Silmien väri

Back to häröily O

Mulla on itellä sinertävän harmaat ja kaiken väriset silmät on mun mielest siistejä, harmaat ja siniset on lähellä sydäntä..

[q]Sade*:
Itselläni on tummanruskeat silmät. Mua on aina vetäny puoleensa sinisilmäset pojat *sydän* Siniset silmät on kyl niin ihkut. Ite oon ihan tyytyväinen omaan silmienväriini et en mä kyl haluis muunkaan värisiä
[/q]

Ai pidät sinisistä silmistä? Sehän on mainiota

[q]qini:
Sellaiset jäänsiniset silmät kolahtaa... Ehdoton ei ruskeille silmille

ja mulla on tälläiset tylsät vihreät silmät... Repikää siitä
[/q]

Vihreät ei voi olla tylsät... Vihreät on järjestään kauniita tai erikoisia.
Ei nää jäänsiniset niin kivat oo...

siniset itselläni ei sen enempää...ja tyttöystävällä ihanan siniset semmoset lumoavat*slurps*

[q]d|-_-|b:
Miun silmät on eri-väriset, molemmat on sini-vihreet, mut toisessa on sellane ruskee läiskä Valmistusvirhe, made in taiwan
[/q]

Veljellä oli penskana siniharmaat silmät, kunnes ensin toiseen silmään ilmestyi tummempi (vihertävänruskea tj.) laikku, joka lopulta levisi koko iiriksen kokoiseksi, ja vähän aikaa silmät oli eri pariset (pikkasen skitson näkönen!) kunnes toinenkin muuttui tummaksi. En käsitä..
Mutta esim. oma tukka muuttui vaaleasta tumman punaruskeaksi (siis ilman kemikaaleja) ja siskon mustasta maantienväriseksi.. Jotain Tshernobyl-laskeumaa tai jotain, tuskin kuitenkaa made in taiwan

Omat silmät on ihan typerän väriset. Ulkoreuna on tummansininen (erottuu selkeästi kapeana rinkulana) ja sen ja mustuaisen väli on vihertävän-ruskean-keltasen-kirjava.. Silmät on sielun peili todellakin, ja innostuneena/ vihaisena ne on keltasemmat, väsyneenä/ surullisena taas vihreämmät. En usko että valaistus vaikuttaa niin paljon.. paitsi että valokuvissa näyttää aina siltä että mustuainen on valkonen ja iiris punanen.. siis vaikka ois se esto kamerassa ja samassa kuvassa olevat kaverit näyttää ihan normaaleilta. Jos joku tietää mistä tämä johtuu ja kuinka sen voi estää, minäki haluan tietää!

En pysty käyttämään piilareita, mikä on sikäli sääli että tarttisin niin kirkkaan vihreet silmät että ne loistaa pimeässä..

Vastakkaisessa sukupuolessa ihastun yleensä ilkikurisesti tuikkiviin viirusilmiin, värillä ei niin väliä..

ruskeat ne on mut skidinä ne oli tummemman ruskeat nyt ne on vaaleammat*nyyh**nyyh**nyyh**ding*ei kiva *yessir**haukottel**joo*

Siniset silmät on kyllä kivat *pihkassa*. Itsellänikin on vaalean siniset simmut, kuten (silmien värien osalta muokatusta *vink*) profiilikuvasta näkyy. Eli siitä vaan peilin eteen ihaileen
Ja sainpas nää pirun hymiöt toimiin.

VIHREET

Harvoin toivoo, että se olisi punainen. Nyt on se hetki.

[q]CryOniCa:
omat on tälläset turkoosin siniset*igor*...jäänsiniset olis nii ihanat tai melkein mustat*ding*...*sydän**piis*
[/q]

Itselläni on lähes jäänsiniset silmät. Enkä muuttaisi niitä mitenkään.

Mulla ei oo värillä väliä. Täytyy vaan olla sellaset, joissa ois hiukan ees pilkettä ja säihkyntää.*nauru*

itselläni on ruskeet

Mulla on tumman vihreät jossa ruskeita pilkkuja...olen aina pitännyt mista silmistäni ja en vaihtais niitä mihinkään muuhun väriin. Silmät on sielun peili :)

itselläni on (tumman?) vihreet

Ruskeat on ja pysyy enkä vaihtais !

Siniset...

mulla on ruskeat*joo*
en osaisi kuvitella silmiä esim siniseksi.. Tykkään omista silmistä, tai väristäki*hihu*

ruskeevihreet...ja nyt on vihreet piilarit ja näytän tältä

mulla on niinkö niin sekon väriset silmät.et huh !
öö niissä om vihreetä, sinistä ja harmaata..

Mulla on vihreet simmut,ja niis on sellanen ruskee ”tähti”..Eli ripuligagan väriset.Tahtosin vihreet,lähes luonnottoman...Mut kokovalkoset piilarit ois buenot..Tai mustat

Silmiin kun tulee usein katsottua...niin minkäs värset pistää silmään?
Minkäväriset itselläs on?...ja minkäväriset haluisit?
Itte diggaan silmistä yleensäkkin...ni pitääpähän kysästä..

omat on tälläset turkoosin siniset*igor*...jäänsiniset olis nii ihanat tai melkein mustat*ding*...*sydän**piis*

O