Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

Back to häröily O

Ei oo huonoja säitä - on vaan huonoja varusteita - vielä kun omistaisi sellaiset varusteet itsekin

Kyllä parin päivän ajan -10 tuntui taivaalliselta noiden pakkasten jälkeen. jos on nollan ja -10 välillä asteet niin eikun menoksi, meitsi ainakin pitää talvesta. Mäen lasku kaikissa muodoissa rokkaa

Ja lumi on kaunista. Mielummin lunta ja pakkasta kuin loskaa ja kuraa...*igor*

Osaapahan ainakin arvostaa kesää, kun on joutunu tälläsiä pakkasia kestämään

Mut sais kyl jo hellittää tää siperiameininki

Ei valiteta. Talvi on jees. siis pakkastalvi. voiko mikään vituttaa enemmän kun loskakeli? mun puolesta sais olla vaik -50 ja 3 metrii lunta ennemmin kun loskapaskatalvi.

Kämpässä +19...ja lisää ei tuu ku noo nilkit säätää lämpöä taloihin jostain muualta tahtoo kesän

kyllä talvi on kivaa, luistelu ja lumienkelit*joo*
mutta vaikka miten puen päälle niin aina on kylmä, kädet ihan jäässä ja tunnottomat, jopa sisällä. pöh. ehdotan et talvi kestäis yhden kuukauden ja sitten tuliskin jo kevät. kuukaudessa ehtis saada pakkasannoksen niin et arvostais taas kesän lämpöä.

Joo.. -30 Must siin on jotain fiilistä.

Kysytkin vielä..

ihanaa ku on joku sata astetta pakkasta.. saa jäätyy oikeen kunnolla...*nuha**nuha**nuha*

Ottaa pannuun ku auto ei lähde aina käyntiin ku on niin kylmä.

henkka:[q]Ottaa pannuun ku auto ei lähde aina käyntiin ku on niin kylmä.[/q]


hehee osta mun hieno volvo

lähtee meinaan käyntiin ILMAN LOHKOLÄMPPÄRIÄ -40 asteessa, tosin pienen taistelun jälkeen, mut anyway.*nauraa*

jeps kyl toi pakkanen vähän tekee lisä jännitystä elämään. Tässä tuumailen mitenkä hesperiaan pääsisi helposti ilman *nuha*. No kyllähän noi pakkaset suomes kestää ku ajattelee mitä ne tekee tuolla rajan takana*suru*.


Mutta anyway pakkanen sucks

HzO:[q] Tässä tuumailen mitenkä hesperiaan pääsisi helposti ilman *nuha*.[/q]


Jos espoon suunnalla asut niin kyyti järjestynee joskus kybän aikoihin. Itse oon Masalasta lähössä, meen Lähderannan kautta.

Talven ainoa hyvä puoli: lautailu...mutta se on ainutlaatuisen ihanaa, joten talvi on tervetullut. Tosin ei nää yli -10 asteen pakkaset.

[Nuclear]:[q]Talven ainoa hyvä puoli: lautailu...mutta se on ainutlaatuisen ihanaa, joten talvi on tervetullut. Tosin ei nää yli -10 asteen pakkaset. *igor*[/q]


tosiaankin LAUTAILU... sekin vaan on keväällä kivempaa ku on jo vähän lämpimämpi ilma.. niin ei tartte palella...

kipee koko viikon.. eikä nää pakkaset varmaan paljon auta.. sais loppuu..

Mä tykkään kyllä talvesta, lumesta ja siitä että on pikkupakkanen, mutta kyllä toi kylmyys sais alkaa jo riittää..oon taas ollu ihan kipeenä viime ajat, nytkin kurkku niin kipee ettei pysty melkeen nielasemaan. Ihana flunssa no, jos on ulkona liian kylmä niin saapahan ainakin tekosyyn vaan lojua kotona :)

Tuolahan on suorastaan lämmin=) Kun Lahessakin auto käynnistyi loooistavsti=)!! Mä kyllä onnellisesti makasin sängyssä kylmimmät ajat*heiii*

clubculture:[q]
hehee osta mun hieno volvo

lähtee meinaan käyntiin ILMAN LOHKOLÄMPPÄRIÄ -40 asteessa, tosin pienen taistelun jälkeen, mut anyway.*nauraa*[/q]

Onks oikeesti testattu miinus neljäskypäs???...
huhhuh... en kylä uso... geez..

Vaik on traktoreista kuultu hullumpiakin juttui.

Tämmönen luksus keli sais säilyä loppu talven. (lue: sopivasti lunta ja -2 -> -5)

(Paitsi varuskunta alueilla vois olla veilä 2kk eteenpäin -30)

Kaipailetko jo vähän lauhempia ilmoja, vai eikö tahtia (lue, klubitusta) haittaa?

PS. Niin että ilmoja on pidelly

O