Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Olen jo pidempään miettinyt, että miten jotkut naisihimset voivat pysyä suihkunraikkaina ja juuri meikatun näköisinä bileissä... Vaikka siellä olisi hirrrveästi ihmisiä ja kamalan kuuma.... ???

Minulta se ei ainakaan onnistu.

[q]Amma:
Mä taidan kans kuulua noihin kiitettävän hyvän vastustuskyvyn omaaviin. Aineenvaihdunnassa lienee jotain häikkää, koska vähänkin kun liikun, niin kroppa tuottaa hirveet määrät lämpöä. Tän seurauksena saatan keskellä talvea viilettää menemään hihattomassa paidassa tms. Nytkin vallitsevilla syyskeleillä en pysty pitämään takkia päällä jos liikun vähänkään reippaammin tai enemmän (eli esim. kävelen pitkin kaupunkia), koska tulis liian kuuma. Yleensä kerran talvessa oon kunnon kuumeessa jokusen päivän, mutten sen enempää. Voiskohan senkin kerran välttää rokotuksella? Tiedä häntä. Jonkinlaista räkätautia poden tosin n. 2/3 vuodesta.
Muhun harvemmin myöskään iskee mitkään vatsataudit. Siihen vois olla ”syynä” esim. ei-niin-hygieeniset ruokailuolosuhteet tallilla (ja siellä muutenkin nielty kakan määrä), joskus syöty vähän pilaantunut ruoka ja pienenä ahmitut lumimäärät sekä nuollut kengänpohjat.
Ylihygieenisyydellä ei saada mitään muuta aikaan kuin liian herkkiä ja helposti sairastuvia ihmisiä.
[/q]

Mul on kans ihan sama juttu
Nykyään tahti on se, että suunnilleen kerran vuodessa tai kahdessa oon pari päivää kuumeessa (sillon tosin lämpöä on järjestään lähemmäs 40) mutta muuten ei oo oikein "mitään". Paitsi tosiaan tota "räkätautia" on mullakin. Vähänkö ollaan samixii

Nii ja toi on mulla sama ku UnityF:llä, että en syö oikein edes särkylääkkeitä, antibioottikuureja en oo myöskään vetänyt varmaan viimeiseen viiteentoista vuoteen

miten lisätään kuva postiin?

[q]Steven Hoaks:
---
nomic:
onko hiukset kuolleita aivosoluja?

---

Tietääkseni vain kuolutta kudosta...
[/q]

kiitän vastauksesta koska jos asia olisi ollut niin että hiukset on kuolleita aivosoluja niin aloin jo miettimään että mites eläimillä jolla on kunnon turkki että onkos nekin jne..

[q]UnityF:
tohon vastustuskykyyn viel palataakseni... niin jos kerrankin mulla on hyvä sellainen kun en oo ikinä oikee kipeenä niin voiko se johtuu siitä et mä en syö oikeen ikinä antibiotteeja jos lääkäri määrää niin hikiseen syön viiden päivän lääkkeet ja sitten lopetan koska tunnen itteni niin terveeksi ja niitäkin syön 1-2kertaa vuodessa jos niinkään usein..
[/q]

Toi auttaa antibiooteille resistenttejä bakteerikantoja kehittymään ja leviämään, lopetapa moinen.

Miks Guinness-tölkeissä ja -pulloissa on sellanen ihme pallo sisällä?

[q]Lene:
”Etelä-Suomen läänin alueellinen maanpuolustuskurssi alkaa maanantaina Helsingissä...

*snip*

Ei vaikuta kovin kattavalta, jos kurssit kohdistetaan vain tietylle ryhmälle ja se kestää 5 päivää.
[/q]

Voi kuule, on niitä muitakin. Yksi naispuolinen kaveirini kävi joskus 18-vuotiaana (tms.) semmoisen n. viikon mittaisen maanpuolustuskurssin, jossa armeijan kantahenkilökunta antoi pientä peruskoulutusta. Aseenkäsittelyä ja muuta vastaavaa. Etsivä löytänee.

Enkä tosiaan väittänyt niitä kaikenkattaviksi, eihän siinä vuodessakaan miksikään ammattisotilaaksi opi. Mahdoliisuus jonkilaisten valmiuksien hankintaan kuitenkin on.

[q]nomic:
onko hiukset kuolleita aivosoluja?
[/q]

Tietääkseni vain kuolutta kudosta...

[q]UnityF:
---
phanatic:
Toi auttaa antibiooteille resistenttejä bakteerikantoja kehittymään ja leviämään, lopetapa moinen.

---

En kyllä jaksa uskoo että jos kerran vuodessa ja yleensä jopa harvemmin kun sen yhen lääkekuurin saan niin siitä on kauheesti haittaa jos kekseytän sen sitten kun tunnen itteni terveeksi. eri asia jos sairastelisin useimmin.
[/q]

Ei ole kauheasti haittaa. Mutta kun miljoonat tekevät noin niin on. Eihän siitäkään ole kauheasti haittaa, että yksi ihminen heittää ongelmajätteensä sekajäteastioihin, mutta jos monet tekevät niin, ympäristö kuormittuu turhaan. Antibiooteille resistenttien bakteerikantojen kehittymisen ehkäisemiseksi suositellaan kahta asiaa: 1)ei turhia antibioottikuureja ja 2)määrätyt kuurit syödään loppuun asti.

[q]phanatic:
[/q]

En kyllä jaksa uskoo että jos kerran vuodessa ja yleensä jopa harvemmin kun sen yhen lääkekuurin saan niin siitä on kauheesti haittaa jos kekseytän sen sitten kun tunnen itteni terveeksi. eri asia jos sairastelisin useimmin.

Miksi pulut nyökyttää päätään kävellessään?

Mikä on oikea halausvoimakkuus? Itse rutistan niin lujaa kun vaan kykenen, kun taas jotkut halaavat niin että hyvä jos toista koskevat*ding*

[q]innae:
Mikä on oikea halausvoimakkuus? Itse rutistan niin lujaa kun vaan kykenen, kun taas jotkut halaavat niin että hyvä jos toista koskevat*ding*
[/q]

Mistä kukin tykkää...

"...toinen tykkää kummareista, toinen..."

[q]Displacer:
Miksi pulut nyökyttää päätään kävellessään?
[/q]

Niillä soi biitti päässä!

[q]innae:
[/q]

ei liian lujaa eikä liian kevyesti vaan siitä väliltä se perus halaus.
jos ei oo nähny pitkään aikaa ym ym on yyber ihana ystävä tai jotain niin silloin voi halii ja rutistella ja tanssahdella ja ihan mitä vain.
Mut perus hali mun mielestä sellainen sopivan voimakas... Mutta ei liian tukeileva koska toinen osapuoli ei eihkä ole niin "kosketus/halaus haluinen" kuin sinä. Esim mä tunnen yhen tyttösen joka inhoo että häntä halataan kokoajan.
ihmiset on erillaisia ja sitä pitää kunnioittaa. sellainen kevyt halaus tuntuu tyhjelmältä kuin moi joten sitä en harrasta ollenkaan.

joten. tunne ketä halaat ja mitä mieltä hän on siitä

[q]innae:
[/q]

sellanen mikä tuntuu parhaimmalta

[q]Dementation:
---
UnityF:
joten. tunne ketä halaat ja mitä mieltä hän on siitä

---

Tai luota siihen, että opit nopeasti kantapään kautta sen, jos halaat jotakuta väärällä tavalla...

[/q]

ootsä halanu mun orjaa väärällä hetkellä? tuntuu kun tossa lauseessa olis kokemuksen häivää...*hihu*

[q]UnityF:
ootsä halanu mun orjaa väärällä hetkellä? tuntuu kun tossa lauseessa olis kokemuksen häivää...*hihu*
[/q]

Kokemusta kyllä, mutta ei noorasta...

Miksi nitojan luukku aukeaa melkeen joka kerta kun on nitonut jotain? Sit sitä saa olla koko ajan työntämässä takas kiinni

Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.

-Mitä kieltä tää värssy on?

O