Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]innae:
Minkä takia ihmisten pitää liioitella niin monessa asiassa? Haluavatko he vain hyväksyntää?*ding*
[/q]
Ihmiset on ihmisiä... Ei kai meistä paljoa muuta perimmäistä totuutta voi sanoa...
[q]hannah:
mulla ilmenee toi ongelma kun teen palapeliä...
[/q]
Argh, me alotettiin kaverin kanssa 1000-palaista palapeliä ja saatiin se jossain 8 tunnissa puoleen väliin, mut sit alko maistumaan NIIN puulta... Ja nyt ne osittain kootut segmentit kerää pölyä mun sängyn alla, ei varmaan tule koskaan lopetettua sitä...
Mut mikä siinä palapelissä viehättää, tiedäthän sä jo aika tarkalleen minkä näköinen siitä tulee - kun kuva kerran on kannessa? Kirja sen sijaan, sen loppua (ja sitä miten siihen loppuun päästiin) ei tiedä ennenkuin on lukenut joka sanan...
[q]patis:
Mistä tulee lyhenne WC?
[/q]
Water Closet?
[q]ariel:
---
MaSari:
---
patis:
Mistä tulee lyhenne WC?
---
Water Closet?
---
...tai World Cathedral. heko heko
[/q]
Mä taas kuulin että se on nimetty Winston Churchillin mukaan
[q]MaSari:
---
patis:
Mistä tulee lyhenne WC?
---
Water Closet?
[/q]
...tai World Cathedral. heko heko
[q]climate:
Onko lisää viinaa, silmät liikkuu lainaus jostain elokuvasta, tv-sarjasta, kirjasta, tms?
[/q]
mulle se on vaan sanonta, jonka olen kuullut kaverilta..
liian vähän viinaa, jos silmät liikkuu *känni*
[q]lohikarme:
---
innae:
---
Sun pitää neiti nyt aatela et minkälaisen kuvan ihmiset näistä kommenteista muodostaa.... mä ainakin aattelisin heti et toi taitaa tuntee ton jätkän vitun hyvin. En menis kommentoimaan asiaan mitään jos en olis varma....
[/q]
Totesin vain että etpä pahemmin silloin kuunnellut konemusaa kun tutustuin suhun.
Miten tuosta saa väärän käsityksen?
Minkä takia ihmisten pitää liioitella niin monessa asiassa? Haluavatko he vain hyväksyntää?*ding*
[q]innae:
[/q]
Osaat tän hyvin...kokeile ensi kerralla suoraan sanomista Mut sori...sulla ei tainnu olla siihen pokkaa Ja ET EDELLEENKÄÄN TUNNE MUA *wirn*
[q]innae:
[/q]
Kaikki me liioitellaan tavalla tai toisella joskus saadaksemme hyväksyntää, jotkut vaan osaa valehdella huonommin kuin toiset
[q]lohikarme:
---
innae:
---
Osaat tän hyvin...kokeile ensi kerralla suoraan sanomista Mut sori...sulla ei tainnu olla siihen pokkaa Ja ET EDELLEENKÄÄN TUNNE MUA *wirn*
[/q]
Ja missäköhän välis oon sanonut tuntevani sut hyvin? En missään?
[muokattu 2.8.2004 01:10]
[q]patis:
Mistä tulee lyhenne WC?
[/q]
Main Entry: WC
Function: abbreviation
water closet, without charge
Jos täällä kerta tyhmiä saa kysellä, niin kuka se herra Endless Summer Partyissa oli kenellä oli se lemminkäisen työtakki päällä? =) Mietittii vaa kavereitten kanssa, ja yhteis ymmärrykseen ei päästy! Toinen kysymys, onko suomessa joku hyvä paikka mistä voi tilata levyjä, muukuin StreetBeat??
Hmmm... Miksi ihmiset näyttävät rannettaan kun kysyvät paljonko kello on, mutta eivät osoita persettään tiedustellessaan vessaa???*ding*
Miksi tulee paljon kirjoitusvirheitä(ainakin mulla)?
Miksi vaatteidenpesupulveri on valkoista?
Miksi jotkut laittavat hajuvettä niin paljon? Peittääkseen paskan hajun vai?
[q]innae:
Miksi jotkut laittavat hajuvettä niin paljon? Peittääkseen paskan hajun vai?
[/q]
No näinhän se ainakin tapahtui ranskassa viimen parin vuosisadan aikana... Ei ollut muodikasta peseytyä, joten kaikki peitti hajut hajuvesillä. (Ja nyt päästän jonkun muun korjailemaan puutteelista historia-tietämystäni *hihu*)
tänä vuonna oli ilmeisesti karkausvuos joten jos joku synty 29.02.04 joka on vaan joka neljäs vuos niin millon sen synttäreitä juhlitaan uudestaan kun ens vuonna tollasta päivää ei oo... joka neljäsvuos vai?
ööö.... miksi kamikaze lentäjät käytti kypärää....?
[q]Karvinen:
tänä vuonna oli ilmeisesti karkausvuos joten jos joku synty 29.02.04 joka on vaan joka neljäs vuos niin millon sen synttäreitä juhlitaan uudestaan kun ens vuonna tollasta päivää ei oo... joka neljäsvuos vai?
[/q]
Teoriassa näin Muistaakseni joskus jossain oli juttua, että maailman nuori satavuotias on viettänyt vain 25 kertaa syntymäpäivää elämänsä aikana :)
[q]innae:
Ja missäköhän välis oon sanonut tuntevani sut hyvin? En missään?
[muokattu 2.8.2004 01:10]
[/q]
Sun pitää neiti nyt aatela et minkälaisen kuvan ihmiset näistä kommenteista muodostaa.... mä ainakin aattelisin heti et toi taitaa tuntee ton jätkän vitun hyvin. En menis kommentoimaan asiaan mitään jos en olis varma....