Silmien väri

Back to häröily O

Vihreät silmät ovat heikko kohtani. Nyt kun alan miettiä, niin lähes kaikki ihastukseni ovat olleet vihreäsilmäisiä.

Omani ovat vihreänsiniset, saisivat olla vihreämmät :)

viimeks ne oli ainakin tumman vihreät,mut saattaa vaihdella väriä*iloinen*

hmm... aika tummahkot siniharmaat, joissa aavistus vihreää ja ruskea rinki mustuaisen ympärillä. Ja muistaakseni mun mummo on joskus sanonu että mun silmät muistuttaa lehmän silmiä, isot ja pitkät silmäripset. Kannustavia kommentteja ja silleen...

ainiin ja vihreät tai tumman siniset silmät miehellä on *sydän*

[muokattu 27.3.2004 18:47]

Paskan ruskeet

harmaat / sini-vihrea-harmaat :)

Ruskeat silmät minulla. Jo silmät on kauniit ei väril väliä.

[q]faarao:
Paskan ruskeet
[/q]

kuin myös.

ruskeat

Vihreät

silmät mitkä pistää kauniisti silmiin nii on siniset ja tosi tumman ruskeet silmät, melkein mustat *sydän* itelläni on harmahtavan sinertävät ja haluisin kokonaan siniset simmut.

mul o oikeesti siniset silmät....mut käytän ruskeit piilareita aika usein...*plur*

[q]Marianne:
Yleensä ensimmäinen asia mihin miehessä kiinnitän huomiota on just silmät
[/q]

Sama täällä. Itse tykkään sellaisista jollain lailla ”lapsekkaista”, tummista silmistä (aika monilla levykauppiailla on muuten kivat silmät *nauru*). Omat silmäni ovat tylsän vihreät, ehkä niissä on ihan pikkuisen ruskeaa keskustan ympärillä, jos tarkkaan katsoo.

siniset.. ihan tähän naamaan sopivat

mä kans kiinnitän miehessä ekaks huomiota silmiin (vaikka kokonaisuushan kuitenkin lopulta vaikuttaa). tumman ruskeet silmät on tosi *plur*.
itellä kans ruskeet silmät..

kunhan on silmät ^^

itellä tummanruskeat simmut.. pentuna halusin et olis ollu turkoosinvihreet. mun mielestä olis ollu niin ihkuu olla turkoosinvihree silmäinen ja tummatukkanen..

Ööö... Punaset tällä hetkellä; meinaa sitä, että oon istunu liian kauan koneen ääres. Yöunien jälkeen sit vissiin taas siniharmaat.

Diggailen erityisesti läpikuultavista, jäänsinisistä silmistä... Värisyttää, ku mietinki semmosii!

Vihreet silmät, ruskeilla/keltaisilla ympyröillä - oikeestaan olen sitä mieltä, että mun silmät näyttää paremmilta kun olen vaikka valvonut tai muuten silmät on sen verran rasittuneet, että hieman punoittaa - vihreä kun näyttää silloin kirkkaammalta x)

Sydän läpättää usein pari ylimääräistä lyöntiä kun näkee oikein syvän siniset silmät.. hrr. (esim. yksi poika johon olin ihastunut koko yläasteen tai Elijah Wood *pihkassa*)

paskan värisiksi on joskus kehuttu tän tytsin silmiä *ding**hih*
smaragdin vihreitä silmiä olen aina ihaillut myös suklaanappisilmät on mielestäni kauniit

luonnostaan on siniharmaat nää mun simmut. mut unelmoin vihreistä reptile-linsseistä. *plur*unelma lienee totta vasta sit ku on vähän enemmän fyrkkaa tilillä...*justjoo*

Jotkut on sanonu et mulla olis meren siniset silmät...ja vähän mielialan mukaa ne välil vaihtelee...joskus ollu turkoositki

Silmiin kun tulee usein katsottua...niin minkäs värset pistää silmään?
Minkäväriset itselläs on?...ja minkäväriset haluisit?
Itte diggaan silmistä yleensäkkin...ni pitääpähän kysästä..

omat on tälläset turkoosin siniset*igor*...jäänsiniset olis nii ihanat tai melkein mustat*ding*...*sydän**piis*

O