Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]pyhimys:
Minkä takia naiset treenaavat ”rintalihakset” *täh*... Naisten rintarauhaset (käytetään nyt oikein virallista nimitystä *hih*) on kuitenkin ainakin suurimmaksi osaksi ellei kokonaan läskiä ja, kun tämä rintojen läski ei vaihdu lihakseksi treenaamalla, niin miksi nähdä tämä vaiva *täh*
[/q]

Koska, reenaamalla rintalihaksia saa sen läskin pysymään ylempänä, kuin tossa navan päällä.

[q]Jää~*:
Minkä takia noista hymiölistan palleroista, just punanen halaa ja pussaa ja lyö *släp* ja jne...??? Siis sillon ku niitä on kax...
[/q]

tässä on selvästikin jotain poliittista taustalla!

[q]Tres:
---
climate:
Mitä tarkoittaa ”SYYHKY” ???
Onko se substantiivi?
Onko se verbi?
Onko se adjektiivi?

---

adjektiivi, tai tilanteesta riippuen
myös substantiivi.

”Se on kyl tavallisen syyhky jäbä”

tai sama substantiivimuodossa

”Vittu mikä syyhky”

Substantiivina mä rinnastaisin ton
englanninkieliseen sanaan 'knave'.
[/q] Sanaa ”syyhkiä” olen kuullut käytettävän verbinä samassa merkityksessä kuin sanaa varastaa.

[q]climate:
Mitä tarkoittaa ”SYYHKY” ???
Onko se substantiivi?
Onko se verbi?
Onko se adjektiivi?
[/q]

adjektiivi, tai tilanteesta riippuen
myös substantiivi.

”Se on kyl tavallisen syyhky jäbä”

tai sama substantiivimuodossa

”Vittu mikä syyhky”

Substantiivina mä rinnastaisin ton
englanninkieliseen sanaan 'knave'.

[q]Njah:
---
Tulppaani:
Mistä johtuu deja-vu-ilmiö...? Olen varmaan nähnyt koko elämäni jo etukäteen, kun niitä tuppaa tulemaan jo melkein päivittäin... Tulen hulluksi!!! AAARGHH!!*hih*

---

mulla sama ongelma viimesen kahen kuukauden ajan ja se tuntuu niin todelliselta ja samalla epätodelliselta,välillä meinaa suu revetä ku hymyilyttään nii paljon ja välillä hiukka pelottaa ja jännittää,mä en tulevasta tiiä mut lähes päivittäin on useita tilanteita josta voin lähes varmuudella sanoa että ”näin tässä pitikin tapahtua” suurin harmi siin on se et bileissä mä en enää pysty hallita mun ajatuksia,en tiiä voisko sitä enää sit kutsua nimellä ”dejavu” vai oisko se jonkin asteen ”looppaamista” mitä jotkut ihmiset ei huomaa ja ne ketkä huomaa ni on hulluja

[muokattu 2.3.2004 16:50]
[/q]

ja tähän kysymykseenhän löytyy vastaus tuolta edempää.

[q]nomic:
---
Stimbe:
(klassinen:) Voiko kuolla jos pelästyy 2x samanaikaisesti puolikuoliaaksi?

---

kokeilemalla se selviä... :)
[/q]

ei... teeppä lakutoimitus: 0,5*0,5.....

ja tulokseksi tulee?????

eli siinä vastaus.

[q]keisha:
Sanaa ”syyhkiä” olen kuullut käytettävän verbinä samassa merkityksessä kuin sanaa varastaa.
[/q]

Siks rinnastinkin sen tohon
'knave' -sanaan, tosin sillä on laajempi merkitys:

Main Entry: knave
Pronunciation: 'nAv
Function: noun
Etymology: Middle English, from Old English cnafa; akin to Old High German knabo boy
1 archaic a : a boy servant b : a male servant c : a man of humble birth or position
2 : a tricky deceitful fellow
3 : JACK 6a

Lähinnä siis toi kohta 2.

[q]Rocka:

ei... teeppä lakutoimitus: 0,5*0,5.....

ja tulokseksi tulee?????

eli siinä vastaus.
[/q]

teeppä uusiks... kaksi kertaa puolkuollut: 2 x 0,5=? SIINÄ vastaus...*ding**piis**vink*

Mikä on se aika, missä lupaukset/vannomiset unohtuvat? Onko asioilla niiden luonteen perusteella joku unohdusaikakerroin?

Itse vannoin viime toukokuussa pyhästi, että en enää ikinä istu X5-Bemaria pienempään henkilöautoon. Nyt olen etsimässä itselleni kesäpommia, jonka ainoa kriteeri on, että se liikkuu.
Hirveässä ähkyssä tai krapulassa tulee luvattua, että ei enää ikinä syö/juo itseään siihen kuntoon. Joku aika myöhemmin on jää-/baarikaapilla.
Huonon suhteen jälkeen vannoo, ettei enää ikinä sorru rakastumaan. Sitten sen tekee taas uudestaan.
Uuden muotioikun tullessa nauraa kipeänä ja vannoo, ettei ikinä laita mitään niin hirveätä päälleen. Myöhemmin ei muuta käytäkään.

Millä perusteella sitä unohtaa tai muistaa lupaukset?

[q]äm:

Huonon suhteen jälkeen vannoo, ettei enää ikinä sorru rakastumaan. Sitten sen tekee taas uudestaan.
Uuden muotioikun tullessa nauraa kipeänä ja vannoo, ettei ikinä laita mitään niin hirveätä päälleen. Myöhemmin ei muuta käytäkään.

[/q]

noi on kyllä niiiin hyviä kysymyksiä...*joo* itekki miettiny moneen otteeseen.*ding* ehkä mulla on liian heikko luonne tai jotain ku aina sortuu.

[q]äm:
Mikä on se aika, missä lupaukset/vannomiset unohtuvat? Onko asioilla niiden luonteen perusteella joku unohdusaikakerroin?
[/q]

Kai se on kiinni siitä, kuinka motivoituneesti ja tosissasi moiset lupaukset teet ja kauanko olet niitä harkinnut. Kun vain heität että en juo enää koskaan, tuskin uskot siihen itsekään, mutta jos taas viikkoja mietit asiaa ja punnitset kaikkia eettisiä ja terveydellisiä seikkoja ja päädyt kasvissyöjäksi, niin tuskin sorrut lihaan ollenkaan niin herkästi. Oma motivaatio sen määrää, pidätkö lupaukset vai et. Ja olen sitä mieltä, että todella harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta (esim. jotkut sairaudet) pitäisi jokaisen olla itselleen rehellinen ja olla edes yrittämättä pitää lupauksia joita ei halua pitää...

[q]Lene:
Voikohan teletappien ylenmääräisestä katsomisesta olla seurauksia? On vähän lallalallalallalaa -olo.
[/q]
Itse katsomisesta en tiedä, mutta se, että ylipäänsä haluaa aloittaa moisen toiminnan saattaa hyvin korreloida sellaisten asioiden kanssa, josta on seurauksia.

[q]<><:
---
äm:

---

noi on kyllä niiiin hyviä kysymyksiä...*joo* itekki miettiny moneen otteeseen.*ding* ehkä mulla on liian heikko luonne tai jotain ku aina sortuu.
[/q]

Jotenkin uskon että kaikki lupaukset itelleen ei ole ”lupauksia” *täh* ne ovat enemmän parantavia ajatuksia, jossa saadaan ittensä tuntumaan paremmalta koska yrittää vakuuttaa/selittää itselleen tietävänsä oikein... saada otteen asiasta.

Miksi ihmisen kävelynopeus on se mikä on?
Tehokkuuden kannaltahan olisi paljon edullisempaa, jos etenisimme vaikkapa kymmenkertaisella nopeudella.

Ja miksi lämpöpattereista nousee seinää pitkin tumma jälki ainoastaan kiinnikkeiden kohdalta?

[q]KumiTorso:
---
Lene:
Pitääkö yksikään mies suklaasta samaan tapaan kuin naiset vai onko se vain naisten juttu?

---

Elin joskus viikon suklaalla ja kaffella. Siihe oli kyl joku syy, mut nyt ei muistu.
[/q]

Kysymys on elimistön omasta mielialalääkkeestä, tryptofaanista. Suklaa, tomaatit ja perunat ovat elimistön suurimpia tryptofaanin lähteitä. Tryptofaani lisää aivojen serotoniinin määrää josta seuraa mielialan kohoaminen..

[q]ant1:
---
alien:
---
anqqa:
miten valtiot voi olla niin käsittämättömiä summia velkaa toisilleen, muttei kumminkaan mikään valtio oo niin paljon velkoojana että noi velat nollaantuis - eli koko maapallo on velkaa, mutta kenelle?

---

...meille!

---

PITSKULAISILLE TIETENKIN !
[/q]

Älä viitti?! Mä luulin, et Pitskus on vaa se iso ympyrä.*iihhih*
Kannatti tänäänki herätä.

Eikös ainaki teollisuusmaiden velat ole aika pitkälti sijoitusyhtiöille, jotka sit myy niitä eteenpäin miten lystää, kerää korkoa ja nauraa meille.

[q]Tulppaani:
---
äm:
Miksi ihmisen kävelynopeus on se mikä on?
Tehokkuuden kannaltahan olisi paljon edullisempaa, jos etenisimme vaikkapa kymmenkertaisella nopeudella.

---

Tiesitkö: Jos ihmisen jalat liikkuisivat yhtä nopeasti, kuin muurahaisten, me liikkuisimme yli 160km/h... Aika villiä...
[/q]

*tahtoo olla ihmisen kokoinen muurahainen* eipä tarvis autoa... paitsi mihin sitten wunderbaumi?

[q]nomic:

*tahtoo olla ihmisen kokoinen muurahainen* eipä tarvis autoa... paitsi mihin sitten wunderbaumi?
[/q]

nenänpäähän roikkumaan vaan!*vink*

jos Paris Hilton tulisi suomeen niin yöpyisikö se hotelli Hiltonissa vai Kämpissä?

itse henk.koht. (sillä rahamäärällä) yöpyisin kyllä kämpissä..

[q]Anne:
Helevetto.

Itseltäni loppui neuvot (ja kohta menee hermotkin), joten päätin sitten tulla tänne kysymään kysymykseni ja toivon, että joku fiksu osaisi auttaa..

Eli siis: Miten saan jauhelihan rasvasta tulleen läiskän pois farkkukankaasta?

Kaikki ehdotukset asian tiimoilta otetaan vastaan. Kiitos ja silleen.
[/q]

fairyy manuaalisesti tahraan ja sit housut koneeseen ja tavallist pesuainetta. Sama tepsii rasva ja ruoho tahroihin!

O