Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]phanatic:
---
-MambO-:

2. Joo tiedän poliisin toiminnasta tässä yhteiskunnassa, mutta silti en arvosta heitä ollenkaan, pelkkiä paskalakkeja.

3. Oikeasta ja väärästä rikoksesta voitaisiin puhua vaikka vuosia. Periaatteessa kaikki lain vastainen on rikollista, mutta onko meillä liikaa lakeja ja keksittyjä rikoksia, mitkä periaatteessa sotiin ihmisen monien ihmisten perusluonnetta ja valinnanvapautta vastaan...

---

Poliisihan ei säädä lakeja. Poliisin tehtävä on valvoa niiden noudattamista. Eikö ole hyvä, että poliisi ei itse päätä, mitkä lait ovat noudattamisen arvoisia ja mitkä eivät, koska silloin ehkä jotain ei kiinnostaisi pilvenpolttajien jahtaaminen, toinen jättäisi taas vaimonhakkaajat rauhaan jne. Ja jos et kunnioita ja arvosta poliiseja, niin kehotan miettimään uudelleen. Jos poliiseja ei olisi, pahoinpitelyt, murhat, ryöstöt, rattijuopumukset, kavallukset, kähminnät, seksiorjuus ja lukemattomat muut ongelmat räjähtäisivät käsiin. Mutta ei hätää, sinä saisit polttaa pilvesi rauhassa.
[/q]

poliisin tehtävä on ottaa vastaan käskyjä ja toteuttaa ne vaikka se olisi kuinka järjetöntä ja valvoa että me kansalaiset tanssitaan valtion määräämän tahdin mukana,ajatteleeko poliisi omilla aivoilla vai valtion aivoilla?laki on täysin valtion puolella,siihenkin tarvittaisiin tasapainoa,esim meille tarjotaan kaikkee ympäristöön mistä me imetään itteemme egoa ja siten kun ego tekee jotain tyhmää niin sitten meitä rangaistaan,ikärajat on ihan vitun jees

onko hiukset kuolleita aivosoluja?

Ollaanko me valtio?jos maksan sakkoja ni kenelle ne rahat menee?meille vai suomen pankille ja sitäkautta maailmanpankille?jokainen valtio on velkaa mutta kenelle?maailmanpankille? ne ketkä on ”valtio” on myyny sielunsa ”pedolle” ja älä kuvittele et peto on joku ”eläin” vaan se on tää teknologia mikä pakottaa meitä kehittämään sitä eli me rakennetaan meille vihollinen joka orjuuttaa meijät..nykyään poliisiksi pääsee kukavaan kuka täyttää sen ”poliisi egon” kriteerit ja järjellä ei ole mitään väliä,
en tarkota et järki ois sitä kykyä laskea laskuja vaan mä tarkotan sanalla ”järki” sitä tietoisuutta mitä meijän sielu sisältää,oon kelannu et jokainen on osa ”jumalaa” mutta egon ympäroivänä josta sitten muokkaantuu persoonallisuus,joku mun friikki kela:
me tiedetään syvällä sisimmässämme kaikki mutta me ei voida repii sitä tietoa pinnalle koska me ei pystytä erotella/lukea/käsitellä sitä tietoa ilman apuvoimia
se on niinkuin pimeä huone missä pitää tsiigailla paikkoja taskulampun avulla mutta eikö olisi helpompaa sytyttää valot päälle?=valaistuminen

[q]Lene:
Nähtävästi koko asepalveluskin pitäisi muuttaa viikon pikakurssiksi?
[/q]

Öm. Ei? Ei sinne päinkään.

[q]phanatic:
---
Njah:
Ollaanko me valtio?jos maksan sakkoja ni kenelle ne rahat menee?meille vai suomen pankille ja sitäkautta maailmanpankille?jokainen valtio on velkaa mutta kenelle?maailmanpankille? ne ketkä on ”valtio” on myyny sielunsa ”pedolle” ja älä kuvittele et peto on joku ”eläin” vaan se on tää teknologia mikä pakottaa meitä kehittämään sitä eli me rakennetaan meille vihollinen joka orjuuttaa meijät.,
---

Mitäh? Sakkorahat eivät todellakaan mene millekään Suomen Pankille, vaan valtion kassaan. Valtio taas rahoittaa sinullekin ilmaisen koulutuksen, edullisen terveydenhuollon, oikeusavun, pitää yllä tieverkkoa, tukee julkista liikennettä, rahoittaa kirjastoja jne.
Voisit ottaa hieman faktoista selvää ennenkuin rupeat opettamaan minulle valtiontaloutta.

Kehotan äänestämään eri naamaa ensi vaaleissa, jos lait eivät miellytä, tai voit vaikka asettua itse ehdokkaaksi eduskuntaan. Tuolla vihaisella asenteellasi ja sekavilla & hyökkäävillä postauksilla et tule saamaan aikaan muutosta. Vai haluatko edes muuta kuin valittaa?
[/q]

en väittänykkää et menis suomen pankille,kysyin vain tyhmiä*pelle* missä se valtion kassa sijaitsee?entäs kuka omistaa valtion?kuka omistaa edellämainitut ilmaiset ja halvat ja hyödylliset palvelut? ihan sama ketä siel suures salis istuu tai seisoo ja selittää,ei yksittäinen nimi paljoo vaikuta,ja hei,mä en oo vihanen enkä yritä muuttaa mitään,luulis et kaikki ketä on lukenu mun juttui ni tajuu et kerron mitä oon kelannu,on ne sen verran kylmii ja sekavii

[muokattu 4.4.2004 21:07]

[muokattu 4.4.2004 21:10]

[q]Lansetti:
Siinä nyt jotain, tälleen nopeesti aamulla...
[/q]

kiitos ihku

menee tylsäks ku kaikelle löytyy joku kaava tai tieteellinen selitys,uskotko rakkauteen vai uskotko että sekin on VAIN kemiallinen reaktio?

sanoit että voima ilman kontrollia ei ole mitään,mutta onko sielu ilman persoonaa/egoa mitään? me ollaan luotu jotain ja sitähän pitää kehittää nii pitkälle ku mahollista ja sitä ei voi pysäyttää ja se pakottaa tekemään valinnan ja toinen pakottaa johonki joka pakottaa johonki jne toinen taas täynnä valintoja,mut se vaatii sitä luottamista/uskomista et pärjää,suurin osahan näkee vain sen mitä näytetään eikä tajua sitä mitä se yrittää kokonaisuudessaan sanoa..

heihei jätkä ymmärti ihan väärin ton aistijutun
-tiivistettynä: ”niitten ei kai enää tarvii keskittyy muuhunku aisteihin ja itse OLEMISEEN minkätakia me täällä ollaan”
-kaavana: sellasta paskaa mitä kukaa ei jaksa lukea,se juttu on lainaus merkkien välissä,yleensä ison alkukirjaimen ja pisteen eikä kahden sanan enkä tarkottanu sitä mitä väitit mun tarkottaneen

sitku on pikkihilut saatu tuhottuu ni voidaan ruveta keskittymään suurten numeroiden siirtelyyn ja sitä mukaa romahduttaa kaikki velkakierteellä

[muokattu 15.4.2004 08:02]

[q]Tulppaani:
Mistä johtuu deja-vu-ilmiö...? Olen varmaan nähnyt koko elämäni jo etukäteen, kun niitä tuppaa tulemaan jo melkein päivittäin... Tulen hulluksi!!! AAARGHH!!*hih*
[/q]

mulla sama ongelma viimesen kahen kuukauden ajan ja se tuntuu niin todelliselta ja samalla epätodelliselta,välillä meinaa suu revetä ku hymyilyttään nii paljon ja välillä hiukka pelottaa ja jännittää,mä en tulevasta tiiä mut lähes päivittäin on useita tilanteita josta voin lähes varmuudella sanoa että ”näin tässä pitikin tapahtua” suurin harmi siin on se et bileissä mä en enää pysty hallita mun ajatuksia,en tiiä voisko sitä enää sit kutsua nimellä ”dejavu” vai oisko se jonkin asteen ”looppaamista” mitä jotkut ihmiset ei huomaa ja ne ketkä huomaa ni on hulluja

[muokattu 2.3.2004 16:50]

vittu ku kaikelle mitää olla tieteellinen selitys joka on pelkiä numeroita ja kaavoja,tiede on tylsää ja syrjäyttää jumalan,minkä jumalan?no sen minkä tiede syrjäyttää juuri tällä hetkellä,ellei oo jo kokonaa syrjäyttäny ku ollaan epäilty ja vaadittu KAAVAA! toivottavasti enskerralla ollaan tyhmempii ja tyytyväisempii..mut hei kerroppas mitä mieltä sä oot eetteriteoriasta ja matrixista,entäs täriseeks ilma?

kun media kertoo jotain ni kelaatko ikinä sitä kokonaisuutta mitä se yrittää sanoo vai kelaatko vaan sitä juttuu mitä se sanoo sen filtterin läpi?

[muokattu 15.4.2004 14:53]

Jos se juttu alkaa isolla kirjaimella ja loppuu pisteeseen ja osaat lukea sen ja kans tajuut sen mut se kuulostaa överijutult niin jätätkö sen siihen?mieti sitä joka suunnast samaan aikaan ni pääset jyvälle mikä vaan kasvaa ja kasvaa,onhan se joidenki mieli nii mekanisminen et jos iskee oikeaan kohtaan,oikees tilantees ni sitä voi hallita kuka vaan,kyl tähän kaaos tarvitaan et tää sotku selvii ja yritetään ens kerralla uudestaan koska jengi tajuu sekä muistaa kaiken eri tavalla jos ei ota selvää kokonaisuudesta vaan uskoo sen minkä muutki uskoo eikä enempää tai vähempää,toivottavasti kaikki ois loppupelien jälkeen kiinni siit et mihin uskoo,jos tuntuuki silt et oiski huijattu ni se oli siit kii ettet uskonu.tajusitsä mitään?

[q]Tres:
---
Njah:
vaan...?

---

Meillä on monenlaisia mielisairaita, joille joku osa
todellisuudesta ilmenee eri tavalla kuin
suurimmalle osalle muista ihmisistä.

Jollekin skitsofreenikolle maailma näyttäytyy
aivan erilaisena kuin vaikkapa hysteerikolle.
[/q]

okei mutta mähän jotai kelasin et toimiiko jonku osaston asiakkaiden aivot semmost tahtii et se muuttuu hitaaks ku on nii nopee,tarpeeks kovaa ku pyörät pyörii ni se näyttää silt et pysähtyis ja pyöris väärään suuntaan..

totta,älynväläys on just se yks kokonaisuuden VÄLÄYS eikä pitkäntyön tulos mikä edellyttää laskettua kaavaa-just äsken luin lehestä että mielisairaudet on aika lähellä neroutta..luonnon omat hallusinogeenit on yhtäkuin huumetta joka johtaa oikein käytettynä mielisairauteen joka johtaa osastolle jossa viisaat kokoontuu,niitten ei kai enää tarvii keskittyy muuhunku aisteihin ja itse OLEMISEEN minkätakia me täällä ollaan,eks me just nyt kokeilla tätä systeemii mikä me ollaan ite luotu,mut tää systeemi vangitsee ihmisiä erinlaisiin lokeroihin ja sitämukaa vangit itestään kehittää tietämättään koko systeemii joka alkaaki kehittää ite itteensä ja samalla tuhoo omia juuriaan
jotkut laittaa valot päälle ja lopettaa taskulampun käytön ja keskittyy just kaikist tärkeimpään eli nauttii aisteista ja välillä leikkii niittenkanssa ettei kyllästyisi olemiseen,älkää ymmärtäkö väärin mun pointit sisältää monta pointtii josta se pää-pointti koostuu,onko näin että hullut tietää kaiken yhtenä kokonaisuutena eikä osaa repii siit mitää kaavoja mut me tiietään vaan semmosii pieniä kaavoja siitä kokonaisuudesta mitä me toisillemme jaetaan ja luullaan että ollaan viisaita ja tutkitaan lisää

Miksi ihmisten on aina pakko katsoa postilaatikkoonsa kun näkevät postinjakajan, vaikka jakaja olisi vasta tulossa heidän laatikolleen?

[q]
No toinen vaihtoehto olisi se että miehet eivät nostaisi sitä toista rengasta ollenkaan ja istuisitte sitten nesteytettyyn renkaaseen.
[/q]
Onko se pakko ylipäätänsä nesteyttää?
Itse istun aina himassa ja joskus harvoin myös muualla, jos olen 100%:sti tyytyväinen istuimen ja ympäristön siisteyteen. Kaikki kaverit jotka mulla käy tietävät tämän käytännön kodissani ja noudattavat sitä mielellään ja muutama kuulemma myös omassa kodissaan :D
Mikään ei ole järkyttävämpää kuin mennä omaan toilettiin, jossa edellinen on ruiskinut kansille ja lattioille, etenkin matolle. Pataan tulee :D

[q]Astaroth:
Miksi viimeinen tippa kusta menee aina housuun, vaikka kuinka ravistaa???
[/q]

[q]Oliwer:
Yritin haeskella että oisko joku jo kysyny tätä, mutten löytänyt.
Eli miten linnut pystyvät istumaan korkeajännitekaapelilla ilman sähköiskua?
Mutta esim ihminen voi saada vaikka matkan päästä tällin..
[/q]

Niissä voimajohdoissa ei kulje kuin virta, eli tarkoitan ettei ole miinusta, maata, siksi pelkkä niin sanottu plussa ei aiheuta sähköiskua ihmisellekkään. Muistaakseni.....
Jos ihminen katsos seisoo maan pinnalla tai roikkuu tuossa metallisessa pilarissa jossa johdot kulkee, pääsee sähkö kulkemaan läpi. Lintu on ilmassa jolloin sähkö ei pääse sen läpi.

[q]Amma:
Onko pakko?
[/q]
On

Miks krapulassa tekee enemmän mieli seksiä?

[q]Oliwer:

Mutta onhan porukkaa ”heittäny pyyhkeen kehään” kun ovat kiivenneet yms. johtoihin?
[/q]

Eli sähkö pääsee kulkemaan ihmisen läpi metalliseen pilariin.

[q]climate:
Mä olen ollut todistettavasti 20.7.2004 13:34 liian väsynyt.
Oikeestaan mä oon aina väsynyt
[/q]

Sen haluaisin nähdä, miten TODISTAISIT että olet ollut väsynyt...

Sellastahan on mahdotonta todistaa...

O