Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
ja 6. Mihis ne välimerkit unohtui? alkaa olla vaikea saada selvää, kun niitä puuttuu tarpeeksi.
Miks joskus on vaan niin helvetin paska fiilis!?!
[q]Happolääkäri:
Onko maa pyöreä vai litteä?
[/q]
Vaaleanpunainen ja karvainen
1. Jos syö paljon salmiakkia ja juo päälle kossua, niin muuttuuko kossu vatsassa salmiakkikossuksi?
2. Jos kuuluu Alkon Etikettiklubiin, niin onko silloin parempi kuin muut?
3. Mihin viemärit menevät? helvettiinkö?
4. Olen alkanut epäillä, että tietokoneeni on viisaampi kuin minä? olenko vihdoinkin viisaampi kuin tietokoneeni?
5. Jos kyselee tyhmiä niin onko silloin viisaampi kuin ne jotka vastaavat tyhmiin kysymyksiin?
Näin tänään joulupukin metrossa;
Kysymys kuuluu;
Miksi Joulupukki haisi kuselle ja näytti krapulaiselta? Juoko se 364 päivää vuodessa? Hakeeko tontut sille bissee/viinaa alkosta/kaupasta kun se on liian humalassa
(Taitaa olla pahasti alkoholisoitunut pukki *nauru*)
Mistä johtuu, että jos ihminen on erittäin ruskettunut ja käyttää paljon kulta- ym.koruja, hänellä on suurella todennäköisyydellä myös paha hajuvesi-overkill? Vai onko tielleni osunut vaan harvinaisen paljon jonkun ug-skenen edustajia?*nauru*
[q]alien:
---
Happolääkäri:
1. Jos syö paljon salmiakkia ja juo päälle kossua, niin muuttuuko kossu vatsassa salmiakkikossuksi?
---
Ei. Siitä tulee kusta
[/q]
Tämä selvä... Ja sit kusi menee sinne viemäriin... mihin se sit menee?
Kuten pikkusiskoni äsken ihmetteli
Pystyykö miehet pysäyttämään pissan samallalailla kun naiset?
Ja muistetaan sitten se että pikkusiskoni on jo 15!
[q]etuna:
Kuten pikkusiskoni äsken ihmetteli
Pystyykö miehet pysäyttämään pissan samallalailla kun naiset?
Ja muistetaan sitten se että pikkusiskoni on jo 15!
[/q]
kyl mä ainakin tiedän ainakin yhden henkilön joka osaa tehdä niin..eik se oo niistä lihaksista kiinni*täh*
[q]alizania:
kyl mä ainakin tiedän ainakin yhden henkilön joka osaa tehdä niin..eik se oo niistä lihaksista kiinni*täh*
[/q]
juu, kyllä se varmaan on.
oli vaan niin huvittava se tilanne
[q]siveys:
jos materia siirtyy suoraan paikasta a paikkaan b niin käykö se jokaisessa kohdassa a:n ja b:n välillä?
[/q]
Ei käy, sillä aakkosissa a:n ja b:n välillä ei ole mitään.
[q]kilobitti:
Mistä johtuu, että jos ihminen on erittäin ruskettunut ja käyttää paljon kulta- ym.koruja, hänellä on suurella todennäköisyydellä myös paha hajuvesi-overkill? Vai onko tielleni osunut vaan harvinaisen paljon jonkun ug-skenen edustajia?*nauru*
[/q]
Tää porukka kuuluu itseasiassa Underground-Business Skeneen. Niillä on rahaa, ne kaikki käyttää kokkelia ja kuuluu mafiaan.
minkä takia posket(ainakin mun posket)muuttuu illalla aina ihan kirkaan punasiks?..miks mulla tulee kokoajan kirjotus virheitä?*ding*
[q]Njah:
mitä mielikuvitus ei pysty käsitellä?
[muokattu 1.4.2004 22:11]
[/q]
mua... *igor*... ...
[q]
kAiStA
Am I right? Or left?
[/q]
Jos biisin melodiakulkua feidataan oikeasta kaiuttimesta vasempaan pysyy kuulija edellen paikallaan. Aivoissa sijaitsevat kuuloaistimet luovat meille tässä tapauksessa harhan.
[q]alien:
---
Happolääkäri:
Tämä selvä... Ja sit kusi menee sinne viemäriin... mihin se sit menee?
---
KOFF:n panimolle *igor**poks*
[/q]
Hartsulle ja sitä kautta Lapparin tankkeihin, pulloihihn jne...*hih**hymy*
[q]yusu:
miks somput haisee..öö..erikoiselta?
[/q]
Jos en väärin muista, niin ne käyttää jonkinlaisia suitsukkeita. Näistä voi jäädä pieni aromi jäljelle käyttäjäänsä.
There is nothing right in my left brain and there is nothing left in my right brain....
[q]phanatic:
Haloo? Keskipakoisvoiman ansiosta planeetat jatkaisivat suoraan eteenpäin ympyräradan sijasta, eli päätyisivät jonnekin hyvin kauas.
[/q]
Täähän on Virallinen kysy tyhmiä-thread *nauru*, mutta kiitos vastauksesta.
[q]yana:
ei vaan ne jatkavat matkaansa suoraan eteenpain koska kappaleisiin (planeettoihin) kohdistunut vetovoima katoaisi.
keskipakovoimalla ei oo tassa mitaan osaa eika arpaa
[/q]
Ah, totta, krapulalapsus.