Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Kimbou, 11.2.2010 22:58:
---
Apo, 11.2.2010 22:17:
---
alek szahala, 11.2.2010 22:15:
Lähinnä ihmettelen sitä, millä se itse nostokurki saadaan nostettua sinne tornin päälle? :D

---

Toisen, liikkuvan nostokurjen avulla tai sitten nostokurki kasaa itsensä:

---

juurikin noin, ite en oo koskaan päässy kyllä livenä näkemään tollasta "itseään kokoavaa"

http://www.liebherr.fi/fi-lh/fi/108617.asp tälläsillä yleensä ne paikan päällä kasataan.
[/q]

Monen vuoden ajan tätä kans ihmetellyt ja pällistellyt, mut ikinä muistanut kysyä! Suurta ihmetystä aiheutti erityisesti se mikä oli pitkään stockan katolla keskustassa
Kiitos pojat!!

[q]Amma, 23.11.2009 15:24:
---
Dementation, 23.11.2009 14:56:
Ainakin tiedän sen, että keskelläkin talvea aamuaurinko lämmittää sen verran että jos se osuu ikkunoihin, niin ne monesti sulaa. Silloin sitten vain toinen puoli on enää jäässä..
---

Nyt puhutaan ajasta, jolloin aurinko ei vielä ole noussut.

---
Kolera, 23.11.2009 14:52:
no aurinko paistaa tietyistä suunnista ja sulattaa lumen osittain ja myöhemmin se jäätyy ja saa aikaan ihanan tiukkaan jäävän jääkerroksen ikkunaan. Tuulen suunta vaikuttaa pintojen lämpötilaan ja samalla myös mahdollisen satavan lumen/veden liikkumissuunta muuttuu ja osuu tiettyihin pintoihin.

---

Tähän sopis sitten toi tuulen suunta. Toisinaan on ollut muistaakseni esim. niin, että jos auto on parkeerattu toisen auton viereen, niin se puoli missä toinen auto on, on sula ja muualta jäässä. Usein ei ole satanut lunta tai vettä, mutta kaipa mahdollinen tuuli vaikuttaa myös ilmankosteuden jäätymiseen lasipinnoille. Yksi tekijä saattaa olla myös se miten auton sisäpuhaltimet ovat olleet käytössä ennen auton parkeeraamista.
[/q]
Mietin itse vuosi sitten aivan samaa
(http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=16170;pid=1186208#1186208) enkä oikein vieläkään tiedä syytä Kaikki noi kuulostaa sinänsä loogisilta :P

MMC Snap-In, mitä helkuttia tuo Snap-in tekee?

Kiitos ja kumarrus

[q]Takyon, 28.1.2009 14:36:
---
noena, 28.1.2009 13:55:
+ mistäköhän sais hankittua sellaisen auton kasettisoittimeen menevän, öööm adapterin(?) mistä tulee piuha esim. mp3-soittimeen?

---
Näitä löytyy vaikka motonetin ja bilteman tyylisistä mestoista.. Varmaan muualtakin mutta noista nyt ainakin.
[/q]
Kiitos infosta, pitää käydä penkomassa tarjontaa :)

[q]serotonot, 28.1.2009 13:59:
---
noena, 28.1.2009 13:55:
Autoon pitäisi vaihtaa öljyt, osaisko joku antaa vinkkejä hyvästä paikasta mikä olis helsingissä ja missä hinta olis kohillaan? Pitäis myös auton stereotkin saada fiksattua mut ei se oo niin nuukaa vielä tässä vaiheessa ku toinen kajari vielä toimii :P

---

Ite vaihdatin viimeks öljyt hertsikassa olevassa huollossa. Ottivat öljyjen + suodattimen hinnan verran tuosta hommasta. Ei siis extraa itse työstä. En vaan muista firman nimeä, mutta Sahaajankadulla se on
[/q]
Thanks! Tälläsen löysin sieltä, AKH-Auto Oy? Pitää pistää korvan taakse ja soittaa sinne :)

[q]domi, 24.7.2008 20:27:
Ennenkuin odotan Tiinan vastausta, joka todennäköisesti sisältää paljon paskaa liittyen siihen kuinka mp3:set pitäis ostaa mp3-nettikaupasta jne jne.(kertokaapa nettikauppa, josta saa esim. A&B:n Trance around the world -striimit ostettua), kysynkin teiltä, millaisessa muodossa ko. soitin saattaisi tukea mp3-tiedostoja? Millainen mp3-tiedosto pitäis olla? Yksi ratkaisu olisi polttaa cd-audioksi, mutta siinä taas ei ole oikein järkeä.

Pahoittelen ontuvaa ilmaisutapaani.
[/q]kuulostaa firmwarelta... Eli lyhkäsemmässä muodossa anteeksi siis...
Pakota ottamaan takas ja korjaamaan tai vaiha pois jos on malli koodattu päin vittua.
Siirretty Älkää ostako osiolle

Eli mistähän sais ostettua tällasia erikois pattereita? Taiteilin hienon(*pepsodent*) kuvan ihan siks että pystyisitte havainnollistamaan ehkä paremmin mitä haen! Joo löysin kyllä netistä kaikennäkösiä patterikauppoja, mut jos ihan Suomesta vois jostain kaupasta käydä vaan hakemassa.
Mut tässä perustietoja:
Type: Alkaline. Voltage: 1.5V.

Diameter: 7.9 mm. Height: 3.6 mm. *battery*

Ja sit tosiaan tää kuva.. hehe

edit: jota ei sit tosiaan ees kyl tullu.... mä en osaa*justjoo*

nii ja patterin nimi on LR41 (AG3)

[q]%, 21.7.2008 16:02:
Mutta pistää silti miettimään miksi ne insinöörit jättää suunnittelemiinsa laitteisiin noita ikuisesti hehkuvia ledejä ja stand-by tiloja, millä ei ole laitteen käytön kannalta mitään merkitystä. Itselläni stereoissa hohkaa aina ledi ja sitä ei saa muuta kuin stand-by tilaan. DVD ledi hohkaa aina. Digiboksi ledi palaa aina. Sähköä palaa turhaan, kyllä inssit on tyhmiä. Tommonen pistorasia olis kyllä hieno, mistä noita saa ja onko niissä samassa ylijännitesuoja?
[/q]Koska käyttömukavuuden takia ihmiset haluaa laitteet pois päältä kaukosäätimellä.

On ja etsivä löytää ;)

Siinä vaiheessa kun keksitään miten laitteet saa päälle ja pois kaukosäätimellä, ei sitä ominaisuutta enää edes tarvita ;)

[q]kitry, 10.3.2007 23:22:
hei kertokaa mulle miten siihen forumissa näkyvään pikkukuvaan saa jonkun muun kuvan kuin se ihme animen näkönen ukkeli ? en osaa laittaa ja monel on siin kuitenki joku muu kuva
[/q]

asetukset > forum-asetukset > avatar: *ja tähän kohtaan joku osoite mistä haluat sen*

edit: tai sit annat salasanas niin mä vaihdan sen sulle =)

mixs kaikki laiton on hauskaa?

[q]
Lisää tyhmiä kysymyksiä; mut anteeks mä en ymmärtäny?
[/q]
Tarkoitin sitä käänteisesti. Simsissä kaikki on simppeliä ja johdonmukaista.
Syrjäytynytkin yksilö voi järjestää megabileet jonne kaikki kutsutut tulee satavarmasti.
Tai sitten voi toteuttaa sadistisia fantasioitaan ''poikaystävälleen'' kun oikea vituttaa.
Kait sitä voisi käyttää modattuna versiona terapianakin.
Itse en pelaa, mutta kokeillu molempia. (koodit pelasti)
Aiheesta on dokumenttikin, mutta siinäkään ei pintaa syvemmälle sukelleta. Toisaalta monta sanaa siitä voi sanoa? Mainos lähinnä.

[q]

Hei ei nää prosenttilaskut nyt niin pahoja voi olla.
[/q]

Tilavuutena siis. Ota vielä maksa, juontinopeus, paino ja vatsan (edit:Suoliston) imemiskyky huomioon.
Nimittäjää saa käyttää.
Aikaa kolme minuuttia, toimikaa!
T:*klubitus**jeesus*

kuis monen klubbaaja-naisen hyllystä löytyy Synthesizer-musiikkia, mistä myös tykkää?

esimerkki biisei mitä oon kuunnellut nyt öö.. vaivaiset 17-18 vuotta
(jösses! *ding**whaat*)

pikainen clippi:

HAI!!

voiko veistä käyttää enää jos sen on asettanut yhdeksi (1) minuutiksi keittiön tiskialtaan viereen pöytätasolle, mikä pyyhitään rätillä puhtaaksi joka tiskauksen jälkeen eli n. 3-5 kertaa viikossa? Vai onko se veitsi jo bakteerien saastuttama ja heti tiskauksen tarpeessa?

Voiko seksin puutteeseen kuolla

[q]Timce, 19.4.2006 17:04:
Mulla on tuossa 500 kappaletta täysin laillisia mp3-tiedostoja. Miten saan noiden tiedostojen/biisien nimet esmes Wordille tai johonkin vastaavaan prokkikseen, että saan ne printattua.

Nimim. "Satu Lappi"
[/q]

Winamp osaa generoida playlististä webbisivun josta on helppo copy-pasteta teksti haluamaansa ohjelmaan.

Playlist ikkunassa Misc nappulaa jonka alta misc options ja sieltä Generate html playlist, vaihtoehtoisesti voi aktivoida playlist ikkunan ja painaa Ctrl-alt-g.

Kätevämpi jos biisin esittäjä/nimi löytyy ainoastaan ID-tagissa

[q]Takyon, 1.9.2009 13:37:
Puhelinverkon läpi tulee aika kapea taajuuskaista, muistaakseni n. 3kHz luokkaa kun esim cd:llä on 44kHz. Se riittää hyvin puheeseen mutta musiikki kuulostaa aika hirveeltä.
[/q]

Itseasiassa se on kyl näytteenottotaajuus. ;) eli 44k pulssia sekunnissa, joka määrittelee signaalin resoluution, (sama kuin pikselit kuvassa) ei varsinaisesti taajuuskaistaa. Taajuuskaista CD:llä on 20-20KHz.

[q]Jocular, 6.4.2006 12:34:

Itsestäänselvyys. Tottakai sä pidät sitä ihmistä upeena ja kauniina ku oot sen kanssa, et kai muuten olis? Emmä kyl tosiaan tiiä..
[/q]

Itsestäänselvyys.. hmm.. Mut ainakin omalla kohdalla mä arvostan ja pidän x100 kertaa tärkeämpänä sitä että oma nainen pitää mun ulkonäöstä. Muut ovat sit mitä ovat aika sama. Siis nyt puhutaan muistakin kuin nykyisestä emakosta.

hmm.. Elokuva joltai -80 - -90:n alkupuolen välistä. Siinä oli ideana tulevaisuus missä oli viihdettä että kaksi talon kokoista robottia (/mechiä?*hihu*) ottaa erää ja niiden sisällä ohjaa ihmiset. Muistaakseni elokuvan pääosan nainen tai perhe oli katsomossa kun sinne kaatui robotti mikä toi siihen pientä dramatiikaa.. Hemmeti siitä on niin kauan kun näin sen joskus FilmNetiltä.. Ei voi muistaa. Tuleeks kellään mieleen mikä leffa olis kyseessä?

[q]sapeli, 12.8.2010 10:58:
Mulla oli joskus vastaavaa ongelmaa, mutta se johtui väärästä tiedostoformaatista. Mulla oli esim. jotain vanhoja CD-levyiltä ripattuja tiedostoja, jotka ei olleet mp3 tai mp4-formaattia.
[/q]
Joo siis esim .waw etc formaatit ei nyt tuossa oo koskaan toiminu, mut nyt kyseessä olevat on satunnaisesti .mp3 / .mp4 formaattisia :P
Äh ärsyttää kun puolet kappaleista mitä soittimeen laittaa ei kuulukaan ://

O