Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]mark hamilton, 30.8.2009 17:31:
Sellaiset jotka eivät viitsi mennä töihin vaan makoilee uuninpankolla ja vetää kaljaa ja syö ovat loispummityöttömiä jotka haukkuu yrittäjiä loispummiyrittäjiksi joiden palvelukseen joutuvat työelämävalmennukseen tai työharjoitteluun ilman palkkaa karenssin uhalla ja ruikuttavat netissä tästä että orjatyöt sitä ja tätä valitan EU:n ihmisoikeusjärjestöön orjatöistä ja miten suomessa kohdellaan työttömiä. Mutta tämähän on vain mustanhuumorin vitsi eikö?
[/q]
Toivottavasti on. (sun)

[q]sativa, 11.8.2009 12:53:
---
X-fever, 11.8.2009 12:06:
---
sativa, 10.8.2009 19:51:
Miksi silmätipat valuvat nielua pitkin mahaan, vaikka ne olisikin silmiin laitettu? Ja miks ne ei noin nautittuna tyrmää?

---

Silmistä on tiehyet tuonne kolviin ja sitä kautta nieluun. Ja se miks ei ne tyrmää...olisko vääränlaiset tipat kyseessä?

---

No minkä takia sitten edes keksitään silmätippoja, jotka tyrmäävät jos ne kerran joka tapauksessa valuvat nieluun? Luulis, että täystyrmäykseen vaadittais kuitenkin aimo annos, mutta että pienempikin annos vetäis täten edes jonkinlaisiin "oloihin".
[/q]

Tieteessä ja taiteessa pitää usein tehdä kompåromisseja. Eri kemikaalien vaikutusmekanismeihin kun voi kuulua myös negatiivisia ominaisuuksia (myös kehon omat aineet toimivat siten)

Eihän antibioottiakaan syödessä saa juoda, mutta moni tekee silti niin. Esimerkiksi tetrasykliinit (antibiootti) ovat aika myrkkyä, samoin sytostaatit (solunsalpaaja), mutta niiden käytölle on perustellut tilanteet. Tosin harvoin.

Samoin noi tyrmäystipat on vain tiettyihin tilanteisiin sopivia, eikä niitä pidäkkään jokaiseen ärtyneeseen silmään laittaa.

Lääkkeet ja tekniikka on vaarallista. Siitä ei pääse mihinkään. Se on enemmän kuitenkin luonnon, kuin ihmisen vika. Ihmisen vika siitä tulee vain jos se ei ymmärrä kunnioittaa luontoa.

E: Kyllä muakin vituttaa, että takahampaista on lähtenyt kiille osittain jo ennen puhkeamista, mutta vaihtoehto oli joko tukehtua omaan kurkunkanteen, tai mahdollisesti mm. se. Perheeni valitsi ensimmäisen vaihtoehdon. Lähinnä kuitenkin olen iloinen, ettei henkitorveeni tehty avannetta.

Ota tai jätä :)

[q]SilverJo, 20.9.2009 09:09:
Mahtaako Jenkeistä ostetut elektroniikkalaitteet toimia Suomessa? (Eri verkkojännitteet tms?)
[/q]
Ei toimi suoraan jännitteistä johtuen. Väliin tarviit vähintään euro sovittimen. Riippuen laitteesta, voi jännitteen valita, tai laite valitsee sen itse. Mitä ajattelit ostaa?

Tarvitsin oikeusopillisia neuvoja ennen kuin lähden viemään
asiaa eteenpäin, jos lähden.

Eli tilanne olisi tämän kaltainen:

Entinen avopuolisoni osti nimilläni / sotullani kannettavan
tietokoneen Anttilan nettikaupasta. Suullisella suostumuksellani.
Maksoi siitä alle puolet ja eron tultua jätti laskut maksamatta ja piti
kannettavan. Nyt olen hoitanut kaikki loput maksut (perintäkuluineen)
ja haluaisin kannettavan toki itselleni kun sen olen suurimmaksi
osaksi maksanut.

Voinko tehdä tapauksesta rikosilmoituksen vai pitääkö
siitä lähteä käräjöimään? Otin rikospoliisin yhteyttä aiemmin
kun maksuja ei ollut suoritettu vielä. Poliisisetäsanoi, ettei rikosta
ole tapahtunut. Ja oli muutenkin erittäin vittumaisen
ja ylimielisen kuuloinen.

Onko asia nyt toinen kun olen hoitanut yli puolet kuluista ja tuote
on nimelläni niin eikö se nyt ole käytännössä minun?

[q]J Raninen, 26.6.2009 09:30:
---
crissy,
käytiin eilen katsomas Transformers 2*plur**plur**plur**plur**plur* ja siel oli sellanen iso pahvijuttu *sydän* ja mä haluun sen!

---

Kannattaa muuten oikeesti miettiä, haluaako semmosen :D Ne on nimittäin vähän eri kokosen näkösiä (lue: hävyttömän paljon tilaa syöviä) kun ne roudaa teatterin silmänkantamattomiin jatkuvasta aulasta 9 neliön opiskelijasoluun.
[/q]
komppaan. keräsin itse ennen elokuvateatteireiden mainospahvistandeja, joita kertyi(kin) sitten useita ja paikoin sellaisella tahdilla, että ensinmäinen kämppäni, joka oli "ensi asunnoksi" ISO (55 neliötä), oli pian täynnä vaivalla ja ajalla sinne raahaamiani pahvin perkeleitä. mulla on ollut jopa sellainenkin rohjake ja silloisen suurhitin kuin id4 a.k.a. independence day:n neliöt turvoksiin työntävä järkytys.
heh-he-hee, muistan ku eilisen päivän pitäneeni niitä maailman mega_mageinpana_juttuna. tänä päivänä hela hoito lähinnä huvittaa ihan helvetisti. en kyllä ottais tiluksiini yhden yhtä kaltaista kammotusta ja hyvä näin.

[q]J Raninen, 23.4.2009 16:02:
Miksi julkisten paikkojen vessoissa vessapaperiteline on aina mahdollisimman hankalassa paikassa ja mieluiten (pöntöllä istuttaessa) hartialinjan takapuolella? Aina saa esittää uskomattomia käärmemies-imitaatioita, jotta pääsee siihen ah-niin-tarpeelliseen paperiin käsiksi ja sittenkin tellingin asettelu on sitä luokkaa, että paperi kulkee täsmälleen kaikkia muita kuin tarkoitettuja reittejä -> repeää joka 2,5 arkin jälkeen ja mieluiten pituussuuntaisiksi suikaleiksi. Eikö niiden paikkojen suunnittelijat käy koskaan pytylllä? Vai onko julkiset vessat vaan joku rakennusfirmojen vastine TJ-piloille?
[/q]
tää oli/ON kyllä sen verta ASIAA, että komppaan ja kahdesti vaikken henk.koht. ks. ryppyreijän raapimisrienaa muutoin tule käyttäneeksikään kuin juurikin julkisilla toilettitiluksilla..tietty syystäkin. harvoinpa (never) siellä koukuissa roikkuu pedattua pyyhepatalioonaa pers'suihkun puoltamana, jotta: "tai jos tahdot vaihtoehtoisesti..." jne. mikä sinällään olisi ainakin laadukkaampia(kin) saniteettitiloja (julkis sellaisia yhäkin) silmällä pitäen, vähintäänkin "virkistävä" vaihtoehto.

[q]kindertin, 14.7.2009 23:03:
Mitä tekemistä sitä keksis, joka ilta on tällästä ajelehtimisaikaa tunnista viiteen tuntiin..?
[/q]
kysymykseen kysymyksellä: pitääkö sitä "aina" olla jotain tekemistä?
mieli ja keho kuormittuu 24h sisällä, tätä paska-aikaa elettäessä, yleensä yli tarpeitten ja valitettavan usein ikävä kyllä liikaa.
"rauha, lepo, hiljaisuus... hyvän mielen salaisuus."
en sano yhtään enempää. jokainen voi tehdä omat johtopäätökset.

[q]Slim_Jim, 22.9.2009 16:53:
Onko joku tilannut http://shop.rige.net/catalog/ levyjä?
Pistävätkö tulemaan Suomeen ja onko tullut paljonkin kaikenlaisia maksuja päälle?
Nightmare Outdoor 2009 ja pari muuta levyä kuumottaisi...
[/q]
moni kaveri tilaa tuolta. itse en ole vielä palveluja käyttänyt, mutta veikkaan että hintakäytäntö on sama kuin muissakin hollantikaupoissa, eli levyjen yhteishinta plus 19% verolisä ja postikulut

itse olen tilannut levyt mieluiten recessistä, kun rigella on monesti puutteita kuunteluklippiosastolla, varsinkin jos julkaisut ovat vanhempia (sama juttu sector-1:ssa ja vip-recordsilla, en tajua miksi niitä ei voi lisätä). katalogithan on aika pitkälle samat kaikilla

kotiin levyt tulee aina nätisti, omalla kohdalla hollantikaupat ovat tarjonneet hyvää palvelua poikkeuksetta. joskus toimituksissa on saattanut kestää hetki, mutta se on enemmän postin vika

[q]Astaroth:
Olenko ainoa mies maailmassa, jonka mielestä Eric Prydz - Call On Me-musiikkivideo on järkyttävää paskaa?
[/q]

Et, et ole!

Se on järkyttävää paskaa, siitäkin huolimatta, vaikka siinä näkyykin kamelinjalkoja enemmän kuin Saharassa.

mikä vitun takia mun hengitys kulkee huonommin, kun olen tupakoimatta? häh?
nyt tässä menee jotain oikeesti ainakin mun logiikan vastaiseksi

[q]mayah, 30.12.2006 15:36:
Jos ostaa kolme suklaapatukkaa kahdelle, joista jokaisessa on kaksi palaa ja söi itse eilen ensimmäisestä patukasta molemmat palat ja toisesta patukasta puolet ja tänään kolmannesta patukasta molemmat palat kun toinen ei ole näkemässä, niin eikös se oo tasajako?
[/q]
oot liian kristillinen

[q]hemuz, 29.9.2009 19:03:

minkäkokonen jalka sulla on? mul ois yhet ylimääräset...
[/q]

Mulla on 39, ja toki näillä neurooseilla himmeet värivaatimukset, varo vaan. :D

[q]Avernian, 1.9.2006 22:42:
Mikä on/millanen ihminen on leija?
[/q]
leuhka/uhoava/kerskaileva?

mikä oli babarissa pomppaduurin pikkukaverin nimi? siis se pieni jyyrän näkönen ronsu? oliko sillä nimeä

rupesin vaan miettimään, että almost kaikkien hahmojen nimet on vieläkin takaraivossa, mutta sen heebon kohdalla tulee oikosulku

Mistä löytyisi Muurlan Cupido -viinilaseja alkuperäisessä muodossaan? Siis niitä missä on Tommy Tabermannin runoja.
---

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=625624&shopId=10007&compartmentId=10053&categoryId=10476&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
---

Kiitos, mut nuo on jo sitä uutta muotoa, ja mulla on olemassa neljä niitä vanhan muotoisia (oli kuusi, mutta oon rikkonut kaksi, ja tahtoisin saada ne korvattua, [size=9]varsinkin sen, jossa oli se antajaltaan mulle vaseti tarkoitettu lause[/size])

Harmillista! Itsekin oon joutunut kärsimään siitä, että astiastojen designia muutetaan tai valmistus lopetetaan.

---

Harmillista! Itsekin oon joutunut kärsimään siitä, että astiastojen designia muutetaan tai valmistus lopetetaan.

Pitäisi kai opetella joko olemaan rikkomatta astioita tai suhtautua niihin vähän kevyemmin, niihinkin joilla on tunnearvoa.

Mistä löytyisi Muurlan Cupido -viinilaseja alkuperäisessä muodossaan? Siis niitä missä on Tommy Tabermannin runoja.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=625624&shopId=10007&compartmentId=10053&categoryId=10476&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

---
---

Kiitos, mut nuo on jo sitä uutta muotoa, ja mulla on olemassa neljä niitä vanhan muotoisia (oli kuusi, mutta oon rikkonut kaksi, ja tahtoisin saada ne korvattua, [size=9]varsinkin sen, jossa oli se antajaltaan mulle vaseti tarkoitettu lause[/size])

[q]Jutu, 22.1.2006 18:02:
Miksi miehiä on olemassa ja onko niillä jokin muukin tarkoitus kuin olla välttämätön paha lisääntymisessä?
[/q]
ei, mutta olemme tyytyväisiä osaamme

O