Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Jos on lyömättömät rummut, tarkottaako se sitä että on hyvät rummut, vai käyttämättömät rummut?

Mietittiin tossa taannoin kun oltiin Kaivopuistossa iltakävelyllä, että kun kerran jokaisen suurlähetystön alueella pätee sen maan lait jonka tönö on kyseessä, niin saako sitten Hollannin suurlähetystön aitain sisäpuolella pössytellä pilveä?

[q]JussiS:
maidon kaksihintajärjestelmästä.[/q]

*täh*

Miks vessapaperissa on jotain "kivoja kuvia"?
Ettei perssilmän tarvii katella aina pelkkää tyhjää vai? Tai tyhjää ja tyhjää mut...?*ding**nauru*

[q]sapeli:
Hei, nukkuuko kalat koskaan?
[/q]

Vastaus

[q]nomic:
---
Viola81:
---
Jammailija:
Tuli tos töissä mieleen....:
Miksi linnun paska on valkoista, mut ihmisen paska (yleensä) ruskeaa*nauru*?

---

aahhahaa!! Sulla on tainnut olla töissä liikaa luppo aikaa..

No mutta, jos tota tarkemmin miettii niin onhan se vähän hassua..Mut luulen sen liittyvän lintujen ruuan sulatukseen..Ehkä niillä ei ulosteeseen erity bilirubiinia (tai mitä nyt olikaan), mikä värjää ainakin ihmisen ulosteen ruskeaksi..Ja kai niillä muutenkin vähän erilailla toi homma pelaa kuin ihmisillä..että näin..*hymy*

---
[/q]

Mä veikkaan että toi on ruokavalioista kiinni kanssa jonkun verran. Syöpä kilo lakuja tai punajuuria. Pinkkipisut!

Miks windows on niin paska?

Mitä vittua on juusto? Siis en nyt tarkota sitä oranssia massaa joka ryömii yöllä virtsaputkeen, vaan sitä, josta puhutaan esim. trancen yhteydessä? *täh*

[muokattu 28.4.2004 10:58]

[q]serotonot:
---
alek száhala:
Mitä vittua on juusto? Siis en nyt tarkota sitä oranssia massaa joka ryömii yöllä virtsaputkeen, vaan sitä, josta puhutaan esim. trancen yhteydessä? *täh*

[muokattu 28.4.2004 10:58]

---

a) sen massan EI pitäis olla oranssia, mene ihmeessä lääkäriin
b) se on imelää ja siitä käytetään lontoonkielessä sanaa cheesy, mistä se on kääntynyt takaisin suomenkieleen juustoksi.
[/q]

Oki, selvensi vähän, mutten vieläkään saa päähäni miten musiikkia voi luonnehtia imeläksi. Ja tosiaan, veikkaanpa vielä että sen massan pitäis tulla ulos sieltä, eikä ryömiä sisälle.

Oliskohan jollakulla hajuu mikä saa tietokoneen oman kellon edistämään? *täh*
Eli käyttis on w/2000 professional ja se kello siis edistää koko ajan, vaik kone on päällä.
Pitempään kun on koneella, niin välillä huomaa että kello on edistäny vaikka jonku vartin parissa tunnissa.

Voihan tietty olla että mun kaikki muut kellot jätättää..

[q]Jna:
---
Astaroth:
Miksi viimeinen tippa kusta menee aina housuun, vaikka kuinka ravistaa???

---

Eikö sitä herranjestas voi pyyhkäistä?!?!?
[/q]

Ei auta pyyhkiminen, kuitenki jää putkeen aina vähän mehua.

[q]Pikachu:
Mikä on toinen asia mitä susette ei voi vastustaa? siis jos toinen niistä on jätski?*iihhih*
[/q]

Oon kelaillu ihan samaa monta päivää. Inhottavia tommoset mainokset.

mua taas ihmetyttää se kuinka kaksi isoa paristoa voi maksaa 14euroa.
kannettava soittimeni vaatii kuusi isoa paristoa. se että mulla on mahdollisuus käyttää soitinta maksaa enemmän ku itse soitin*grr*
”Euron ihmeessä” maksan kahdesta isosta paristosta 1e :) ei niin pitkäikäisiä mutta paljon halvempia..sattuuks kukaan tietämään et kuka määrää kauppojen hinnat?ketä tämä henkilö tottelee?

Bongasin metrolehestä ”Zerofourty” kännykkäliittymä mainoksen jossa luvattiin liittymän avaajalle cd/mp3 soitin,onko kukaan saanut?

[q]Pablo:
---
climate:

imuri?

(sori, pakko)

---

Siinähän olisi uuden patentin ainesta! *vink**juonittel*
[/q]

No joku muori siihen vessan ovelle imasemaan asiakkaita aina hätien jälkeen. Työllistetään..

[q]serotonot:
---
Njah:
saisinko vastauksen myös noihin edellisen sivun kysymyksiini JOS vaik joku sattuis tietää jotain ei-niin-koulussaopetettavaa ja vois helpottaa*nuha*

---

Jos sulle ei totuus kelpaa (jos siis tarkoitat noita sun ”poliisi on kusipää”- juttuja) niin sun täytyy etsiä vastausta jostain muualta varmaan.
[/q]

ei poliisi oo kusipää! aito poliisi tuo turvallisuuden tunteen, jotku tyypit vaan maksaa kusipäille palkkaa siitä että on ”poliisi” ja tekee mitä poliisin pitää. mut ennen täydellistä järjestystä täytyis olla kaaos ja sekasorto mitä poliisit yrittää estää..mut se kaaos vaa siirtyy meijän mieleen ja sitäkautta kadulle,ennemmin tai myöhemmin

saatko juttusi kuulostamaan tärkeämmältä lisäämällä ”loppupelit” johonkin väliin?

jos ON SYY ni sillä on SEURAUS!! ja ennemmin tai myöhemmin seuraus astuu esiin!
sä et ees tunne Penaa ni miten voit tietää sen asioista?
vittu tätä väittelyy ku ei jengi osaa ajatella vaan lukee kaks sanaa kerrallaan..
Seppo on humalassa ja tietää sen->seppo tietää ettei humalassa saa ajaa koska omistaa ajo-kortin (luulen että omistaa koska poliisi antaa jatkaa,ja tän kerron koska ehkäisen tulevia hiusten halkomis olympialaisia) järki sanii syvällä että ”EI” mutta ego sanoo että ”JOO” ja humalassa ego paisuu järjettömän vaaralliseksi

[q]alien:
mistä johtuu tai tulee deja-vu -tunne?
[/q]

Se johtuu siitä kun agentit muuttaa jotain matrix:ssa tai sit ei*ding*

[q]phanatic:
---
Njah:
poliisin tehtävä on ottaa vastaan käskyjä ja toteuttaa ne vaikka se olisi kuinka järjetöntä ja valvoa että me kansalaiset tanssitaan valtion määräämän tahdin mukana,ajatteleeko poliisi omilla aivoilla vai valtion aivoilla?laki on täysin valtion puolella,siihenkin tarvittaisiin tasapainoa,esim meille tarjotaan kaikkee ympäristöön mistä me imetään itteemme egoa ja siten kun ego tekee jotain tyhmää niin sitten meitä rangaistaan,ikärajat on ihan vitun jees

---

Entä jos poliisit todella alkaisivat soveltaa omia arvojaan työssään? ”Olihan toi naapurin Seppo ajokunnossa vaikka olikin 1,5 promillea, antaa mennä”, ”toi Penakin on niin hyvä jätkä etten jaksa tohon sen vaimonhakkaamiseen puuttua”.

Ja valtio=me, en käsitä, mitä sinulla voi olla valtiota vastaan. Lait taas ovat niinkuin enemmistö haluaa niiden olevan, onko siinä jotain väärää?
[/q]

yritätkö saada muut luulemaan et mä väittäisin Sepon olevan ajokunnossa ja Penan oikeassa? Seppo kyllä tietää onko ajokunnossa vai ei,mitä järki sanoo?mitä ego päästää läpi humalassa? Jos Penalla ON syy hakata vaimoa ni ei se poliisille sitten kuuluu mutta jos järkevää syytä EI ole ni poliisi on velvollinen auttamaan eikä kirjottamaan sakkoa

lait on ikävä kyllä niin kuin enemmistö haluaa vai niinkuin valtio päättää?..meikä rupee manipuloimaan enemmistöa ja sit me muutetaan laikia nii että voidaan raiskata sut ilman seurauksia, suurta väkijoukkoa on helppo huijata koska silloin se tyhmyys tiivistyy,onko joku huomannu tyhmyyden?
[muokattu 4.4.2004 14:13]

[muokattu 4.4.2004 14:15]

[muokattu 4.4.2004 14:28]

Mistä johtuu nälän tunne mahalaukussa. Mitä siellä mahassa tapahtuu kun tulee sellanen olo...?*täh*

O