Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]innae:
Miksei ikinä tajua sitä ajallaan kun linnunlaulu loppuu? Tajuat vain jossain vaiheessa että kah, eipä se laulakkaan enää....
[/q]
Mulla kuuluu aina linnunlaulua pään sisältä...oli vuodenaika sitten ihan mikä tahansa...*nauru*
[q]climate:
---
Steven Hoaks:
---
Angelus:
Onko kotkalaisilla huono huumorintaju vai ovatko ne oikeasti muuten vain outoja?
---
Ne on yleensä tähän aikaan vähän liian väsyneitä... Kuten me kaikki.
---
Onks Kotkan ja muun Suomen välissä kovastikin aikaeroa?
[/q]
Siinähän lukee Kuten me kaikki.
Tietääks joku jotain netti-sivua, josta vois katella hyvin duunattuja kasvomaalauksia? Yritin etsiä tossa vähän googlella, mutta kaikki sivut ovat vain pullollaan noita pikkulapsille tehtyjä Aku Ankka tasoisia....*täh*
[q]naira:
Mutta vodkatäytteiset suklaat...
[/q]
Ai että, kuulostaa kuin mulle luodulta....ainoa kerta kun olen oikeita alkoholia sisältäviä karkkeja maistanut, maistoin niitä Fazerin tehtaalla....karkkeja ei kuulema saa myydä suomessa, vaan menevät suoraan laivoille ym....harmi, olis kiva joskus syödä ittensä känniin!
[q]Gnizhak:
---
tomppi:
---
Cassu:
miten, voiko kasvissyöjä olla huippu-urheilija......eli siis tarkoitan vaikka 100m olympia voittaja tai muuta vastaavaa....eli saako vege safkasta niin paljon energiaa että se riittäisi kunnon tehoihin kropasta.....???
---
Excerpt from Carl Lewis introduction to Very Vegetarian,
by Jannequin Bennett
Can a world-class athlete get enough protein from a vegetarian diet to compete? Ive found that a person does not need protein from meat to be a successful athlete. In fact, my best year of track competition was the first year I ate a vegan diet. Moreover, by continuing to eat a vegan diet, my weight is under control, I like the way I look.
linkki
Muutama Carl Lewisin saavutuksia:
1983 - World Championship - 3 gold (100 m, long jump and 400 m relay)
1984 - Olympic Games - 4 gold (100 m, 200 m, long jump and 400 m relay)
1987 - World Championship - 3 gold (100 m, long jump and 400 m relay)
1988 - Olympic Games - 2 gold (100 m, long jump), 1 silver (200 m)
1991 - World Championship - 2 gold (100 m and 400 m relay), 1 silver (long jump)
1992 - Olympic Games - 2 gold (long jump and 400 m relay)
1993 - World Championship - 1 bronze (200 m)
1996 - Olympic Games - 1 gold (long jump)
---
Pärjääkö tolla tasolla oikeasti ilman dopingia?
[/q]
Ei saa kysyä noin ärsyttäviä kysymyksiä....ja tosta ton ihme dietistä, eiköhän se ollut DIETTI ja silloin varmasti oli pojulla päivän proteiinit hankittu kasvisperäisistä proteiini-lisistä. Eli kyllä lihasten kasvatus vaiheessa Lewis on kipannut ainakin kalaa (ja kasvua) kitaansa.
Eli kyllähän noin super lahjakas kaveri kuin Lewis pärjäisi varmasti hyvin pitkälle pelkällä maidolla, mutta kysymyksessähän on miljoona bisnes jossa häviäjää ei muista kukaan.
Lisäys: Ongelman miksi esim tofusta jossa on per 100g noin 14g proteiinia ei saisi sitä tarpeeksi, johtuu siitä että aivan minimi saantisuositus on 0.75/kg proteiinia päivässä, jos syöt pelkällä kasvisruualla tuon määrän, joudut syömään sitä niin paljon että saat hiilareita ym energiaa niin paljon että lihoat. Esim kalkunassa ei ole hiilareita eikä rasvaa juuri yhtään, mutta päivittäisen proteiini tarpeen tyydyttää jo vajaa 400g kalkunaa (tai vaikka 2½ tonnikala purkkia) Silti kalorit viellä ihan nollissa.
http://www.vnv.org.au/Nutrition/Protein.htm
Lisäksi kasvisperäisistä elintarvikkeista ei saa kaikkia vitamiineja, kuten b vitamiineja. Eiköhän kaikkein parhaiten porskuta kun syö kaikkea vaan sopivasti.
Voi että teidän kanssa....nyt mulla rupes tekee mieli karkkia....*kuolaa*
[q]Astaroth:
---
W:
Miks krapulassa tekee enemmän mieli seksiä?
---
Alkoholi vaikuttaa tutkitusti sukupuolilla eri tavalla. Se poistaa estoja, mutta ilmenee eri tavalla sukupuoleen tultaessa. Naisilla sukupuolivietti on parhaimmillaan illan aikana, nimenomaan humalassa. Miehillä vasta vasta krapulassa. En sitten tiedä, miksi näin on, mutta näin hormonimme toimivat.
[/q]
Mä nyt muuten muistan lukeneeni, että alkoholi nostaa naisella testosteronin pitoisuutta veressä huomattavasti! miehillä taas vastaavasti laskee, ja tuo mieshormoonihan nollautuu miehen nukkuessa, jolloin se aamulla on aina kaikkein korkeimmalla! siitähän tuo johtuu.......mutta.....krapula....ei sitä tee joka aamu niin paljon mieli kuin krapulassa...
[q]hardikaveri:
alussa oli vaikeeta kun vehje aina meinas osuu posliiniin, mut nyt on oppinut kikat
[/q]
Joo, tekniikan oppimiseen ei mene hirveen kauan*piis**uros**piis*
[q]Astaroth:
Mistä syntyy silmärähmä?
[/q]
Silmärähmä, niin sanottu Imora urbanoitus, syntyy vasemman aivopuoliskon lähettässä viestin oikealle aivopuoliskolle, että kyseessä on niin tyhmä otus ettei eteensä tarvi enää nähä, ja voi yhtä hyvin tukehtua räkäänsä ja jäädä auton alle.
No ei vaiskaan....sehän on kuivunutta kyyneltä ja talia.....kai....?
[muokattu 18.8.2004 00:48]
[q]KittysDead:
Miksi ihmiset tulee aina kysymään mun lävistyksistä??
[/q]
Lopullinen vastaus: Miksei?
[q]Mizfir:
Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..*ding*
[/q]
Mun mielestäni ihmiset pinttyvät joskus tiettyyn ajattelumalliin, ja tahtovat kiven kovaa uskoa sen todeksi, kunnes sitten joskus heräävät ja tajuavat että asialla voikin olla puolensa, joista kaikki muuttuu. On hyvä jos ihmiset osaavat terveen järjen rajoissa muuttaa mielipidettään, sehän kertoo jollain tapaa siitä ettei olla liian varmoja ja halutaan uskoa vaihtoehtoisiin reitteihin Tietysti jotkut nyt ailahtelevat aivan saakelisti.....joo....naiset.....*nauru*
Miks mun naamaa on kuumottanu koko päivän, vaikka se näyttää ihan normaalilta?
Onkohan mulle tullu naamasyöpä solariumista?
[q]sapeli:
---
JustinSane:
No siis tunnetusti mitä alempi älykkyysosamäärä niin sen enemmän nämä primitiivivaistot on kehissä. Lisääntyminenhän on sieltä vanhimmasta päästä
---
Eli tyhmät on himokkaampia?
[/q]
Kannattaa sitten iskeä joku tyhmä blondi, niin riittää tekemistä...*nauru* (näköjään)
Tietääkö joku, miten doom3:sessa saa ruudunpäivityksen nopeuden näkymään koko ajan ruudulla, ei siis tuon testauksen, vaan että vois manuaalisti kattoa?
(ps...saa antaa mielenkiintoisuus pisteitä....*nauru*)
[q]W:
Ite olen it-alan ammattilainen, mutta silti en tiedä moista, eli miksi pc:n kaiuttimiin tulee aivan ultra pientä häiriötä jos liikuttaa hiirtä voimakkaasti ruudulla?
Miten tuo häiriösingaali kulkee oikein tuonne äänikortin piireille, vai syntyykö häiriö singaaliin vasta sen matkatessa kaiuttimiin? (esimerkiksi monitorin aiheuttamasta säteilystä)
[/q]
Haa! keksin miksi....jostain syystä tietokoneen sisällä kiemurteleva cd-rommin ääni piuha, joka menee emolevylle....kerää häiriötä, joko gpu:n tai suorittimen toiminnasta....häiriöt äänestä katoaa kun kytkee cd:n mute. (mihin sitä cd:rom ääniä normaalisti edes tarvitsee....)
ps....ai kiinnosti vitusti?
Ite olen it-alan ammattilainen, mutta silti en tiedä moista, eli miksi pc:n kaiuttimiin tulee aivan ultra pientä häiriötä jos liikuttaa hiirtä voimakkaasti ruudulla?
Miten tuo häiriösingaali kulkee oikein tuonne äänikortin piireille, vai syntyykö häiriö singaaliin vasta sen matkatessa kaiuttimiin? (esimerkiksi monitorin aiheuttamasta säteilystä)
[muokattu 18.8.2004 21:41]
[q]onni3mk:
Miksi lapsille annetaan toinen tai kolmas nimi? Eikö se ensimmäinen riitä? Mitä niillä muilla tekee?
[/q]
Sillä säälitään lapsiraukkoja....kuten esimmuntapauksessa, oikee etunimeni on Juuso.....voi vi***!
Toiseksi nimekseni sain tyylikkään William nimen....sitä luonnollisesti käytän sitten kun pääsen maailman maineeseen....*iihhih*
[q]sapeli:
---
hyperventilaatio:
Miksi talojen seinissä (ovien läheisyydessä) on joskus lukkopesiä? Mitä miistä tapahtuu? Mitä niistä avataan?
---
Joku mun mielestä sanoi jossain joskus että niiden takana on jotku vara-avaimet tai jotain... Mut sit herää kysymys että jos sulla on avaimet hukassa niin milläs avaat sen lukkopesän? Pienenä mä aina luulin että oikealla avaimella tollasella tsydeemillä voi avata sen koko seinän
[/q]
Niissä on talojen yleisavaimet, noihin lukkopesiin on avaimet huoltomiehillä ja viranomaisilla.
Kiitos! Eikun maalailemaan, mutta hyvät ihmiset, sitten ei naureta bileissä kun meikä näyttää ihan siltä kun olisin saanut kasvosyövän tai jotain!
[q]Cassu:
miten, voiko kasvissyöjä olla huippu-urheilija......eli siis tarkoitan vaikka 100m olympia voittaja tai muuta vastaavaa....eli saako vege safkasta niin paljon energiaa että se riittäisi kunnon tehoihin kropasta.....???
[/q]
Ei. Ilman proteiinia ei lihas kudokset pysy kunnossa, eli kasvisruoka ei koskaan ainoastaan pidä edes ihmistä kovin terveenä, kasvisruualla (pelkästään) pelleilevät aina uskoo tofun ihmeellisyyksiin, mutta esim minä joka toisinaan haluankin poistaa itseltäni hieman lihasmassaa, siirryn aina vähäksi aikaa kasvisruokavaliolle, niin voi sanoa lihaksille hyvästit. Lihakset lähtee sellaisella 1-2kg viikkovauhdilla pois kun lopettaa täysin proteiinien syönnin. Tofussa on niin vähän protskua, että kovaa treenaaville huippu urheilijoille se ei riitä pitämään kudoksia kunnossa. Maratoonarit tarvii pienestä massastaan huolimatta esimerkiksi uusien tutkimusten mukaan jopa enemmän proteiinia pitääkseen tulokset huipussa. Ilman runsasta proteiini määrää ruokavaliossa, lihakset kuivuu ja kipeytyy. Tämän vuoksi yksikään maailman " tofu/rastatukkainen hippijajuu/ luonnon pelastaja"
ei ole lihaksikas, eikä tule olemaan. Hyvä kun jaksavat kotonaan löhötä.
ps. Jos olet eri mieltä, poustaa kuvasi ja väitteesi vasta sitten. Tässä nimittäin puhutaan urheilija kunnosta, ei siitä että juuri ja juuri poukkoillaan elävien kirjoissa.