Silmien väri

Back to häröily O

Jotain ruskean-vihreän-harmaan sekoitus. En mä saa selville minkä värisii nää ovat, apua! Valkoiset kun mulla on piilarit silmissä

[q]Jotain ruskean-vihreän-harmaan sekoitus.[/q]

Sama täällä,terveisiä vaan Tompille!*iloinen*

mul on ruskeet, vähän ehkä vihertävät..
tykkään tummanruskeista, oi nam. ja tykkään omista just sellasina kun ne on, en vaihtais pois!

Sinisen harmaat silmät omistan, eli ihan basic tylsät. Sais olla kyllä kirkkaamman siniset, sit olis kiva pistävän hyytävä katse

vihreän ja sinisen välillä vaihtelee. Joskus tosi siniset ja joskus tosi vihreät, hassut simmut =)

Mulla on siniharmaat silmät. Jotenki tosi tavallisen väriset... Haluisin ruskeet...
Ruskeet silmät pojilla on ihanat. Vihreetkin on aika kivat... Muutenki, must silmist näkee vähän millanen ihminen on ja yleensä niihin kiinnitän huomion ensin... ...jos ulkonäköä ajatellaan...

[muokattu 29.3.2004 20:39]

Tumman meren siniset, monivivahteiset.
-näin siis mulle on sanottu.

Itselläin silmien väri on taivaan sininen, mutta toivoisin niiden olevan paljon vaaleammat, ehkä joskus linssien avulla sitten. Muutenkin silmien osa kasvoissa on mielestäni hyvin suuri ja saattavat ne myös kertoa jotain ihmisen persoonnalisuudesta jos osaa katsoa

[q]Tyeicha:tumman ruskeet silmät on tosi *plur*.[/q]
Mul on just tommoset!! Ilmankos mun serkku tykkää musta*plur*!

Muuten kyl silmien värillä ei niin väliä, kait se ihan sil silmien mallilla*hymy*.

Sinisenharmaat simmut on tällä tytöllä. Ruskeat olisivat ihanat*kuolaa*.

Vähän sekalaisen väriset... Riippuu virkeystasostani ja kuinka rauhallinen/ärsyyntynyt olen... Hyvin nukkuneena ja rauhallisena ne on tuollaiset siniharmaan hailahtavaiset...*hih**ding**hymy*

harmaan vihreä mis o joku ihmeen rengas
hullu mikä hullu

Siniset

siniset... mutta hankin vaalean siniset piilarit jotta näytän häröltä... hih toivottavasti rakas ei pelästy mua....

Vihreethän ne on

Epäselvän väriset.

Sinivihreet.

Sinappisilmät tilanteesta ja valaistuksesta riippuen eri sävyn vihreät simmut, joissa keltaista

toisinaan punaiset...

Silmiin kun tulee usein katsottua...niin minkäs värset pistää silmään?
Minkäväriset itselläs on?...ja minkäväriset haluisit?
Itte diggaan silmistä yleensäkkin...ni pitääpähän kysästä..

omat on tälläset turkoosin siniset*igor*...jäänsiniset olis nii ihanat tai melkein mustat*ding*...*sydän**piis*

O