Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Tuksu, 18.7.2007 19:01:
En käsitä mite ton avatarin saa vaihdettua mieleisekseen :PPP
apuj?
[/q]
yläpalkista "asetukset" ja sieltä "forum-asetukset"

Kun palauttaa pantittomia (esim. laivalta ostetut) tölkkejä kauppaan, niin kierrättääkö kauppa nekin vai päätyvätkö ne sekajäteeseen?

eiköhän ne mene kaikki ihan samassa säkissä, ei niitä kukaan enää ala erottelemaan

[q]Zeppis, 7.8.2010 14:37:
Minkä väriseks smurffi muuttuu jos sitä kuristaa?
[/q]

Miks kukaan haluais kuristaa smurffin?

Hmm...Saako isoilla lihaksilla paremmin naisia*nauru*

[q]Dementation, 30.9.2009 16:38:

En tiedä ketään miestä joka haluaisi naisen jolla on silikonirinnat ja silti tunnet useamman naisen joilla on tai jotka haluaisivat moiset... En vaan tajuu
[/q]

Mä taas tiedän monia miehiä, jotka haluavat isorintaisen naisen (tai ihannoivat sitä sen enempää valikoimatta) välittämättä, ovatko ne rinnat luomut vai silikonia. Point taken?

[q]KooKie, 28.10.2008 22:49:
CSI:ssä soi äsken sellanen laulu, missä oli mun mielestä paljon "free, see, sea" riimejä, laulettiin narisevalla naisen äänellä... Any chance?
[/q]

Mii sou häppi nau. *sydän*

Muistaako kukaan sellaista keijuleffaa, missä ihmismetsuri pienentyy keijun kokoiseksi ja siinä on pahiksena tällanen "Hektus" tjsp., joka siis on metsätyökoneiden savua?

[q]pirpeli, 15.9.2008 13:58:
Olis ollut kyllä kohtuullista...Oli varmaan huono päivä sillä tätsyllä. Tuohon kai vaaditaan tosiaan kirjallinen valitus ja tarkka selvitys siitä, miksi sun ei pitäs maksaa sitä sakkoa. Olithan kuitenkin peruuttanut käyttämättömän ajan?
[/q]

Itseasiassa olin pyytänyt lääkärin soittoaikaa, ja kun tänään ei kuulunutkaan soittoa otin yhteyttä terveysasemalle ja kyselin, että missähän mahtaa mätätä. Vaikka nimenomaan pyysin soittoaikaa (koska epsu reseptin voi siten uusia, ja olen mahdottoman laiska ihminen), niin mulle oltiin laitettu vastaanottoaika, eikä mulle sitä ilmoitettu. Nyt tuota tivatessani tämä täti-ihminen sanoi, että heidän tiedoissaan lukee, että mulle on viimeksi pillerireseptiä kirjoitettaessa mainittu, että seuraavalla kerralla on käytävä vastaanotolla. Siitähän ei olekaan kuin se seitsemän kuukautta, kyllähän mun se pitäisi muistaa. ARGH, ja luultavasti valituksesta ei siis ole tässä tapauksessa mitään hyötyä, koska en voi todistaa, että olen pyytänyt puhelinaikaa, eikä mulle ole erikseen ilmoitettu, että tämä on sitten vastaanottoaika. :(

[q]Epailija, 22.5.2009 12:46:
---
sativa, 22.5.2009 12:09:

Kun joku väittää olevansa "luonnontieteiden ylioppilas", niin mikä on sit semmonen joka on kirjottanu kieliä ja reaaliaineen?
---

Kookie vastasikin mihin itse titteli periaatteessa viittaa, mutta tuollaista titteliä ei ole oikeasti olemassakaan. Matemaattis-luonnontieteellisessä tiedekunnassa opiskelevat - joille tuo titteli siis periaatteessa kuuluisi - ovat filosofian ylioppilaita.

Nimim. Filosofian maisteri, pääaineena teoreettinen fysiikka.

[/q]

Mmh, eli olen siis itsekin "filosofian ylioppilas", sillä ylempi korkeakoulututkinto pääaineessani on nimeltään filosofian maisteri?

[q]wiwi, 10.10.2009 14:17:
Mä oon lähinnä oottanu että jossain vaiheessa tulee joku hälytin kaikkiin esineisiin että niitä voi etsiä äänen perusteella. :D
[/q]

Mäkin aina toivon, että voisin soittaa mun huulirasvaan. :D

[q]sativa, 22.5.2009 12:09:
Kun joku väittää olevansa "luonnontieteiden ylioppilas", niin mikä on sit semmonen joka on kirjottanu kieliä ja reaaliaineen?
[/q]

Mä olen "historian (tai humanististen tieteiden) ylioppilas", koska opiskelen historiaa yliopistolla, kaveri "oikeustieteen ylioppilas", koska opiskelee oikiksessa. Se, että on kirjoittanut ylioppilaaksi, ei käsittääkseni tee kenestäkään "[insert the subject here] ylioppilasta".

[q]inneah, 6.12.2008 02:36:
---
KooKie, 23.11.2008 00:08:
Muistaako kukaan sellaista keijuleffaa, missä ihmismetsuri pienentyy keijun kokoiseksi ja siinä on pahiksena tällanen "Hektus" tjsp., joka siis on metsätyökoneiden savua?

---

Hei mä muistan tän :D tosin en tiedä mikä leffa nyt on kyseessä :DD eli paljon apua mustakin. Mut eiks se ollu joku animaatio?
[/q]

Joo, tämän piirretyn nimi on FernGully - The Last Rainforest. Ihan ässä pätkä aikanaan, ja tällä on selkeästi muitakin vannoutuneita faneja, kun sain vastuksenkin kysymykseeni privalla alta aikayksikön. ;)

[q]Kolera, 21.7.2007 22:53:
---
Camfer, 21.7.2007 12:32:
onko krapulaan lääkettä?

---

kyseinen juoma on outox ja sitä piti lipittää n. 2h välein niin krapula sitten katoaa. no kyllä varmasti jos niitä 5 juot ja 2h jokaisen välissä =P se ei ollu muistaakseni mitään muutaku vettä,aromeja,väriaine,hiilihapotus ja glukoosii tai joku muu vastaava sokeri
[/q]

Joo, ihan helvetin naurettavaa maksaa moisesta paskasta, koska samaisen vaikutuksen saa, jos jaksaa juoda ihan vain vettä tohon tahtiin. :DDD

[q]Takyon, 28.11.2009 15:47:
---
KooKie, 28.11.2009 15:28:
Uaauaaa! HALP!

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/11/viestintavirasto_sovelsi_ensimmaista_kertaa_uutta_lakia_1208486.html?origin=rss

Tämä kiinnitti huomioni, sillä mulle tuli tossa taannoin nettipankkiin kirjautuessani viesti, ettei yhteyttä voida muodostaa. Mitä teen?

---

Ilmeisesti sun nettiyhteys kuitenkin toimii kun tänne kirjottelet? Pankin palvelimet voi aivan hyvin joskus olla hetken katkolla jolloin niihin ei saa yhteyttä.
[/q]

Ah, siis luulin, että tällaisessa tapauksessa koneeseeni on pesiytynyt joku äpärä, joka tilaisuuden tullen (verkkopankkiin kirjautuessani) lähettää tiedot pankin sijaan ulkomaille, ja tuo yhteyden katkaisu tapahtuu siinä välillä. Ei voi ymmärtää, blondi liikenteessä.

Uaauaaa! HALP!

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/11/viestintavirasto_sovelsi_ensimmaista_kertaa_uutta_lakia_1208486.html?origin=rss

Tämä kiinnitti huomioni, sillä mulle tuli tossa taannoin nettipankkiin kirjautuessani viesti, ettei yhteyttä voida muodostaa. Mitä teen?

[q]Zenni, 19.5.2007 18:18:
---
KooKie, 19.5.2007 14:42:
Se psyka?

---

Joo. Mut luotan noihin kompensaatiopisteisiin, ei pitäis olla mitää ongelmaa. :)
[/q]

Guudguud!

[q]Zenni, 18.5.2007 15:22:

Ui saatana. Vähä aurinkoa risukasaan :p
[/q]

Mitä, tuliks ruotsista I vai?

Itsehän odottelen, että vanhemmat sais sen kuoren ja tekstais mulle tulokset. Nous muuten se historian L:n raja siihen 34:ään. Eli 2p saa menettää täysistä. Saas nähdä juodaanko ensi viikolla runsaasti, vai vielä enemmän. ;D

[q]Zenni, 7.5.2007 00:14:
No mut hei, puhutaan Erikistä kuitenki.
[/q]

Niin totta, no ehkä käyn suoraan asiaan ja läpsimään munaa sen kasvoille (kun ei toi perseeseen paneminen oo tainnut sillä kilautella muita kulkusia, kuin siinä haarojen välissä roikkuvia).

[q]Zenni, 7.5.2007 00:02:
---
ALIEN, 6.5.2007 23:57:
hahaa! I knew it!

hmm..

---

Nyt voitkin alkaa miettimään, mitä Keksi on jättäny kertomatta sulle :D
[/q]

Siis täh, miten niin jättänyt kertomatta? Koko ajanhan mä silleen "hienovaraisesti" "vihjailen"...

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=47861;pid=956981#956981

[q]ALIEN, 5.5.2007 17:31:
---
Zenni, 5.5.2007 17:14:
Onko Nasu tyttö- vai poikapossu?

---

Sellanen pieni hinuri vähän kuin toi sun rakas Keksi <3
[/q]

Eipä muuten ihme, että meidän suhde toimii niin hyvin! Onhan sillä esimerkkinsä Puolen hehtaarin metsässä. Mä olen hintahtava Nasu ja sä olet typerä, läski Puh.

Seuraavassa "hieman mukailtu" otos Nalle Puh -tarinoista.

Nasu tuli takaa Puhiin.
"Puh" hengähti hän.
"No mitä?" vinkaisi Puh.
"Ei mitään" sanoi Nasu "tarkistin vain, että olet yhä elossa." *sydän*

O