Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]Flamie:
Jos sais samalla tietää mitä nää kaikki krossit ja nää muut dj-sanastoon liittyvät sanat tarkottaa. Heittäkää vaan kaikki mitä tulee mieleen.
[/q]
Tuu meille ja kysele
[q]Kriss G:
Jos Tv-shopin luotettavat ja tehokkaat kuntolaittet lupaavat näkyviä tuloksia 30:ssa päivässä, niin onko mahdollista että jos ostaa 30 laitetta niin näkyy tuloksia yhdessä päivässä? Tai jotain...
[/q]
ei tietenkään. vaan sillon näkyy 30-kertaiset tulokset (30:n päivän päästä)
[q]innae:
Minkä takia joidenkin tytteleitten pitää laittaa oranssia puuteria ja meillivoidetta ja tehdä niistä naamio?
[/q]
koska nekin on pissiksiä
Tuli aamulla mieleeni, ku oli yön aikana satanu...
Mist kaikki kastemadot ilmestyy? Ne vaan yht'äkkii aina on siin keskel asfalttii!!!
[q]Sucy:
Oon pitkään jo miettiny, et mitä*taputapu*<-toi tekee, ku se nostaa ton kätösensä?
[/q]
Se näyttää hullunkiehkuraa, vähän tyyliin Asterix ja Obelix - hulluja nuo klubituslaiset.
Mikä sotka mainoksista on huonoin?
miks jotkut pojat roikottaa housuja persiin alapuolella? ja miks ne housut on alaspäinkapenevat ja lahkeet on työnnetty sukkien sisään?
[q]Lene:
---
naira:
haa, no kysytäänpäs tyhmiä:
miks mua aina alkaa viluttaa ihan hemmetisti kun oon juonut viinaa (määrästä riippumatta) ja miks se vaan pahenee (siis se vilu...) seuraavana päivänä *istuu-nytkin-takki-päällä-sisällä* ??? brr...
ongelmansa kullakin
---
Alkoholi taisi laskea kehon lämpötilaa, myöskin silloin kun tuntuu, että se lämmittäisi. Liittyisköhän siis tähän.
[/q]
Alkoholi laajentaa pintaverisuonia jolloin lämpöä pääsee karkuun tehokkaammin. Näkyy ja tuntuu mm. punotuksena kasvoissa.
Seuraavan päivän vilusta ei kyllä hajukaan, liittyisikö krapulan tai alkoholimyrkytyksen vaikutuksiin kehoon.
--
apo
Mikä on toinen asia mitä susette ei voi vastustaa? siis jos toinen niistä on jätski?*iihhih*
[q]Kriss G:
Who shot J.R?
[/q]
Ei mua oo kukaan ampunu*ding*
[q]Galrav:
---
Kriss G:
Who shot J.R?
---
Ei mua oo kukaan ampunu*ding*
[/q]
Aijaa.. Mä jo luulín et mä pääsen leikkii salapollarii!
Who shot J.R?
[q]Apo:
Alkoholi laajentaa pintaverisuonia jolloin lämpöä pääsee karkuun tehokkaammin. Näkyy ja tuntuu mm. punotuksena kasvoissa.
[/q]
Alkoholin vaikutuksen alaisena _tuntuu_ lämpimämmältä juuri tuon pintaverenkierron lisääntymisen takia, mutta silloin itseasiassa esim. paleltuu hengiltä helpommin kuin selvinpäin koska kroppa ei tajua pitää lämpöä (verenkiertoa) niillä tärkeimmillä alueilla (jostain luettua). Sivistynyt veikkaukseni: ehkä kännis menettää lämpöä ja siks voi olla et tuntuu ainakin sen jälkee kylmältä? Mulla on kännis ainakin kuuma :) Mut sen jälkeen tosiaan ei. Mut luulis että kroppa tuottais lisää lämpöä jos tankkaa kuitenkin energiaa... eli hodarikiskan kautta himaan!
[q]Galrav:
Mikä sotka mainoksista on huonoin?
[/q]
Se mitä sä et muista*nauru*
[q]mayah:
---
innae:
Mikseivät ihmiset osaa käyttää tuopinalusia eivätkä ole oppineet ettei stögis ole purkkaa, räkää tai paperisilppua varten? (varmaankaan ei koskaan)
---
Ravintolatyöntekijä olettaisin??
[/q]
Iloinen asiakaspalvelia-Anni, tjsp.
Mikseivät ihmiset osaa käyttää tuopinalusia eivätkä ole oppineet ettei stögis ole purkkaa, räkää tai paperisilppua varten? (varmaankaan ei koskaan)
John Frankenheimerin leffassa Ronin (1998)(Robert De Niro, Jean Reno, Sean Bean) ne jahtaa sitä salkkua koko leffan ajan.
Mitä siinä salkussa on?! *ding**täh*
[q]inka:
Sivistynyt veikkaukseni: ehkä kännis menettää lämpöä ja siks voi olla et tuntuu ainakin sen jälkee kylmältä?
[/q]
Ehkä sana pois, kyllä se pintaverankierron laajeneminen on muistaakseni ihan tutkittua tietoa
[q]inka:
Mut luulis että kroppa tuottais lisää lämpöä jos tankkaa kuitenkin energiaa... eli hodarikiskan kautta himaan!
[/q]
Sitä seuraavan päivän vilua ihmettelinkin kun elimistö yleensä pyrkii korjaamaan ongelmatilat. Ehkä se vilun tunne on vaan yleisestä heikkoustilasta johtuvaa huonoa oloa tai keho ei vaan tuota lämpöä siinä tilassa kauhean hyvin. Eli safkaa ja alkoholittomia nesteitä vaan sopivasti illan päätteks.
Oon pitkään jo miettiny, et mitä*taputapu*<-toi tekee, ku se nostaa ton kätösensä?
[q]flygfisk:
miksi ?
[/q]
siksi