Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Mila:
---
JustinSane:
Sinänsä ei mikään ihme, että olen metsässä.

---

Onpas. Sanoin toisessa vai kolmannessa viestissäni: ”En maininnut missään, että itse haluaisin.” Tuota ei voi olla kovin vaikeaa tulkita oikein.

[/q]

Itseasiassa tekstistäsi kyllä sai sellaisen kuvan, että nimenomaan SINÄ haluaisit, että niitä olisi. Ja sitten taas tämä seuraava postisi oli ristiriidassa ensimmäisesi kanssa, joten päätin silti vastata sinulle, että miksi niitä hallibileitä ei enää ole.
Mutta, ihan vain ”selvyyden” vuoksi, katsotaanpas sitten oikein kädestä pitäen, että miksi minulla on/oli vaikeuksia ymmärtää mitä hait takaa..

[q]Mila:
Miksi moni valittaa että konemusapiirit ovat kasvaneet todella paljon.
[/q]
Eli, sinuako häiritsee, että toiset valittaa vai mikä mättää? Joka tapauksessa, tämän vielä ymmärsin ainakin jollakin tasolla

[q]
Enemmän ihmisiä, enemmän mahdollisuuksia järjestää bileitä?
Miksei niitä ug-hallibile-kova savu-iso strobo-bileitä voi muka järjestää enää?
[/q]

Ja sitten tässä mentiinkin jo ainakin mun kohdallani metsikköön, jäi nimittäin ymmärtämättä, että kehen tässä viittaat. Esim. laittamalla tuon hallibile kohdan lainausmerkkien sisään tai jatkamalla lausetta, olisi siitä luultavasti tullut huomattavasti selkeämpi.
Nykyisellään tää sun steitmentti menee suunnilleen sisällöllisesti näin:
yy-yy miksi porukka kitisee et piirit on kasvanu?
piirit on kasvanu, bileitä on enemmän
miksi hallibileitä ei enää ole?

Eli lähinnä irrallisia lauseita jotka eivät ole missään yhteydessä keskenään. Kovin vaikea tulkita.

Mutjoo.

Miksi kaikki on hiton vaikeeta vaikka toisaalta taas niin helppoa? *täh*

[q]Wert:
oonko erilainen nuori ku en oo lukenu pienenä aku ankkaa?
[/q]

Mitä todennäköisimmin, mutta älä pelkää, et ole yksin.*vink*

Hmm...mä en nyt saa selkoa tosta Napista...Mikä sen pointti on?? Klikkaillaanko sitä vaan ja katsotaan kuka jaksaa tuhlata eniten aikaansa siihen,vai...? Voisko joku selventää mulle sen tarkoitusta=) Kiitos!

[q]fanatic:
onko tulevaisuudessa lentäviä autoja
[/q]

Toivottavasti, ainakin toimivia prototyyppejä on jo olemassa.

[q]terraluna:
Miksi DJ:t ei yleensä tanssi? (Siis silloin kun eivät itse soita.)
...
Uskoisin että moni DJ ei tanssi, koska seuraa mieluummin, mitä muut soittajat puuhaavat levyjensä kanssa. Toinen voisi olla se, että paljon musiikkia kuulleina DJ:den maku on muuttunut niin vaativaksi, ettei mikä tahansa randomkilinä enää sytytä saati saa tanssimaan.
[/q]

Tanssiessa pystyy seuraamaan hyvin mitä dj tekee kunhan löytää hyvän tanssipaikan. Toisen teorian suhteen olen kyllä samaa mieltä kunhan ei yleistä liikaa, kyllä tanssilattiolta ja muualtakin on bongattu monta tanssivaa DJ:tä

Minkä takia täällä kysytään tyhmiä kysymyksiä ? ...............

Miksi DJ:t ei yleensä tanssi? (Siis silloin kun eivät itse soita.)

Miksi en ikinä uskalla/kehtaa mennä kiittämään DJ:tä hyvän setin jälkeen?

^ Itseasiassa olenpas joskus kiittänytkin puolituttua soittajaa, mutta vasta kahden kesken myöhemmin. Jostain syystä tulee sellainen perseennuoleskelufiilis mennä heti keikan jälkeen siihen kättely-/nimmarinpyytäjä-/teini-ihailija-/whatever-jonon jatkoksi.. Mä sitten kiittelen jossain netissä foorumeissa tai sähköpostitse! *blush**justjoo*

Uskoisin että moni DJ ei tanssi, koska seuraa mieluummin, mitä muut soittajat puuhaavat levyjensä kanssa. Toinen voisi olla se, että paljon musiikkia kuulleina DJ:den maku on muuttunut niin vaativaksi, ettei mikä tahansa randomkilinä enää sytytä saati saa tanssimaan. Muita teorioita?

[q]Sucy:
Oon pitkään jo miettiny, et mitä*taputapu*<-toi tekee, ku se nostaa ton kätösensä?
[/q]

se heiluttaa kixusormee

[q]Sucy:
Oon pitkään jo miettiny, et mitä*taputapu*<-toi tekee, ku se nostaa ton kätösensä?
[/q]

Ja mä joskus kun alotin täällä klubituksella pyörimään niin mietin että mitä <- tuossa tapahtuu. Mun mielikuvituksella kyseessä on ihan jotain muuta ku halaaminen. Tosin myöhemmin kun hymiötä aloin käyttämään tajusin että halaamistahan se koittaa esittää.

[q]Astaroth:
Miksi mustalaiset pelkäävät isoja koiria?
[/q]

Pelkääkö ne?

[muokattu 23.6.2004 13:32]

haa, no kysytäänpäs tyhmiä:
miks mua aina alkaa viluttaa ihan hemmetisti kun oon juonut viinaa (määrästä riippumatta) ja miks se vaan pahenee (siis se vilu...) seuraavana päivänä *istuu-nytkin-takki-päällä-sisällä* ??? brr...
ongelmansa kullakin

[q]Jonulih:
Miksi olen niin helvetin hyväsydämminen???
[/q]

se on sun kirous... mut kyllä siitä hyvää seuraa lopulta

[q]Epailija:
---
Roger Roger:
Onko suurempaa voimaa olemassa, kuin rakkaus?
---
Ja sitten nihkeilyä. Rakkaus ei ole voima, vaan tunne. Täten kaiken tuon tunteen aikaansaamat vaikutukset jäävät ihmisten kykyjen asettamien rajojen sisälle. Ihminen taas pystyy vaikuttamaan asioihin vain häviävän pienessä mittakaavassa, joten näin ajateltuna rakkaus on lähes yhtä tyhjän kanssa.
[/q]

Vastanihkeilyä - mun mielestä kyllä rakkaus on sekä tunne että voima, vähän niinkuin ”tuli” on sekä ”auts polttaa” sekä ”no sieltähän se paska tuli”. Mutta tämä on vaan huuhaa-ukon mielipide.

Miksi olen niin helvetin hyväsydämminen???

wow - triplavastaus - kolme ihmistä jolla ei ollut juuri samalla hetkellä mitään parempaa tekemistä

yhteisvastaus oli siis: vammainen näppis

Ja sit oma kysymys (ei voinu millään laittaa samaan viestiin - laimentaa tehoja): miks klubbari on niin addiktoiva?

[q]Astaroth:
Pdemmän aikaa mietityttänyt asia:

Miksi jotkut ihmiset tällä foorumilla kirjoittavat niin, että jättävät ä:n ja ö:n pisteet pois, eli kirjoittavat ne a:na ja o:na?
[/q]

mä ainakin typotan a:ta ä:n tilalle välillä, koska lähetän päivässä paljon sähköpostia ja siellähän ei ole ääkkösiä =) Menee pieni pää sekaisin

[q]Saara:
---
Kriss G:
Who shot J.R?

---

Who is J.R? *täh*
[/q]

J.R. Ewing.

[q]Sucy:
Tuli aamulla mieleeni, ku oli yön aikana satanu...
Mist kaikki kastemadot ilmestyy? Ne vaan yht\'äkkii aina on siin keskel asfalttii!!!
[/q]

Ne tulee nurtsilta, mullan alta ja ne ryömii esiin kun tulee kosteeta. Ei kyllä paljoa kannattais, koska joutuu kokemaan liiskauskuoleman siinä sitten sateessa kelliessä.

Ja hmm. Miksei ne jää sinne nurmikolle vesisateesta nauttimaan? :o Varmaan esim. linnutkin löytää ne paljon helpommin siitä asfaltilta. Tyhmiä matoja.

[q]Kriss G:
Who shot J.R?
[/q]

Who is J.R? *täh*

O