Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

miksi tässä ihanassa allergiassa aamulla on aina ihan tukossa, mutta päivän mittaan helpottaa?

[q]äm:
Miksi ihmisen kävelynopeus on se mikä on?
Tehokkuuden kannaltahan olisi paljon edullisempaa, jos etenisimme vaikkapa kymmenkertaisella nopeudella.
[/q]
Missä kohtaa kulkee se raja mikä on tehokasta. Jos kulkisimme 10x nopeudella meihin vaikuttaisi paljon suurempi ilmanvastus ja kääntymiseenkin tarvittaisiin moninkertainen voima. Ts. joutuisimme käyttämään enemmän voimaa ja energiaa etenemiseen kuin hitaammin liikuttaessa. Olisiko se tehokasta?

[q]
Ja miksi lämpöpattereista nousee seinää pitkin tumma jälki ainoastaan kiinnikkeiden kohdalta?
[/q]
Veikkaampa, että kiinnikkeet johtavat lämpöä patterista seinään joka aiheuttaa maalin tummumisen tms. Tässä kämpässä nua kiinnikkeet tuntuvat olevan vähemmän lämpöä johtavia kuin itse patteri.

Miks jotkut biisit kuulostaa erilaisilta kuin jotku toiset? Musiikkiahan se on? miksi siitä pitää tehä sellasta et on eri biisejä ja tollee? Miksei tehä musiikkia sillee vaan niinku yks biisi ja se kuulostais sit niinku musiikilta? niinku ettei olis eri biisejä? se ku on miljoona biisii niin on vaikee muistaa niitten nimii ja tollee? Jos ois vaan yks biisi niin kaikki olis tyytyväisiä kun se biisi olis hyvä ja ei olis niinku muita biisejä mihi vois verrata? et kaikki musa olis vaan yks ja sama biisi? sit kaikki joko kuuntelis musaa ja sit jokku ei niinku kuuntelis musaa, et ne tekis jotain muuta sit sillä aikaa ku muut diggailis tätä ”Universal Symphony” biisii tai niinku jotain?

Sit on tietysti Hanna ”Lehmä” Pakarinen? Miksei ne ota pitkää keppiä ja pistä sitä sikaa hengiltä? Mä diggaan kyl elukoista, mut mun mielestä lehmien paikka on kaupan lihatiskillä?

[q]Dementation:
En tiedä onko kysytty, mutta miksi vetoketjuissa lukee YKK???
[/q]

Yhdistyneet kansakunnat

Nämä pari juttua ovat vaivanneet minua jo vuosikaudet..

Meillä oli yläaseteella hullu fysiikan maikka (joka olisi luultavasti räjäyttänyt neutronipommin jos sellaisen olisi käsiinsä saanut) väitti meille naama peruslukemilla tällaisia;

- Jos ihminen altistetaan äänelle taajuudeltaan 8 Hz seuraa väistämättä kuolema

- Televisiossa näkyvä ”lumisade” on peräisin alkuräjähdyksestä

Onko mitään perää? Siksikö kukaan ei sano omistaneensa 8086:sta (ehe ehe..)? Eikös maan päällä ole niin paljon radiohäiriöitä että lumisadetta olisi omastakin takaa?

jos materia siirtyy suoraan paikasta a paikkaan b niin käykö se jokaisessa kohdassa a:n ja b:n välillä?

[q]N@su:
---
Dementation:
---
Yhdistyneet kansakunnat
[/q]

Siinä lyhenteessä ainakin viimeeksi käytettiin vain yhtä K-kirjainta...

[q]Dima:
---
Dementation:
---
Oon aina luulllu et se ois joku valmistusmerkki? Niinku Zara jne..
[/q]

Ei kai se sama firma kaikkia maailman vetoketjuja tai valtaosaa niistä tee???
Vai onko niillä monopoli vetoketju bisneksessä?

mulla lukee kaikissa melkeen ykk..dimppa tutkippa kaikki paidat ni varmast löytyy!..vai pitääks taa murtautua tutkimaan sun vaatteit*pahis*

No, selvitettiin googletuksella taas tääkin asia..

Q1. What does ”YKK” stand for?
A1. YKK was founded in Japan as a zipper manufacturing company in 1934 by Tadao (pronounced in English as Tah-dah-o) Yoshida. In the early years, Mr. Yoshida's company carried his name; it was called Yoshida Kogyo Kabushikikaisha--or ”YKK” for short. (That long Japanese name translates roughly into English as ”Yoshida Company Limited.”) Over the years, the letters ”YKK” were stamped onto the zippers' pull tabs, and thus YKK became known as the Company's trademark.

yhdistyneet kulmakarvat

[q]anqqa:
mitkä eläimet ihmisen ja valaan lisäks harrastaa seksiä kasvotusten? conanissa setä sano et ei muut o_O
[/q]Ainakin bonobot eli kääpiösimpanssit.

Höh, on selkeesti pelkkää hymyä. Kattokaa vaikka muumeja!! Aina kun ne hymyilee onnessaan niin silmät piirretään tolleen noin päin puolikaarina. -hymy on vaan sellanen vaisumpi versio, mutta hihu on selkeää onnea ja iloa
ahhaha

siis oliko sillä ihan valkoinen parta ja pukin vaatteet?

miks pepsodent hammastahnoissa on eri tuoteseloste suomeks kun ruotsiks..miks ruotsiks lukee jotain niistä hauskoista palloista mut suomeks ei?!?mäkin haluan lukea mitä ne hauskan mikropallot on???*iloinen*

[q]PsyGe-Soma:
Miks poliisit on tän näkösii *possu*?
[/q]

Tota olen itsekkin miettinyt...
Mitä virkaa poliiseilla oikeasti nykyään on. Jos kyseessä on oikea rikos niin poliisit on avuttomia liian usein, mut kyllä sitä aina ehditään kyttää puskassa tutkan kanssa, tai vahtia kaljakasseja kantavia ihmisiä, onneksi ovat alkaneet jättää pilvenpolttajat rauhaan...

Maailmassa monta ihmeellistä asiaa on
se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.

Miksi mun rotta syö mun sohvan?

mitkä eläimet ihmisen ja valaan lisäks harrastaa seksiä kasvotusten? conanissa setä sano et ei muut o_O

[q]Cera:
Mistäköhän johtuu että kuumeisena ollessani itken ja pillitän kaikkea mahdollista.
En mä nyt käsittääkseni normaalisti itkemistä niin harrasta.
Ja sitten tuntuu vielä, että olen ainoana tän asian kanssa. Ketään muuta ei koskaan itketä. Ja sitten on niitä jotka ei mitenkään tajua miten voin itkeä tyhjänpäiväisiä asioita ja olla ihan tosissani pahoilla mielin.
Ja esim lääkärissä äsken taas se typerä nainen siinä kassalla sai itkun silmään kun menin pyytämään sairas todistukseen leimaa.. 'ei siihen mitään leimaa tarvitse'
Kun kuitenkin töistä on sanottu ja ne lääkäritkin, hae leima siitä kassalta...

Ehkä tää tästä.
[/q]

kuumeisena lähes tai täysin aiheetta pillittely lukeutuu myös mun erityistaitoihin. mahdotonta kontrolloida. et ole sittenkään yksin.*jiihaa* enkä minä.

Olisko vähä siistimpää hengaa jossain kavereitte kaa ku lueskella Klubitusta?

miks mun nuha tauti ei mene pois!?!!?!?..
miks ihminen ei voi syödä varastoon?!ja sit ois viikon syömättä?
miksei voi nukkua varastoon?
miks ylppärit alkaa aina kello 9?!..
miks aina kun suunnittelee jotain niin ne suunnitelmat kaatuu?..
miks mun suunnitelmat aina kaatuu vaik ne on hyvin realistisia?!..
miks miehet on hankalia?!..
miks novalta tulee aina samoja biiseja?!..
miks mul on kokoajan hirvee kusihätä?!
miks mä teen aina jotain tosi tyhmää ja sit mä rupeen miettiin että olipas tyhmää?!
miks niin harva voittaa lotossa?!
miks kaikkialle on hirveet ikärajat?!
miks maha kurnii vaikkei ole nälkä?!
miks se kurnii niin lujaa?!
miks puhelin ei soi jos sitä tuijottaa?!
..hmm..
ei mul nyt varmaan muuta sitten*iloinen*
*justjoo**ding**hmph**plur**igor*

O