Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Miksi parta kasvaa krapula yönä enemän kuin muuloin

Esim. Jos perjantaina maistelee liikaa terästettyä mummon mehua, lauantai aamulla on parta kasvanut ainakin kaksinverroin normaaliin verrattuna...

[q]Nancy:
Ollaan tässä erään ystäväni (kyseinen ”ystävä” ei halua tuoda julki nimeänsä mutta kaikki varmaan kyllä tietää kuka on kyseessä) kanssa koottu yhteen sextailu kokemuksia ja ollaan tultu ankaran pohdinnan jälkeen sellaiseen tulokseen että klubbaaja jätkät ovat varsin kielimiehiä eli suoraan sanoen suuseksi räjäyttää tajunnan. Eli ihan vaan meidän mielenrauhaa helpottaakseen kyselisin että kiertääkö klubitus jätkien keskuudessa ”kuinka tyydytän naisen kuin naisen”- kirja vai onko tämä vain ihan silkkaa sattumaa?*ding*
[/q]

Voin myös vahvistaa, että ainakaan minä en käsiini ole moista kirjaa saanut.

Mutta jos joku kyseisen opuksen saa käsiinsä, niin lisätköön minut kiertolistalle. Uudet vinkit ovat aina piristävästi tervetulleita

[muokattu 28.7.2004 22:52]

[q]cosmic:
Mitä tarkoittaa GmbH? Oon yrittäny googlettaa, mutta tuloksetta.
[/q]

Eikös se vastaa meidän Oyj (Osakeyhtiö, julkinen)...

[q]Nancy:
Ollaan tässä erään ystäväni (kyseinen ”ystävä” ei halua tuoda julki nimeänsä mutta kaikki varmaan kyllä tietää kuka on kyseessä) kanssa koottu yhteen sextailu kokemuksia ja ollaan tultu ankaran pohdinnan jälkeen sellaiseen tulokseen että klubbaaja jätkät ovat varsin kielimiehiä eli suoraan sanoen suuseksi räjäyttää tajunnan. Eli ihan vaan meidän mielenrauhaa helpottaakseen kyselisin että kiertääkö klubitus jätkien keskuudessa ”kuinka tyydytän naisen kuin naisen”- kirja vai onko tämä vain ihan silkkaa sattumaa?*ding*
[/q]

Silkkaa sattumaa *joo*, en mä ainakaan ole opuksen kiertolistalla
Mutta suuseksi on kyllä aivan loistavaa - ja sen jälkeen \”jatkotoiminta\” sujuu kyllä erittäin liukkaasti

Jo on aikoihin eletty. Takavuosina pimpsan nuoleminen oli käsittääkseni juttu, jota raavas mies ei julkisesti myöntänyt kun se olisi käynyt kunnian päälle. Nyt ollaan sitten täysin toisessa äärilaidassa - tänne kokoontuu lauma nuoria miehiä kertomaan silakkalaatikon oraalisen tunnustelun autuudesta.

Mä luulen että klubbarilaisilla/bilettäjillä,
soi aina päässä joku hyvä biitti ja sen tahdissa ne
sitten antaa mennä, niin kieli liikkuu sykäyksissä ja vielä
useasti nopealla tempolla, jolloin nais-bilettäjän päässä soiva
biitti löytää nopeasti itselleen vastabiisin ja biitit alkaa soida samaa
tahtia joka parantaa tunnetta jonka oraaliseksi luo.

Ja kirjaa ei oo mulle asti ainakaan vielä tullut, mutta olis kiva lukea sitä.

Ps. aletaanko pojat kimpassa kierrättää sellaista kirjaa ja jokainen lisää aina oman vinkkinsä...?

Edit: typoja ja lisäyksiä

[muokattu 29.7.2004 20:41]

[q]Jone:
Jo on aikoihin eletty. Takavuosina pimpsan nuoleminen oli käsittääkseni juttu, jota raavas mies ei julkisesti myöntänyt kun se olisi käynyt kunnian päälle. Nyt ollaan sitten täysin toisessa äärilaidassa - tänne kokoontuu lauma nuoria miehiä kertomaan silakkalaatikon oraalisen tunnustelun autuudesta.
[/q]

[q]Nancy:
Eli ihan vaan meidän mielenrauhaa helpottaakseen kyselisin että kiertääkö klubitus jätkien keskuudessa ”kuinka tyydytän naisen kuin naisen”- kirja vai onko tämä vain ihan silkkaa sattumaa?*ding*
[/q]
Mä kuulin taannoin huhua, et klubbari olis jotenkin sulkeutunut ja kaikki nais kaikkia.. En vain ymmärtänyt, että tämä olisi kuitenkaan ihan niin yleistä, että jotkin tahot voivat jo alkaa vetämään induktiopäätelmiä klubbarilaisten seksuaalikäyttäytymisestä..

Kun nyt kerran ollaan tässä nimenomaisessa threadissa niin täytyykin kysyä, että kuinka monesta klubbarilaisesta neideillä sitten oikein on kokemuksia?

Tästä tulikin mieleeni, että äänestys-topic häröilyn puolelle on tulossa ihan pikapuoliin kyseisestä aiheesta

[q]innae:
Miksi ihmiset nyppivät kulmakarvojansa?
[/q]

En mä nypi...ne nypitään

[q]Nancy:
Paras selitys tähän mennessä...*joo* ja arvaan et taitaa olla myös sun oma taktiikkas..*vink*
[/q]

Haluutko kokeilla..?

kuinka paljon energiaa on tyhjiössä?

[q]sapeli:
miten sellaseen pakkauskuplamuoviin (bubblewrap) saadaan niihin kupliin ilma sisälle?
[/q]

Varmasti ihan samalla tavalla kun esim. muovipussiin.

miten sellaseen pakkauskuplamuoviin (bubblewrap) saadaan niihin kupliin ilma sisälle?

[q]sapeli:
[/q]

Muovista muodostetaan kaksi kalvoa, joista toinen viedään sylinterin päälle johon on muotoiltu kuplien reiät. Alipaineella kalvo imetään kuplamuotteihin ja suora kalvo kiinnitetään kuplalliseen kalvoon.

[q]Nancy:
Ai sitä aletaan jo ihan ehottelemaan...*vink**slurps*
[/q]

En mä mitään ehdottele, mä tein vaan tarjouksen...

Miksi on niin vaikeeta pistää kirja pois ja käydä nukkumaan? Se on vähän kuin katsois leffaa ja pistäis puolessa välissä stopin ja sanois ”jatketaan huomenna loppuun”... Mulle ainakin on todella vaikeeta, vaikka kappaleiden välissä pitäis taukoa, kun tietää että lisää asioita paljastuu ja ratkeaa joka sivulla... Ei sitä raaskis!

[q]pia^^:
Mua on nyt mietittäny jo jonki aikaa... ku tiel on niit ajohidasteit (ne möykyt tiellä), voiks matalapohjanen auto jäädä niihin kiinni, onks niitten korkeudest joku säädös?
[/q]
On kyllä olemassa joku maavararaja, jonka alittavat autot ei pääse katsastuksesta läpi, en muista mikä tuo raja oli. Jos auton maavara on about juuri tuo vähimmäisraja, niin silloinkin kuulemma joissain töyssyissä ottaa kiinni - vaikka ne periaatteessa pitäisi rakentaa niin, että katsastuksen läpäisseet autot niistä pääsevät yli.

[q]nomic:
koska on irc luotu? siis se ihan alkuperäinen oululaisen ukon tekemä softa?
[/q]

IRC:n on alunperin kehittänyt Jarkko Oikarinen vuonna 1988

[q]S-T:
---
pia^^:
Mua on nyt mietittäny jo jonki aikaa... ku tiel on niit ajohidasteit (ne möykyt tiellä), voiks matalapohjanen auto jäädä niihin kiinni, onks niitten korkeudest joku säädös?

---

On kyllä olemassa joku maavararaja, jonka alittavat autot ei pääse katsastuksesta läpi, en muista mikä tuo raja oli. Jos auton maavara on about juuri tuo vähimmäisraja, niin silloinkin kuulemma joissain töyssyissä ottaa kiinni - vaikka ne periaatteessa pitäisi rakentaa niin, että katsastuksen läpäisseet autot niistä pääsevät yli.
[/q]

8cm.

Mistä tulee lyhenne WC?

O