Silmien väri

Back to häröily O

[q]JustinSane:
hmm. minä en oikein osaa sanoa minkä väriset silmäni ovat :) kun ne on vähän kaikkia värejä ja ei oikeastaan mitään
[/q]
Meitä on sitten kaksi. Olen monilta kysynyt silmieni väriä, ja monet ova tmyös ihmetelleet sitä. Osa sanoo siniset, osa vaaleansiniset ja osa vihreät. Yleisesti ottaen porukka on tullut siihen tuloseen, että ne ovat turkoosit. Mutta minusta ne ovat taas enemmänkin vihreät. No, ei sen niin väliä ole. Tähän ei varmaankaan voi saada tieteellistä varmistusta.*ding*

kaikki aina sanoo et mul on siniset silmät...harmaansiniset ne mun mielest on

tumman ruskeet

Mulla silmien väri vaihtelee, yleensä kun oon erittäin iloinen niin ne on siniset ja kun vituttaa ja oon surullinen niin ne on erittäin vihreet( kun paholaisella)

..hmmm..siniharmaanvihreät*vink*

Bluuu.....

aikas siniset, etenki auringosa ne on sellaset wow-hohto jeejee.
ja viime perjantaina huomasin että suuressa määrässä uv:ta ne muuttuu sellaseks tosi oudoks vaaleenvihree/vaalee/huiiii väriseks... liekkö meinannu syntyy avaruusolentona?

Ruman väriset. Yhdistelmä Vihreää ja Ruskeata... niin että iiris on ruskea pupillin ympäriltä ja muuten sitten aika smaragdi.
Käytän aika useasti värillisiä piilareita, milloin minkäkin värisiä kunhan vain saan kokolailla samnvärisen värikalvon silmään. Usein kyllä tuppaa käymään niin, että pistän crazy linssit päähän kauppaan mennessäkin.... ~oh well*

EROOTTISEN ruskeat

mul ainaskin nyt hehkuu tulipunasena.....mä niin ylistän tätä tekniikan maailmaa....joka ei vaan toimi.....

paskan ruskeet... (anteeksi ”karkea”kielenkäyttöni) *pissishymiö* !!!11!
... ...

Siniset löytyy. Ja ei niillä silmien värillä niin väliä ole, kunhan ne sopii ”kantajalleen”.

Elikkä ruskeet ja aika kirkkaan siniset yleensä pistää silmään...*pahis*
Itselläni on ihan tumman vihreet silmät...*iloinen*

aika sellaset sinertävät meiltä löytyy.. anttituiskun väriset on kyl parhaat*jiihaa**aplodit**pihkassa*

Silmien väri, juu.. Itellä ne on hassusti reunoista tummansiniset ja keskempää vaaleat tai sitten jopa harmaat, tiedä sitten.. Kaipa valollakin on merkitystä tässäkin asiassa.
Kerran näin eräällä ihmisellä sellaiset ihan jäänsiniset silmät, ne jäivät mieleen :)

mulla on tämmöset siniharmaat..
ja vähän vihreetä seassa, jos tarkkaan kattoo.
kerran mulla oli ruskeet piilarit.. ne oli kyllä kivat.
muillakin tummat silmät on aina jotenki iskeny*plur*
mutta persoonalliset silmät.. väristä riippumatta sykähdyttää aina...
nykyisin rakastan sinisen silmäparin omistajaa *sydän*
silmät on kivoja.*pihkassa*

riippuen valosta ja ssitä sun tästä ,niin paras kuulemani määritelmä silmilleni on siniviherharmaat joissa keltaruskeita osioita.... =/ että näin... ota siitä siten selvää

Tahtoisin ihan turkoosit simmut..
(ainaki välillä) ..*Piilarit*..mut harmi ku mun silmiin ei saa luonnollisesti sellast JÄRKEVÄN näköstä turkoosii, piilareilla.

Sellaiset jäänsiniset silmät kolahtaa... Ehdoton ei ruskeille silmille

ja mulla on tälläiset tylsät vihreät silmät... Repikää siitä

Silmiin kun tulee usein katsottua...niin minkäs värset pistää silmään?
Minkäväriset itselläs on?...ja minkäväriset haluisit?
Itte diggaan silmistä yleensäkkin...ni pitääpähän kysästä..

omat on tälläset turkoosin siniset*igor*...jäänsiniset olis nii ihanat tai melkein mustat*ding*...*sydän**piis*

O