Silmien väri

Back to häröily O

Olen ollut aina heikkona jos tytöllä on ruskeat silmät. No omalla kullalla on vihreät silmät, Luonnollisesti kauneimmat mitkä tiedän

Hmh.. hankala sanoo.. vaihtavat värii mielentilan mukaan.. eli vihreen harmaat tai harmaan vihreet.. sävy erot näkyy kun oon vihanen tai ilonen...

mullahan on sellaset siniset simmut.. ja innostun ku nään vihreet tai kirkkaan siniset

Mulla on siniharmaat silmät ja haluisin täysin mustat silmät, ei pelkkiä pupilleja vaan koko silmät olis vaan mustat....

Vois olla ihan jees!

Vihreät nuo tuntuu olevan. En sitten tiedä mikä vois olla paremmat.
Näillä näkee ihan hyvin...

*sydän* luonnon vihreät silmät *sydän*

Mullon sellaset siniset. semmoset jänskät.
Mut sillon vipattaa puntissa jos tytsyllä on vihreet simmut. siniset toimii kyllä myös. ruskeisiin en oo oikein koskaan lämmennyt, ne on jotenkin niin elottomat mölleröiset.

Omat on tälläset sini-harmaat ja ehk vivahde vihreetäkin*hymy*
Tykkään taas sellasist tosi tummista ja lumoavista silmistä ja kyl sinisetki on söpöt*joo*

Omat on siniset TUMMAT SILMÄT, RUSKEA TUKKA!!!! *sydän*....

vihreet silmät ne on parhaat silmät mulla on normaalisti sellaset sammaleenvihreät, ja piilarien kanssa luonnottomat kirkkaan vihreät.

mulla on vihreät simmut, tummuus vaihtelee mielialan mukaan
mut siniset ja sellaset tummat ruskeat silmät sytyttää *sydän*

Vihreät silmät, mut pupillien ympärillä on kelta-ruskee ympyrä.

ruskeet... ja mä tahtoisin turkoosit mut aina ei voi voittaa...

Tummanruskeat..pupilleja ei aina kovin helposti erota.

jos hyvä päivä on niin vihreet, muuten mustat :q

Mulla on joidenkin mukaan jäänsiniset silmät, tiedä tuosta nyt sitten.

Vois ne hiukan jäisemmätkin vielä olla

Joo erikoiset silmät kiinnittää aina huomiota, mutta ääripäävärit(Smaragdinvihreät, tummanruskeat, jäänsiniset etc.)/moniväriset on yleensä tyylikkäimpiä.

Niin ja muuten piilareilla tehdyt voi olla hienot, mutta tuottaa helposti pettymyksiä, jossei selkeästi huomaa että ne on piilarit.

Sinivihreeharmaat... ja on niissä kaiketi ruskeetakin keskellä...en mä tiedä tarkkaan, kun harvemmin omia silmiäni kattelen^^

Vihreathän ne mullakin...

Aika jännä et tähän mennessä oli aika tasan vihreitä ja sinisiä... Eikö suomalaisten pitänyt olla sinisilmäistä kansaa

Jotkut erikoiset ois kivat, tai ruskeat...

Ruskeat silmät saa mut ehdottomasti syttymään

Harmaan vihertävä minulla on.

Jos kysytään minulta että mistä silmien väristä tykkään niin sanon siniset

Silmiin kun tulee usein katsottua...niin minkäs värset pistää silmään?
Minkäväriset itselläs on?...ja minkäväriset haluisit?
Itte diggaan silmistä yleensäkkin...ni pitääpähän kysästä..

omat on tälläset turkoosin siniset*igor*...jäänsiniset olis nii ihanat tai melkein mustat*ding*...*sydän**piis*

O