Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
Miksi Deodoranttini ei pidä?
[q]Janisa, 27.6.2007 20:43:
No ma oon kylla nahny ihan vaan moykkyja!
[/q]
Toivottavasti ihan laillisissa merkeissä
Tästä irtos vähän infoa: http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_(symbol)
Mistä mä löydän Basson ensimmäisen numeron? Tahtoo.
[q]Snaggo, 2.11.2007 17:15:
mistä löytää halvalla?
[/q]
Aika standardeja noi hinnat on, ei mistään paikasta oikeen voi sanoa et siel on halvempaa ku muualla ku sama duuni sielläkin tehään. Varsinkin jos varaosia tarvii ni saman hintasia ne kaikille on.
Mistä maailmanpankki saa maailman isoimmat rahat: Jos sen omistaa konkurssikypsä ja velkaantunut USA ja 5 vuodessa kymmeniä miljardeja menoistaan karsiva Iso-Britannia, joka
myös on pahasti velkaanunut? Lainaavatko valtiot siis itselleen rahaa tms? Pääkonttori ja hallintokorporaatio sijaitsee yhdessä rakennuksessa.. onko se rakennus rakennettu timantein ja kultaa säästämättä, vai mistä lähes loputon rahavirta lainaukseen riittää.. Kuka siinä sitten loppupelissä häviää, jos esimerkiksi venäjän kai jo satojen miljardien lainat ovat menneet
yksityishenkilöiden taskuun pääosin? Pitäisi kai perehtyä asioihin enemmän, mutta täällähän
sai kysyä niitä tymiä kyssäreitä!
Maailmanpankki ei "omista" kukaan, sillä on 186 jäsenmaata.
Tässä lisäinfoa VM:n sivuilta:
[q]Nimityksellä Maailmanpankki tarkoitetaan Kansainvälistä jälleenrakennus- ja kehityspankki IBRD:tä (International Bank for Reconstruction and Development) sekä Kansainvälistä kehitysjärjestö IDA:a (International Development Association). Maailmanpankkiryhmään kuuluvat näiden lisäksi myös Kansainvälinen rahoitusyhtiö IFC (International Finance Corporation), Monenkeskisten investointien takauslaitos MIGA (Multilaternal Investment Guarantee Agency) ja Kansainvälinen investointiriitojen sovittelulaitos ICSID (International Centre for Settlement of Investment Disputes).
Maailmanpankin tavoitteena on vähentää köyhyyttä ja edistää maailmanlaajuista kestävää kehitystä. Maailmanpankki lainoittaa jäsenmaiden sosiaalisia ja rakenteellisia uudistuksia, on hallitusten neuvonantaja, antaa teknistä apua erilaisissa projekteissa sekä toimii yhteistyökumppanina yhdessä yksityisen sektorin ja muiden kansainvälisten yhteisöjen ja rahoituslaitosten kanssa. Vaikka Maailmanpankin mandaatti ei ole poliittinen vaan taloudellinen, pankki haluaa edistää myös hyvää hallintoa ja korruption vastaista toimintaa jäsenmaissa. Maailmanpankki kiinnittää enenevästi huomiota toimintansa vaikuttavuuteen, tehokkuuteen ja tulosten mittaamiseen sekä jakaa tietoa ja toimii yhteistyössä laajojen kansalaispiirien kanssa.[/q]
[q]tweety:
on askarruttanut sellainen kysymys et miten ufo tunnistetaan,jos se on tunnistamaton lentävä esine*täh*
[/q]
UFO:a ei tunnisteta, vaan havaitaan.
Kumpi kuormittaa enemmän luontoa, kaljatölkki vai -pullo? Olettaen että molemmissa tapauksissa tyhjät palautetaan kauppaan.
miksi haukotus tarttuu?
[q]W:
Klubitus-matka Pandan tehtaalle! [/q]
Musta tuntuu, et aika moni haluis lähtee tolle tehtaalle täältä ;-)
[q]W:
Tykkääkö tytöt oikeesti peppuseksistä, vai suostuvatko naiset siihen vain miellyttääkseen kokeilun haluisia poikaystäviään?
[/q]
Kyyyyl ne tykkää. ;)
miks somput haisee..öö..erikoiselta?
[q]Snaggo, 16.4.2007 21:16:
Mihin partavaahdon teho ja hyöty perustuu? millä periaatteella se toimii?
[/q]
Partavaahdon tarkoituksena olisi pehmittää parransänget leikkausta varten tehden ajosta miellyttävämmän partahöylällä (+ veitsellä). Lisäksi se suojaa ihoa hiertymiltä ja mahdollisilta haavoilta (haavat ovat veemäisiä u knowz).
Guide to perfect shave:
http://www.msnbc.msn.com/id/6886845/
How to prevent razor burns:
http://www.razor-burn.com/
Pitää kyllä itsekin ryhtyä toteuttamaan noita ohjeita, olen aika tyytymätön nykyiseen metodiini, sillä ikinä en saa yhtä hyvää jälkeä kuin niissä pirun Gilletten mainoksissa.
Mutta nyt, silmäni avautuivat, olen valaistunut, olen kokenut sen, zen!
[q]nomic:
miksi klubbariin ilmestyy melkein kokoaika jotain turhia topickeja nykyään? (onko niitä hyödyllisiäkin?)
[/q]
niinpä.. ja sitten kun menet vahingossa kysymään mitä vitun järkeä tässäkin nyt taas on, niin saat vastaukseksi heii.. ei kaikkee pidä ottaa vakavasti, missä sun huumorintaju on..ihihih..pluurrihqqqqqq lölzzz
[q]UnityF, 9.4.2005 14:57:
Vaan ennemmin se toinen oranssi pullo jonka nimee en nyt luonnollisesti muista[/q]
Jonsson kodin putkimies
Mitä tarkoittaa apropoo?
[q]Fyraett:
Ku täält löytyy jo SINKKULUUKKU ja SEUKKAUSLUUKKU nii miks tääl ei oo PANOLUUKKU ?
[/q]
Vakavasti vastattuna:
Periaatteessa voisi olla ihan hupaisa aihe. Mutta se, mikä sen erottaisi noista kahdesta muusta luukusta, on se, että siinä ei olisi mahdollista mainita panojen nimiä - toisin kuin noissa kahdessa muussa.
Tämän tyyppisessä topicissa olisi niin suuri mahdollisuus loukata toista ihmistä, että ylläpito ei siihen suostuisi (ainakin näin minä asian käsittäisin.)
Ilman toisien nimiä varustettu panopyötäkirja voisi varmaan olla mahdollinen, mutta en itse ainakaan viitsisi käydä ruksailemassa, milloin minulle lohkesi.
Tietenkin täältä varmaan löytyy myös niitä, jotka kertoisivat kaiken kellonaikaa ja asentoa myöten.*nauru*
[q]koo, 20.10.2005 19:20:
---
RainChild, 20.10.2005 19:09:
Miksi meren rannoilla on vaahtoa? miten se muodostuu? *täh*
---
Ahdin synttärikakusta!
[/q]
Olispa munki synttärikakussa Ahdin...