on kyl muuten suojannu ihan hienosti kalsalta =)

[q]Haitok, 7.2.2007 07:06:
NO EI TODELLAKAAN! -28 ei tunnu missään. Kymmennen astetta lisää, niin suostun napittaa tän hawaii-paidan kiinni.
[/q]

No sun ryijyllä kestää kovemmatkin pakkaset vaik nudena.. mites me muut?

[q]WiljamiDzay, 9.2.2007 08:33:
---
Haitok, 7.2.2007 07:06:
NO EI TODELLAKAAN! -28 ei tunnu missään. Kymmennen astetta lisää, niin suostun napittaa tän hawaii-paidan kiinni.

---


No sun ryijyllä kestää kovemmatkin pakkaset vaik nudena.. mites me muut?
[/q]

ensi hätään mä lainaan nää mun bermuda shortsit sulle ja kainaloon otat lainelaudan... mietitään sitten jatkotoimenpiteitä, jos liian kuumaa tulee rannalla

[q]Haitok, 9.2.2007 08:38:
---
WiljamiDzay, 9.2.2007 08:33:
---
Haitok, 7.2.2007 07:06:
NO EI TODELLAKAAN! -28 ei tunnu missään. Kymmennen astetta lisää, niin suostun napittaa tän hawaii-paidan kiinni.

---


No sun ryijyllä kestää kovemmatkin pakkaset vaik nudena.. mites me muut?

---


ensi hätään mä lainaan nää mun bermuda shortsit sulle ja kainaloon otat lainelaudan... mietitään sitten jatkotoimenpiteitä, jos liian kuumaa tulee rannalla
[/q]

jeps... aavan järvimaiseman äärellä hivelee tuulonen kivasti pallukoita *joo**slurps*
edit. niin siis etenkin näillä keleillä

Onneks ne ment jo.

Onneks ne on kohta takas <3

Mut nautitaan nyt tulevasta kesästä ensin ^___^

O