Silmien väri

Back to häröily O

tummasuklaa

Siniset, ehkä hieman harmaaseen vivahtavat... Riippuu mielialasta...

Vihrrrreeeet silmät *kuolaa**plur*

Siniset ainakin kun peiliin kattelee, mutta tietyn värisillä paidoilla saa vaihdettua myös vihreän vivahtaviksi. Tiedä sitten onko katsoja ollut värisokea..

Suklaan ruskeat.

Sini-harmaat...

Miun silmät on eri-väriset, molemmat on sini-vihreet, mut toisessa on sellane ruskee läiskä Valmistusvirhe, made in taiwan

Nooh, mul on tosi tumma silmien väri, melkein mustat ihan.. se on ihan kivaa kun baarissa ja ihan kävellessäkin tulee jotkut ihmiset kysymään et mitä mä oon vetäny Mut hmm, oon aina unelmoinu et mul olis vihreet, tosi kirkkaan vihreet silmät... niitä en koskaan tuu saamaan näissä silmissä ei näy hyvin värilliset piilarit, paitsi ehkä mahdollisesti jotkut sikakalliit(??)
Siniset tai vihreet silmät toisessa ihmisessä uppoo muhun.. ja se silmän muoto, isot bambisilmät *sydän*!!!

Siniharmaat ne näyttäs olevan. Pupillin ympärillä hassu sinisempi alue joka muuttuu vaaleammaksi yhtäkkiä ja raja menee röpelöisesti pupillin ympäri. Tiiä sit onko joku vaurio vai mitä mut näyttää ku olis silmä revenny tai jotn. Sen siitä saa ku lapsena kattelee aurinkoo 5minuuttii putkee ku siit tulee hassun vihree.

Itsellä ruskeenvihreet silmät. Muksuna kirjoitin ystäväkirjoihin, et silmien väri oli ”kukertava”, kun olin jostain saanut päähäni et sellanen väri on oikeesti olemassa.. =)

Ite kiinnitän paljon huomiota ihmisten silmiin. Värillä ei niikään oo väliä, mut jalat alta vie silmät, jotka on eloisat, iloiset ja sellaset ilkikuriset!!

Viherkeltaiset? Vihertävät? Joskus ovat kaiketi olleet sinivihreät tai viherharmaat. En minä tiedä. Mutta vinkeän näköinen tekstuurikuvio niissä on, kun katsoo peiliin tarpeeksi läheltä. ^^

oma väri on vihreä, tuntuu vähän vaalenneen lähiaikoina (voiko silmien väri muuttua?!). vaaleensiniset silmät vetää puoleensa, samoin jos joskus vastaan kävelee ihan vaaleenvihreet silmät (joo-o, silmät kävelee) niitä jään katsomaan. voih, miksen saanut sinisiä silmiä syntymälahjaksi??

tummanruskeet (keeping things pure and simple)

no sininen välillä vaaleampi, välillä tummempi, riippuu kuin kieroon niitä katsoo.

vaihtelee..... normaalisti harmaat mut ollut myös siniset , ruskeat , vihreät ja hopeiset !!

Ruskeat. Vaihtelee myös valaistuksen mukaan...joskus vihreät.

Omat: vaaleat sinertävän vihreät

Tykkään: vihreät. Oon joskus omistanu vihreät piilaritki.

miä omistan sellaset harmaanruskeet silmät.. vähän tollaset wängät tapaukset, mut tykkäisin kovasti jos mul/jollain ois sellaset vihertävät :> kovasti tykkäisin..ja ruskeet silmät on kans petolliset

Vihreä on silmien väri, sanovat.

En kyllä ihan täysin allekirjoita väitettä, mutta kai se on uskottava.

mä en niin paljoa kriteeraa silmien väriä, vaan enemmän silmiä itsessään.. iloiset, isot ja eloisat silmät on mieleeni, kunhan nyt ei ihan silmät pyöri päässä
jos nyt joku väri pitää sanoa niin siniset ja ruskeat kiehtovat ehkä eniten..

itelläni tasaisen harmaansiniset..

Silmiin kun tulee usein katsottua...niin minkäs värset pistää silmään?
Minkäväriset itselläs on?...ja minkäväriset haluisit?
Itte diggaan silmistä yleensäkkin...ni pitääpähän kysästä..

omat on tälläset turkoosin siniset*igor*...jäänsiniset olis nii ihanat tai melkein mustat*ding*...*sydän**piis*

O