Silmien väri

Back to häröily O

Mulla mielialan ym mukaan siniset tai harmaat. Joskus, harvoin onneks, sellanen keltanen rengas mustan ympärillä.

Tosi tumman/syvän siniset silmät on ihania *sydän*...haluisin itellenikin sellaset, mutta kyllä omatkin menee, ne vaihtaa väriä niin usein *nauru*.

Mä kiinnitän huomioo toisessa ihmisessä heti silmiin, ne kertoo toisesta aina jotain...

Mulla on tummansiniset mulkosilmät..*igor*

tämmöset ruskeet sihrusilmäthä nää on....ja kyllä ne tummat silmät miulta helpoite saa polvetki heikoiks*plur**sydän*

ja oon aina ollu vähä kateelline iso silmäsille 8) ku omat on nii pienet*iloinen*

[q]*Tintti*:
Mulla on tummansiniset mulkosilmät..*igor*
[/q]

ihanat mulkosilmät onki

Mulla myös vaihtelee... yleensä on meren siniset... aina krapulassa suihkun jälkeen ne on kirkkaan vihreet... jaix!

Meitsi diggaa semmosista pikimustista nappisilmistä

Mulla itsellä on tällaset vihreet kissasimmut *räps* *räps*. Yleensä ensimmäinen asia mihin miehessä kiinnitän huomiota on just silmät, tykkään jos on sellaset vaaleen siniset tai vihreät ja persoonallisen muotoiset*vink*

hei tämmöisestä olisi voinut samalla tehdä gallupin ;)

hopeet tai punaset joskus keltaset..*justjoo*

Sinisilmäinen...

Fyysisesti vihkeenrusket simmut mut psyykkiksesti oon kyl aika sinislmänen..

Silmieni oikea väri on siniharmaa, mutta värillisiä piilareita on ollut käytössä sinisiä, vihreitä ja ruskeita. Mielestäni ihanin silmien väri - etenkin vastakkaisella sukupuolella on ruskea *sydän**pihkassa*.

hienoin kuvaus mun silmistäni tulee ehkä exältä...hän sano mulle yks kerta et mul on fantasiameren siniset silmät...*plur* ja sellaset ne vähän onki...vihertävän siniset..Haluisin saada ihan kokonaan valkoset piilarit, ne olis niiiiin hienot...

Vihreät...ja aavistus muita värejä, kuten keltaista ja sinistä...

mul o oliivinvihreet silmät o_O

Sekolaisia värejä löytyy omasta silmästä, jos tarkasti katsoo, mutta aika harmaan siniset ne yleisesti on...

Muuten ei ole silmävärimieltymyksiä muille...kunhan muuten katse puhuttelee!*vink*

Ehkä itselle olis kiva koklia joskus ruskeita silmiä...

omat silmät on vihreät... sellaiset aika tummanvihreät...

jäänsiniset silmät aina saa sydämen heittämään volttia silleen jännästi.
olen tehnyt omaa tutkimusta ja ollut huomaavinani, että miehillä vihreät silmät on aika harvinaiset. mut sit kun miehellä on vihreät silmät, niin ne on aikas namut!!

-suosilmäuhuu

ruskeat nappisilmät kuulemma omaan... Useimmiten ne ovat vieläpä ilkikurisetkin..

Omat on periaattees vihreet mutt niis on kaikkii muitki värei

Ihanimmat silmat on sellasset korallin vihreet tai sit jotkut tosi erikoisen väriset, mut niiden pitää sopii kantajalleen.

Silmiin kun tulee usein katsottua...niin minkäs värset pistää silmään?
Minkäväriset itselläs on?...ja minkäväriset haluisit?
Itte diggaan silmistä yleensäkkin...ni pitääpähän kysästä..

omat on tälläset turkoosin siniset*igor*...jäänsiniset olis nii ihanat tai melkein mustat*ding*...*sydän**piis*

O