Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Pygmi:
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.

-Mitä kieltä tää värssy on?
[/q]

Muistaakseni tuo laulu oli jotain romaniaa tai jotain...
Saatan olla myös väärässä...

[q]innae:
Mikä on oikea halausvoimakkuus? Itse rutistan niin lujaa kun vaan kykenen, kun taas jotkut halaavat niin että hyvä jos toista koskevat*ding*
[/q]

Mie luulen että se riippuu sekä ihmisestä että tilanteesta... Yleensä esim. meikäläinen suosii sellaisia pitkiä lämpimiä haleja, saa olla aika kevyitäkin, mutta toisaalta harva asia viestittää enemmän kuin oikein tiukka hali - mutta sitä taas en suosittele puolitutuille tai muuten vain ilkeyttään.

[q]UnityF:
joten. tunne ketä halaat ja mitä mieltä hän on siitä
[/q]

Tai luota siihen, että opit nopeasti kantapään kautta sen, jos halaat jotakuta väärällä tavalla...

[q]mayah:
Mihin aikaan pitäisi mennä nukkumaan jos joutuu heräämään kuudelta ja haluaa olla virkeä?
[/q]

nyt

[q]mayah:
Niin paljon kun mä susta Mariaiseni tykkäänkin, ajoittain sä todella pelotat mua..

[/q]

mä oon *enkeli*....*pahis*

jos asuisin lähempänä iskisin sua paistinpannulla tajun kankaalle... saisit oikeen lokoisat unet..

[q]Pygmi:

[/q]
[q]Dementation:
Muistaakseni tuo laulu oli jotain romaniaa tai jotain...
Saatan olla myös väärässä...
[/q]
Romaniaa se on, juu.

[q]Avernian:
Miksi ihmisiä vituttaa? Eikö se ole lähestulkoon hyödytön tunne, kuitenkin?
[/q]

Koska vitutus on avain kaikkeen. Kun tarpeeks kauan vituttaa, jää vaihtoehtoi periaattees kaks; nappi ottaan tai tee asioille jotain.
Sillon ku asioille tehään jotai, ne menee eteenpäin ja tulevien ei tarvii enää kiskoa vitutuksiaan perunankylvöstä härkäauran kans vaan ne voi ottaa pulttii siit otto-lonkerot loppu, muija lähetti tekstiviestin et son moro ja telkkarista tulee bumtsi bum. Joku päivä jotai rupee vituttaa tää nii paljo et se possauttaa koko paskan taivaan tuuliin. Edistystä kato.

(pliideri hei kamonz okey?)

[q]Pygmi:

[/q]

DRAGOSTEA DIN TEI!

maia-hiiii maija-hoooooooooooooooooooo

*päähänampum*

[q]tiipi:
Miksi nitojan luukku aukeaa melkeen joka kerta kun on nitonut jotain? Sit sitä saa olla koko ajan työntämässä takas kiinni
[/q]

huono nitoja?

[q]Coon:
Miksi ihmisten on aina pakko katsoa postilaatikkoonsa kun näkevät postinjakajan, vaikka jakaja olisi vasta tulossa heidän laatikolleen? *ding*[/q]

Jos ne ei oo varmoja ottiko ne edellisenä päivänä postit laatikosta? Tai jos ne luulee että jakaja on tulossa jo toista kertaa? Tai ehkä ne ei vaan kehtaa tuijottaa sitä jakajaa ja muun tekemisen puutteessa varmistaa että laatikon luukun saranat toimii yhä... Pitäis kysyä joltain joka tunnustaa näin tekevänsä

[q]Astaroth:
Me ollaan kuule kaikki susta niin ylpeitä...*nauru*
[/q]

Ton pohdinnan takia vai yleensäkin..?

No kiitos anyway

[q]sapeli:
---
kiiki:
---
sapeli:
Meikä hipsii syömään kalkkunapyöryköitä
---
mistä saa kalkkunapyöryköitä?! valmiina pussissa niinku broileripyörykät? *yks tyttö ja sen koira lipovat jo huuliaan kalkkunapyöryköiden toivossa* pakko olla hyviä!
---

Voi kuule mitä oot missannu, sata kertaa parempia kuin broileripyörykät (imo tietenkin *iloinen*). K-kaupoista niitä löytyy, hinta jossain euron hujakoilla per paksu.
[/q]

voihitto. ja sit mä vielä olen unohtanut koko jutun... noh, onneks löyty nyt puolivahingossa ja tää läks ny kauppaan!

[q]CandyRaver:
loistavaa pohdintaa.
[/q]

Kiitosta vain kovasti...
Olen itsekin ylpeä

[q]sapeli:
Mistä on lähtöisin mielikuva että haamut näyttävät lakanoilta? (Tuli vaan mieleen kun ostin just sellasen vihreän ihqhaamuheijastimen *plur*)
[/q]

haamut ovat luonnostaan näkymättömiä. ne varastelevat pyykkinaruilta lakanoita ja pukeutuvat niihin siksi että ihmiset näkisivät heidät.

PS. onko kukaan nähnyt koskaan leviksiin pukeutuvia haamuja? (siis muualla kuin aamujatkoilla)

Mistä on lähtöisin mielikuva että haamut näyttävät lakanoilta? (Tuli vaan mieleen kun ostin just sellasen vihreän ihqhaamuheijastimen *plur*)

[q]Amma:
Noihin hiton luureihin liittyen..
Liittymänhän voi sulkea, mutta miten on kadonneen puhelimen laita? Eräs ystis väitti, että senkin voi tehdä toimintakyvyttömäksi (IMEI-koodin perusteella?).
Kuka, miten, missä, mitä, häh*täh*
[/q]

Jep, tähän tarvittiin aiemmin rikosilmoitus poliisille, mutta nykyään onnistuu ihan operaattorin kautta. Käytännössä tämä tarkoittaa ettei ko. puhelinta voi enää ikinä käyttää muuhun kuin hätäpuheluiden soittamiseen sivistyneessä länsimaailmassa.

[q]Astaroth:
Miksi joidenkin profiilikuviin ei tule tuollaisia mustia kehyksiä, kuten minulla?
Vai enks mä taas vaan osaa? :(
[/q]

Jos laitat omalta koneelta kuvan, tulee mustat reunat. Jos taas kopiot netistä ja laitat sen urlin, ei tule mustia. NÄin ite oon sen tajunnu.

miksi ihmisellä on tarve kysyä tyhmiä kysymyksiä?

[q]Happolääkäri:
miksi ihmisellä on tarve kysyä tyhmiä kysymyksiä?
[/q]

Koska ihminen on utelias, mikä on se seikka, joka on johtanut aina uusiin innovaatioihin mahdollistaen kulttuurin kehityksen. Kehittyneimmät kulttuurit ovat selviytyneet, joten uteliaisuus on ollut lajin säilymisen kannalta edullista. Luonnonvalinta on siis suosinut uteliaimpia, jolloin ominaisuus on vahvistunut.

O