Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

Joo saa nähä paljon paino tippuu ja lähteekö vähätki lihat pois, ku alkaa mma-treenit :O

[q]T-Justice, 25.3.2010 19:11:
Itsellä makeanhimot lähtee vasta kun on oikeesti ketoosissa, pelkkä hiilarien siistiminen ei auta.
Ps. Käyttäkää makeutukseen Steviaa se on ainakin naturaalia tavaraa
[/q]

Mitäs tuo stevia oikeastaan on? Pikaisen googlauksen mukaan näyttäisi olevan jonkinlainen yrttikasvi. Mistä semmosta sitten saisi ostettua, onko pahan hintaista ja ennen kaikkea miltä se oikeestaan maistuu?

Minä ja kiloni ilmoittaudutaan mukaan kilonpudotukseen. Takana pyöreä nuoruus (tai tämän ikäisenä pitäisi kyllä puhua lapsuudesta), jonkin aikaa takaperin laihduin 13 kiloa, mutta sitten lihoinkin taas 18 kiloa elämäntilanteiden taas muuttuessa. *toktok* Paskanakki, mutta kuten tiedetään, niin makaa kuten petaa, tai jotain vastaavaa.

Alkoholinkäyttöä pitäisi aika paljon rajoittaa, se on uskomattoman tehokas sekoittamaan elämäntavat pariksi päiväksi.. Ensi viikolla aloitankin sitten tanssitunnit uudelleen, typeränä kun aikoinaan lopetin sen ulkomaille muuton yhteydessä. Tosi voittajafiilis jo pelkästään tanssitunneille palaamisesta.

[q]lefthand, 4.4.2010 00:22:
---
T-Justice, 25.3.2010 19:11:
Itsellä makeanhimot lähtee vasta kun on oikeesti ketoosissa, pelkkä hiilarien siistiminen ei auta.
Ps. Käyttäkää makeutukseen Steviaa se on ainakin naturaalia tavaraa

---

Mitäs tuo stevia oikeastaan on? Pikaisen googlauksen mukaan näyttäisi olevan jonkinlainen yrttikasvi. Mistä semmosta sitten saisi ostettua
[/q]

En oo ite testannu enkä tiiä mitä maksaa, mut oon törmänny tohon Lidlissä missä sitä myydään ainakin nestemäisenä ja Bauhausista saa siemeniä, jos haluu ite kasvattaa.

mä voisin laihduttaa mun pakaroista 20kg

[q]kmmo, 29.3.2010 09:45:
onko täällä kellään kasvissyöjällä kokemusta vähähiilihydraattisesta
ruokavaliosta?[/q]

Mjoo. Riippuu vähän siitä, kuinka määrittelet kasvissyöjän? Omasta mielestäni en oikeastaan oo, koska käytän jonkin verran maitotuotteita ja syön paljon kananmunia sekä toisinaan kalaa tai katkarapuja, mutta... lihaa, elimiä tai veriruokia en saata syödä. Lopetin niiden syönnin about 9 vuotta sitten. - Tällä hetkellä painan viis kiloa vähemmän entä painavimmillani, mutta pari kiloa enemmän kuin tavoitepainoni. Mulla on ollu tarkotus lähinnä yleisen hyvinvoinnin takia kokeilla sellasta.. öö.. sanotaanko nyt vaikka SCD-vaikutteista ruokavaliota? (Mää oon niiiiin hukassa tässä termiviidakossa..)

Jos saan oikeasti aikaseksi niin raportoin kokeilusta tänne muutaman viikon kuluttua.

VOI PERSE! Taas se on kasvanut (perse siis).

Mikähän mussakin on pielessä ku ylävartalo on ku anorektikolla mut takapuoli ja reidet vaan levenee ja levenee....ei todellakaan huvittais ostaa vuoden välein isompia farkkuja!

Makeansyömisen vähentäminenkin voisi auttaa mut oikeesti tarvitsisin liikuntaa. MUTTA MUTTA...salikorttiin ei rahat riitä ja lenkkeily (incl. kävely) on mulle aivan hirveetä kidutusta, pyöräilystä puhumattakaan...
Haluisin sopusuhtasemman vartalon mut vihaan jo pelkkää ajatustakin siitä et pitäis joka viikko pakottaa itsensä ulkoilemaan, varsinkin kun tota pitäis jatkaa hamaan tulevaisuuteen...siis apua

T; nimim. "I Need A Miracle"

[q]noemi, 5.4.2010 16:46:
VOI PERSE! Taas se on kasvanut (perse siis).

Mikähän mussakin on pielessä ku ylävartalo on ku anorektikolla mut takapuoli ja reidet vaan levenee ja levenee....ei todellakaan huvittais ostaa vuoden välein isompia farkkuja!

Makeansyömisen vähentäminenkin voisi auttaa mut oikeesti tarvitsisin liikuntaa. MUTTA MUTTA...salikorttiin ei rahat riitä ja lenkkeily (incl. kävely) on mulle aivan hirveetä kidutusta, pyöräilystä puhumattakaan...
Haluisin sopusuhtasemman vartalon mut vihaan jo pelkkää ajatustakin siitä et pitäis joka viikko pakottaa itsensä ulkoilemaan, varsinkin kun tota pitäis jatkaa hamaan tulevaisuuteen...siis apua

T; nimim. "I Need A Miracle"
[/q]

Mun mielestä sä oot kaikinpuolin hoikka neiti

Mutta otas kävelylle mukaan jotain oikein kivaa musiikkia, siinä tulee ihan huomaamatta tallusteltua, ja itellä kävi eilen niin että kiersin vähän ylimäärästäkin kun musiikki vei mukanaan, ja taisin vähän hypähtääkin välillä ^^

Nimim.inhoan urheilua ja eilen ulkoilin ekaa kertaa yksin(=ilman lapsia).

[q]kinderi, 5.4.2010 16:52:
---
noemi, 5.4.2010 16:46:
-- valitusta takapuolesta --
---

Mun mielestä sä oot kaikinpuolin hoikka neiti

Mutta otas kävelylle mukaan jotain oikein kivaa musiikkia, siinä tulee ihan huomaamatta tallusteltua, ja itellä kävi eilen niin että kiersin vähän ylimäärästäkin kun musiikki vei mukanaan, ja taisin vähän hypähtääkin välillä ^^

Nimim.inhoan urheilua ja eilen ulkoilin ekaa kertaa yksin(=ilman lapsia).
[/q]

Jei kiitos tuesta, ja joo ongelmahan ei tässä olekaan se että olisin mitenkään ylipainoinen - vaan se että kaikki lisäkilot kertyy alavartaloon vaikka niillä oli käyttöä vähän ylempänäkin :P

Mulle tuppaa myös syntymään sairaalloisen vahva tunneside farkkuihini, ja itken paatuneen materialistin kyyneleitä joka kerta kun joudun luopumaan pieneksi käyneestä housuparista. (Seuraavan kerran itkettääkin sitten kaupan kassalla, kun miettii sitä mitä kaikkea muuta uusien housujen hinnalla olisi saanut..työttömyystuilla kun ei kauheasti shoppailla)

Mutta nyt, kannustuksesta piristyneenä lupaan kokeilla korvalapputeknon ja kävelylenkin yhdistelmää heti kun aurinko seuraavan kerran uskaltautuu taivaalle. (Sadekelillä en viitsi edes yrittää, nyt täytyy satsata positiivisiin alkukokemuksiin, heh) Toivottavasti jaksat itsekin jatkaa ulkoilua; sillähän väitetään olevan kovasti hyviä vaikutuksia niin sielulle kuin ruumiillekin

Luomuelämä alkoi (ennen napsin tiettyjä nappeja, nykyään vaa D-vitamiinia), ja paino lähtenyt taas mukavasti laskuun. Oon kevyempi ku aikoihin ^^ Viimeks näi vähä painoin edellisen parisuhteen alussa eli.... vuonna 2004 :D Huikee fiilis kyllä. Vielä kun itse ruoankin sais painottumaan enemmän luomuun. Toistaseks luomutuotteiden käyttöön ei oo niin paljoa varaa kuin haluaisin, mutta toivottavasti tulevaisuudessa enemmän, vaatii viel vähän tiukempaa budjettiseurantaa mut eiköhän se tästä.

Vielä ku löytäs sykemittariin sen mikä tulee tissien alle ja mittaa sen sykkeen, kello kun löyty jo mut sil ei oikee tee mitään yksinään :D Tarkoituksena ois alottaa taas aamujuoksentelut, enkä halu tehä sitä ilman sykemittaria.

[q]Cloudberry, 5.4.2010 12:03:
---
kmmo, 29.3.2010 09:45:
onko täällä kellään kasvissyöjällä kokemusta vähähiilihydraattisesta
ruokavaliosta?
---

Mjoo. Riippuu vähän siitä, kuinka määrittelet kasvissyöjän? Omasta mielestäni en oikeastaan oo, koska käytän jonkin verran maitotuotteita ja syön paljon kananmunia sekä toisinaan kalaa tai katkarapuja, mutta... lihaa, elimiä tai veriruokia en saata syödä. [/q]

ite en syö mitään lihajuttuja (sis. merenelävät, jne), enkä kananmunia..
mutta maitotuotteita käytän jonkin verran.

itellä kans laski paino aika paljon sillon ku ryhdyin kasvisssyöjäksi (eli
joskus 8-9v sitten), mutta se ei ollut mikään tavoite (kiva bonus toki)..
mutta nyt vanhemmiten se on tullut takasin :/

[q]Jos saan oikeasti aikaseksi niin raportoin kokeilusta tänne muutaman viikon kuluttua. *pepsodent*[/q]

jes, samoin! itellä ainoo tavoite on lähinnä jättää kaikki roskaruoka ja
suurin osa viljasta/riisistä/jne pois.. sekä tietty alkoholi :P

aijoo, löysin muuten tollasen: http://www.immuneweb.org/lowcarb/

[q]MaSari:
---
Jone:
---
MaSari:
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten!

---

Mun täytyy valitettavasti kertoa sulle, että toi on vaan illuusiota. Pari päivää laiharin aloittamisen jälkeen läskeistä ei katoa vielä grammaakaan.

---

No voi perse. Kuis pitkä aika siinä sit menee kun ne alkaa katomaan? Ja mikä illuusio tää nyt sit on?
[/q]

Ei se rasva pala, jos jotain rehuja vaa mättää. Nesteitä lähtee helposti ja se vatsaki pienenee, jos syö _vähän_ (mut toi homma ei toimi pidemmän päälle). Pitää harrastaa tarpeeks liikuntaa ja ruokavalio pitää olla kans kunnossa, et alkaa tulee tulosta

[q]kmmo, 8.4.2010 10:23:
aijoo, löysin muuten tollasen: http://www.immuneweb.org/lowcarb/[/q]

Hei thanks man, en olekaan ehtinyt vielä etsiä itse mitään matskua asiasta. Äkkivilkasulla vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta sivustolta, pitääpä perehtyä tarkemmin jahka ehdin. Äitikin innostui kun mainitsin ohimennen asiasta!

Mulla on vaan se ongelma, että haluan eka tyhjentää keittiön kaapit kaikista aloitetuista pastapusseista, keksipaketeista, muroista yms. (hämmentävää mitä kaikkea inventaariossa löytyi!), joten tässä kestää hetki ennen kuin pystyn aloittaan uuden ruokavalion ''puhtaalta pöydältä''.

Pudotin 10kg noin 2,5 kuukaudes.

[q]Ozie:
---
yusu:
---
Ozie:
---
yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee
---
Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki
---
se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny

---

Tippuks paino paljonki intin aikana?
[/q]

mitä nyt jotain 14kg..hoho, no sen siitä saa, ku ramppaa lomilla vaa bileissä ja ei jaksa treenaa

[q]purrr-:
Karkkia ja kaikkea makeeta saa syödä jos tuntuu siltä.
[/q]
Ei saa, jos haluu oikeesti saada jotain tuloksia

[q]Elämästä on lupa nauttia. Tää on turhan lyhyt kiduttaa itseään. [/q]

Jotkut nauttii siitä, että syö 3kg suklaata päivässä ja toiset taas nauttii siitä kun rullaluistelee 2h lenkin ja rehkii hulluna punttisalilla

[q] Jos tuntuu että kiloja pitää karistaa, menee vaikka painonvartijoiden pistekuurille, jossa saa kyllä syödä (olen seurannut äidin pistekuuria ja nälkäinen se ei kyllä ole ollut) [/q]

Totta, dieetilläkin saa syödä. Monilla on se harhakuva että ei saisi syödä kun kolme näkkileipää ja pari palaa kurkkua. Kannattaa _oikeasti_ lukea toi niclaksen pasteema urli.

[q]Krankkenhakken, 10.4.2010 01:00:
Pudotin 10kg noin 2,5 kuukaudes.
[/q]

Vitsi, toihan on tosi hyvin!

Ei saisi ajatella näin katkerasti, mutta tää on vaan niin ähäkutti juttu: mä NIIN nautin käydä tuolla kotopuolessa baarissa katsomassa entisiä yläasteen kovia kundeja ja tyttöjä, jotka nykyään istuu hartiat lysyssä nurkkapöydäs kolkyt kiloa turvonneina. Toisaalta on siis hyvä, että on ite ollu vähän pullee lapsi niin on jo teininä joutunu opetteleen syömään oikein suhteessa kulutukseen.

Oon muuten keksinyt ylihyvän krapulaherkun: pitkiä, hoikkia kurkkuja niin monta ku jaksaa ja niitä dippailee tuliseen salsaan (29 kcal/100g). Sinne voi laittaa sekaan myös raejuustoa tai soijarouhetta. Om nom.

[q]Freja, 6.4.2010 10:38:
Luomuelämä alkoi (ennen napsin tiettyjä nappeja, nykyään vaa D-vitamiinia), ja paino lähtenyt taas mukavasti laskuun.
[/q]

Siis liittyykö noi asiat jotenkin toisiinsa? Eli siis tarkoitatko, että paino lähtenyt laskuun, kun ot jättänyt vitamiini yms napit väliin?

3kk aikaa vielä toiset ~10kg pudottaa pois ennen inttiin lähtöä

[q]Ozie:
---
yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee

---

Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki
[/q]

se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O