Klubituksen kilonpudotus
Vituiks meni sano Vatane.. Eli aloitetaanpas uudestaan tämäkin projekti. Keväällä kehitys oli hyvää, mutta kesällä tuli totaalinen stoppi. Nyt olen ottanut uuden tavoitteen ja se kuuluu näin:
Kun täytän 30-vuotta, niin siihen mennessä painon on oltava alle 80 kiloa. Syksyksi on suunniteltu pieni massakuuri ja sitten joulun tienoilla alkaa painon pudotus. Tarkoitus olis laittaa äijän ruumiinrakenne uusiks. Who´s with me?!?
paino tipahtanut nyt 6kg vajaassa 4 vkossa.... silla etta vaihdoin kaljan punkkuun =)
84 > 78 kg.... pari kolme kiloo lisaa niin sit on hyva.
Vituiks viheltäny ja komeesti. :D Alkaa oleen kohta paino turhankin miehekäs..
Pitäis varmaan ottaa ton 3 x viikossa salireenin kaveriks jotain aerobista hässääkkää huomattavasti enemmän.. Sietäis manboobsit ja jenkkakahvat saada kyytiä.
[q]Skenemursu, 24.8.2010 19:21:
nyt 76.9 kg.... eli
29 pv ja 7.1 kg tipahtanut painoa.
75 kg vois olla aika jees eli hetki viela.
ja milla se paino lahtee... no nayttas etta McDonalds Triple Cheese Burger Meal (Super Size) toimii!
[/q]
ilman ranskalaisia ?
nyt 76.9 kg.... eli
ja milla se paino lahtee... no nayttas etta McDonalds Triple Cheese Burger Meal (Super Size) toimii!
[q]thomas, 24.8.2010 19:39:
---
Skenemursu, 24.8.2010 19:21:
nyt 76.9 kg.... eli
---
ilman ranskalaisia ?
[/q]
kylla ma ne ranskiksetkin imasin naamaan.
[q]mikke, 25.3.2010 18:39:
muista syödä kunnon aterioita, masu täyteen ni ei tuu niin paljo kiusausta napostella kaikkee :)
[/q]
Toi tossa onki hauskaa kun syö kunnolla ja sitten 30-60min päästä tulee se törkee makeanhimo.
[q]Skenemursu, 25.8.2010 06:14:
---
thomas, 24.8.2010 19:39:
---
Skenemursu, 24.8.2010 19:21:
nyt 76.9 kg.... eli
---
ilman ranskalaisia ?
---
kylla ma ne ranskiksetkin imasin naamaan.
[/q]
ihme jos tolla lähtee paino :D
[q]Skenemursu, 20.8.2010 20:55:
paino tipahtanut nyt 6kg vajaassa 4 vkossa.... silla etta vaihdoin kaljan punkkuun =)
84 > 78 kg.... pari kolme kiloo lisaa niin sit on hyva.
[/q]
Koitin tätä jossain vaiheessa. Sit vaihoin takasin kun punkusta tulee ihan kauhee darra kun sitä vetää kunnolla. Yhen pullon voi juoda ihan huoletta ja melkein toisenkin, mut kolmesta tulee jo pahemman luokan darra.
Mulla meni kesäloma tehokkaasti urheillessa, kun tiesin et se on ainut keino olla juomatta kaljaa joka päivä :D
Wehei painoa 85kg ja meikä mahtuu jo housuihin mihin viimekesänä ei ollut toivoakaan mahduttautua, mahtavaa.
[q]SuperPanthour, 24.8.2010 20:39:
MIe löysin tämän toisesta foorumista je heitän tänne
(Kaiken kunnian tämän dietin keksimisestä otan itselleni)
Tässä dieetti kaikille jotka joutuvat pähkäilemään painonsa kanssa. Dieetti on tiukka ja välillä sitä onkin hankala noudattaa, mutta takaan että tuloksia syntyy.
Aamupala:
2x lihapiirakka mieluiten nakeilla ja runsaalla juustolla
0,5 litraa kokista, ei laittia eikä zeroa
Muroja
Välipala:
Karkkipussi tai suklaalevy, mieluiten molemmat
0,5 litraa kokista
Lounas:
Pizza
0,5 litraa kokista
Välipala:
Mäkkärin iso mansikkapirtelö
2x bicmac
Iltapala:
2x lihapiirakka
0,5 litraa kokista
Yöpala:
Karkkia
Lisäksi karkkia, limsaa ja muita herkkuja saa syödä muulloinkin. Viikonloppuisin olutta mahdollisuuksien mukaan, niistä saa B-vitamiinia.
Dieetti on tosiaan tiukka, mutta tuloksia tosiaan syntyy. Henkilökohtaisesti olen saanut jo kilon verran pois painoa. (siis se alkuperäinen dietin kehittelijä)
Onnea ja menestystä.
[/q]
Tokihan toi laihduttaa, jos normaalisti on vetäny 6000kcal tms naamaan :D
Aika hiljasta se lihaskasvu taitaa olla ilman myrkkyjä, jos on reilusti miinuksilla. Ehkä jotain voi lihoille tapahtua, jos on ennen ollu kovassa kunnossa ja alkaa samalla laihduttaa ja treenaa uudestaa. Lihasmuisti on jännää. Tai sitten vaan tuntuu, et lihat on kasvanu, kun sieltä läskien alta on alkanu tulee vähän muotoo?
[q]isokeksi, 30.7.2009 10:49Mitkä liikkeet toimii keskivartalon ja jalkojen kiinteyttämiseen parhaiten?
[/q]
Kyykyn eri variaatiot toimii.
Vatsatreeniä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1030717&postcount=1
[q]En käy salilla.[/q]
Osta kortti ja käy
[q]Leppäkerttu:
Joku vois lahjottaa vähän ekstralihaa mulle*nauru*
[/q]
Mulle kans joku 20kg :)
lisää haasteita: http://gballone.sites.uol.com.br/figs/anorexia1.jpg
Hirveet makeanhimot on tullu, ku on ottanu hiilareita veke vähän rankemmalla kädellä. Normaalisti ei pullat ja munkit napostele, mutta nyt maistuis joka päivä viis berliininmunkkia :o
[q]alien:
On kuitenkin ihan normaalia epäillä kaikkia muita samasta asiasta, mitä itse on tehnyt
[/q]
oliko toi mulle?
[muokattu 7.4.2004 10:40]
ruhl paino viime m.oossa ~135kg .. markuksella tuskin on 67,5cm hauikset.
http://forum.bodybuilding.com/photo/data/523/1IMG_7742-med.jpg
aika kynis ;-)
[q]W:
Kesätavoitekunto:
[/q]
Pienet on tavotteet ;D ..hyvä kondis tolla tyypillä kyllä: lihaa, kireyttä ja muotoa löytyy
[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.
Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm
tosin mä en oo laihduttamassa ;-)