Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Rx:
miten on mahdollista että hammastahna tuubista tulee täydellisen raidallista tahnaa vaikka seos on pakattu tuubiin...????
[/q]
ööö.. ensin oli raidallinen tahnapötkö ja sen päälle kietaistiin kääretuubi? Tai sitten tuubin kaulasta tulee joistain kohtaa sitä raitaväriä sen tahnaseoksen päälle..

[q]Rx:
miten on mahdollista että hammastahna tuubista tulee täydellisen raidallista tahnaa vaikka seos on pakattu tuubiin...????
[/q]

Se on osa sitä Suurta Salaliittoa.
(eli kerro ihmeessä jos keksit)

[q]Humppabeibi:
---
Sucy:
Tuli aamulla mieleeni, ku oli yön aikana satanu...
Mist kaikki kastemadot ilmestyy? Ne vaan yht'äkkii aina on siin keskel asfalttii!!!

---

Ne tulee nurtsilta, mullan alta ja ne ryömii esiin kun tulee kosteeta. Ei kyllä paljoa kannattais, koska joutuu kokemaan liiskauskuoleman siinä sitten sateessa kelliessä.

Ja hmm. Miksei ne jää sinne nurmikolle vesisateesta nauttimaan? :o Varmaan esim. linnutkin löytää ne paljon helpommin siitä asfaltilta. Tyhmiä matoja.
[/q]

tämä samainen threadi n. reilut kymmenen sivua taaksepäin...

[q]Astaroth:
Miksi mustalaiset pelkäävät isoja koiria?
[/q]

Taidat itse pelätä

mistä tuuli tulee? siitä että puut heiluu?

[q]S-T:
---
kiiki:
ja taas pohdituttaa; kannattaako maksaa 80 benjihypystä? onko niin siistiä?

---

En tiedä varmasti, kun en ole kokenut moista (säästelen sitä siiheksi, kun pääsen Uuteen Seelantiin ) mutta jos mietit sitä riemua ja itsetyytyväisyyttä, minkä koet koko loppuelämäsi ajan aina kun kerrot jollekin että olet uskaltanut hypätä benjihypyn, niin /itsekehu on jo paljon vähemmän

(Puhumattakaan siitä fiiliksestä minkä ihan vain itse kokee)
[/q]

mut mitä jos siitä tuleekin Iso Paha Olo?

miks ihmisen paikat puutuu? mua ärsyttää ku istun jossain ees 5 min paikoilla ni sit on jalat puutunu...*grr*

[q]alien:
mistä kaikki alkoi ja mitä oli ennen alkua? (universaali ikuisuus kysymys *muhaha*)

olipas tyhmä kysymys

[muokattu 14.7.2004 23:38]
[/q]
kai se luoja oli vähän sekasin tai jotain, mut mun mielestä tää on ihan hyvä paikka silti.

pienenä mä ihmettelin miten saaret pysyy paikallaan kun nehän vaan silleen kelluu meressä...

[q]Roger Roger:
Onko suurempaa voimaa olemassa, kuin rakkaus?
[/q]

Gravitaatio (jos sen laskee voimaksi).

Ja sitten nihkeilyä. Rakkaus ei ole voima, vaan tunne. Täten kaiken tuon tunteen aikaansaamat vaikutukset jäävät ihmisten kykyjen asettamien rajojen sisälle. Ihminen taas pystyy vaikuttamaan asioihin vain häviävän pienessä mittakaavassa, joten näin ajateltuna rakkaus on lähes yhtä tyhjän kanssa.

[q]Lene:
No se tulikin uusintana tossa vissiin muutama vuosi sitten - jos sitäkään.
[/q]
sekin vielä.

[q]climate:
Maksavatko bilejärjestäjät ulkomaalaiselle soittajalle tuntipohjaista palkkaa? Koostuuko keikkapalkkio ylipäätään seuraavista osista:

- matkat & majoitus & ruoka yms ylläpito
- soittopalkkio

Ja onko tuo soittopalkkio yleensä könttäsumma vai onko se yleensä tuntipohjainen?

Kaikella tällä haen takaa sitä että miksi ihmeessä tuodaan ulkomailta joku ”hyvä” dj soittamaan ja sitten sen annetaan soittaa ehkä yks tunti eikä enempää? Maksaako toinen tai kolmas soittotunti sitten muka liikaa?
[/q]
Mun mielestä parhaat soittajat ei pyydä ikinä liikaa. Siis ne jotka oikeasti nauttii työstään.

[q]flygfisk:
miksi ?
[/q]

No siks et sul olis jotain kysyttävää!!

HAHAHAHAAAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAAAHHAHAHHAHAAHHAAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAAAA!!!!!!!!!!

Mistä nää jutut oikeen tulee mun päähän?!? hehehee oon varmaa hauskin jätkä koko maailmassa!! Tai jotai...

Jos sais samalla tietää mitä nää kaikki krossit ja nää muut dj-sanastoon liittyvät sanat tarkottaa. Heittäkää vaan kaikki mitä tulee mieleen.

Jos ihminen esim. hymyilee kuollessaan,voiko tämä hymy jäädä kasvoille?

[q]Jonulih:
---
sapeli:
---
Jonulih:
Miksi olen niin helvetin hyväsydämminen???
---
se on sun kirous... mut kyllä siitä hyvää seuraa lopulta
---
Ärsyttää kun mä olen ainoa joka tuntuu välittävän meidän asiakkaista.. Teen niille hyvän mielen ja siivoan vaikka ei saisi.. Mua ahdistaa ihmiset jotka on niin robotteja jotka ei ota ollenkaan ihmisläheistä osumaa työhön!!
[/q]

Älä niistä paineita ota, tee vaan mikä itsestä tuntuu oikealta. Ehkä vähän huono esimerkki mutta kuulun näihin ”vie yksi roska luonnosta roskikseen päivässä” tyyppeihin, mutten silti valita kun muut roskaa. Me ollaan kato tälläsiä marttyyrejä... *joo**enkeli*

[q]climate:
---
nomic:
---
äm:
Mihin karanneet ilmapallot menevät?

---

---

Niin ja miks ne karkaa? Eiks ne viihdy omistajansa seurassa?
[/q]
eiku ne on täytetty heliumilla

[q]Astaroth:
---
naira:
miks mua aina alkaa viluttaa ihan hemmetisti kun oon juonut viinaa

---

...???

Mulla ainakin lämmittää, hyvä etten syty palamaan, kun viinaa kiskon. Iloisen punainen nenä ja posket on mun TM.

Tuohon on kyllä paha mennä sanomaan mitään. Jalkasi on varmaankin amputoitava.
[/q]

älä helvetissä... tanssimalla sentään pysyy ehkä pikkusen lämpimänä, herranen aika jos ne jalatki nyt vielä vietäis
no, mähän olenkin aina ollut kummallinen *lähtee-hakemaan-villapaitaa*

[q]äm:
Mihin karanneet ilmapallot menevät?
[/q]

[q]Nitta:
---
stimbe:
John Frankenheimerin leffassa Ronin (1998)(Robert De Niro, Jean Reno, Sean Bean) ne jahtaa sitä salkkua koko leffan ajan.

Mitä siinä salkussa on?! *ding**täh*
---
Siinä toisessa oli luistimet, mutta toisessa... enpä oo varma näytetäänkö sitä siinä leffassa. Hmm, pitääks nyt mennä vuokraamaan uudestaan kun ei muista...
[/q]

Muistaakseni ei näytetty, mutta se on täysin yhdentekevää. Jossain A. Hitchcockin leffassa on käytetty vastaavaa temppua (siis salkkua, joka esiintyy tarinassa ja jolla tuntuisi olevan tarkoitus, mutta josta ei lopulta kerrota mitään). En muista oliko tuolla tarkoitus saada syy toiminnalle vai vain saada katsoja mukaan tarinaan (tai sitten molemmat), mutta tempulle on iha oma elokuvatermikin, jota en tietenkään nyt muista.
Niin ja temppuun ei välttämättä kuulu salkku. Mikä tahansa asia ja esine käy.

O