Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]TeppoPerkele:
Hmmm... Miksi ihmiset näyttävät rannettaan kun kysyvät paljonko kello on, mutta eivät osoita persettään tiedustellessaan vessaa???*ding*
[/q]
good point.
Minkä takia sitä tulee yleensä nalkutettua omalle rakkaalleen, vaikkei haluisikaan?
Itse ainakin puran kultiini vitutukseni ja väsymykseni, naisille ah niin tunnettuun tapaan, nalkuttamalla...
[q]beatniqz:
ööö.... miksi kamikaze lentäjät käytti kypärää....?
[/q]
Ettei tukka mene sekaisin.
[q]innae:
Minkä takia sitä tulee yleensä nalkutettua omalle rakkaalleen, vaikkei haluisikaan?
Itse ainakin puran kultiini vitutukseni ja väsymykseni, naisille ah niin tunnettuun tapaan, nalkuttamalla...
[/q]
Yleensä kiukunpurkaukset yms. tulee kohdistettua siihen henkilöön jonka kanssa viettää eniten aikaa.
[q]UnityF:
miten ilmapallot tehhään??[/q]
Jos ne ottaa sellasen pienen kuminpalan joka on vaikka kuumennettu sellaseks venyväks ja joustavaks, ja sit ne pistää sen jonkun vesihanan päähän ja alkaa laskea vettä - vesi venyttäis siitä kuminpalasta ilmapallon muotoisen...
näinminäsentekisin.com
[q]*Mystic*:
Hmm...mä en nyt saa selkoa tosta Napista...Mikä sen pointti on?? Klikkaillaanko sitä vaan ja katsotaan kuka jaksaa tuhlata eniten aikaansa siihen,vai...? Voisko joku selventää mulle sen tarkoitusta=) Kiitos!
[/q]
Ai sä et oo kuullu? Siis niitä nappeja painelemalla sun skenepisteet nousee!
[q]klubbero:
juu ei tajuu/osaa Irccaamista, eli et miten pääsis klubituksen Irciin ja pitääkö lataa jotain ohjelmii tms? ohjeita kiitos?? ;)
[/q]
http://www.irkki.org/irkkiin/
OK! Kiitos Biolle ja Sapelille, johan mysteri ratkaistiin... *hih**iloinen*
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista kuppia mihin se sulava mehu valuisi? Nyt on aina sormet siinä mehussa
miks toiset sudenkorennot on keltasia ja toiset vihreitä?
Ruskettuuko yöllä?
Sillä vaikka on pilvistä niin pilvien läpi pääsee uv-säteilyä ja iho ruskettuu, mutta miten on yöllä? Onko se niin vähäistä ettei se rusketa vai häh?
Onks jollakulla nyt perusteltua tietoa ruskettuuko lasin läpi vai ei?! Mä oon ollu siinä uskossa et ei rusketu, mutta kaverit väittää muuta *hmph*.
[q]innae:
Ruskettuuko yöllä?
Sillä vaikka on pilvistä niin pilvien läpi pääsee uv-säteilyä ja iho ruskettuu, mutta miten on yöllä? Onko se niin vähäistä ettei se rusketa vai häh?
[/q]
eikös yöllä aurinko ole toisella puolella? :)
ja käsittääkseni uv-säteily tulee auringosta .. tai jostain... :D
tai jos ei muuta niin sitten ei muuta kuin testaamaan, testissä et menetä mitään, hyvällä tuurilla tulet kipeäksi ja saat saikkua töistä :)
[q]Amma:
Onko Suomessa suojatie merkittävä aina liikennemerkeillä (sinisellä pohjalla valkoisessa kolmiossa musta tyyppi mustien viivojen päällä)?
[/q]
joo. ja muutkin tiehen maalatut systeemit on merkittävä liikennemerkeillä, kas kun nääs täällon talvisin tota jumalan suomaa ihanaa puhtaanvalkeaa lunta!
[q]blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista kuppia mihin se sulava mehu valuisi? Nyt on aina sormet siinä mehussa
[/q]
Ei kukaan halua, että se jäätelö/mehujää ei valu - se on nääs eroottista
[q]Sinza:
Onks jollakulla nyt perusteltua tietoa ruskettuuko lasin läpi vai ei?! Mä oon ollu siinä uskossa et ei rusketu, mutta kaverit väittää muuta *hmph*.
[/q]
Riippunee lasista. Lasiakin nimittäin on montaa erilaista kemialliselta koostumukseltaan - en yhtään ihmettelisi, jos joku niistä päästäisi enemmän UV-säteitä läpi kuin toinen...
[q]Pygmi:
Meillä on kotona sellaisia valmiita mehujäätikkuja pohjallisen kera ja muovirasia lokeroineen, joihin voi kaataa vaikka appelsiinimehua. Niihin mehuosioihin sitten tikut pystyyn ja pakkaseen. Eikä valmiit jätskit valu juurikaan
[muokattu 9.8.2004 15:51]
[/q]
Huomenna heti mentävä ja metsästettävä jostain tuollaisia
[q]Sinza:
[/q]
Osa auringon säteistä suodattuu lasista, riippuen tietysti mistä lasista, ja pieni määrä pääsee läpi vaikuttamaan iholle. Täten iho ruskettuu mutta ei kai kovin havaittavasti ainakaan lyhyessä ajassa. Luulisin
[q]Tres:
---
blade:
---
Onhan sellanen keksitty ja ton mallisia tikkuja
on kokeiltukin, mutta loppujen lopuks ei oo kovin
kustannustehokas ratkaisu.
[/q]
Loistavaa.
Itse voisin kyllä sen 5c. per jäätelö maksaa lisää helposti. Mutta tuskin mun takia niitä otetaan uudestaan tuotantoon*iloinen*
Miksi aina aikaisemmin bilepäivänä iskee hillitön nuha?