Kannabiksen laillistaminen
[q]pHaze:
---
serotonot:
nomut toi teksti vaikutti siltä et ne löydökset on tehty jostain nurmiaukealta *täh*
---
Tollaseen kuntoon voi olla vaikea päästä kokonaisen aukeankaan saatavilla ;)
[/q]
luettuani myös muutaman aiemman postauksen, voisin kuvitella että herra on alkanut syömään mahdollisesti välimerkkejä ja lauseenrakenteita
[q]pHaze:
---
Njah:
mikä siin vaikutti semmoselt?liian vaikeeta käsiteltäväks?liian friikkii ollakseen totta?vai tuliks se vaa väärästä suusta väärissä merkeissä?
---
Don't flatter yourself (älä litistä itseäsi)
[/q]
flatten = litistää
käännös meni pielene
[q]Dives:
---
pHaze:
---
Njah:
mikä siin vaikutti semmoselt?liian vaikeeta käsiteltäväks?liian friikkii ollakseen totta?vai tuliks se vaa väärästä suusta väärissä merkeissä?
---
Don't flatter yourself (älä litistä itseäsi)
---
flatten = litistää
käännös meni pielene
[/q]
ja pielene on missä päin?
[q]serotonot:
luettuani myös muutaman aiemman postauksen, voisin kuvitella että herra on alkanut syömään mahdollisesti välimerkkejä ja lauseenrakenteita
[/q]
Näyttääpä siltä että nyt se herra rupesi vastapainoksi ulostamaan syötyjen lauseenrakenteiden tilalle kysymysmerkkejä.
[q]vaavu:
---
serotonot:
---
Näyttääpä siltä että nyt se herra rupesi vastapainoksi ulostamaan syötyjen lauseenrakenteiden tilalle kysymysmerkkejä.
[/q]
Tai sitten tuo on taipuisaa huutoa?
[q]Njah:
mun ilmasut vai ilmasu, ON vai OLI epäselvä?
[/q]
-sut, ON
[muokattu 15.5.2004 13:28]
Pointti oli, on ja tulee olemaan epäselvä. Jos iso kasa ihmisiä pitää jotain typeränä, ja olet itse ainoa joka hommaa puolustaa, niin kannattaa miettiä ja tutkia ainakin muutamaan otteeseen homma tarkkaan läpi että josko vaikka omassa katsontakannassa ois jotaan vikaa sen sijaan että itsetietoisesti väittää että on ainoa fiksu ihminen maailmassa.
[q]Njah:
allright,pahoittelen,tästä lähtien lupaan nussia jokaista pilkkua mahdollisimman syvälle jotta tyhmimmätki ymmärtää jos tai kun saisin ensin tietää että onko luonnon omat hallusinogeenit sitä hyvän ja pahan tiedon puun hedelmäämitä kaks apinaa meni syömää ja tajusivat olevansa alasti,aika hassuu.. VAI sitä ehtoollista mitä yks kaveri meni opetuslapsilleen tarjoamaan ja sanoi: tämä on minun ruumiini?. Mun mielikuvitus sanoo teille että tää teksti ois pitäny lisää raamattuu: Jota tuleva peto ei teille halua antaa ja peittää maan omalla paskallaan johon kansalaiset ihastuu ja asuvat paskasta kyhätyissä laatikoissa ja viihtyvät oikein ilosesti
pakko mun tunnustaa et mun teksit on aikalailla epäselvii..mut kyl niis on juttuu jos osaa ajatella ja jättää pilkkujen raiskaukset väliin,mut se juttu on suuremmalle osalle porukast aika sekavaa mut uskon et joku kummiski tajuu..
[/q]
Pistä kiltti edes pari välimerkkiä noihin sun lauseisiis. Onhan siellä niitä jo nyt mutta ei ne ainakaan tee tota yhtään luettavammaksi.
[q]p3T0:
missä yskänlääkkeessä on kodeiinia?:)
[/q]
Codesan Comp. Reseptilääke.
edit: kusin quottaamisen <3
[muokattu 17.5.2004 17:17]
Mä voin kommentoida sitä juttuu: Raamattu on pelkkää fiktiivistä kirjoitusta kuvitteellisesta jumalasta ja yhdestä tyypistä, joka onnistui satojen muiden messias-ehdokkaiden joukosta nousemaan kannabisöljyn parantavien vaikutusten ansiosta (joo, tästä on olemassa teoria) omaan sisällöttömään elämäänsä tarkoitusta etsivän taikauskoisen väkijoukon tukemana paljon suurempaan asemaan kuin yksikään ihminen todellisuudessa ansaitsisi, ja sen takia mua ei henkkoht vois vähempää kiinnostaa mitä tekofiksuja ja pseudomerkityksellisiä arvoituksellisia lauseita sinne kukakin haluaa lisätä.
ps. eiks oo helppoo lukee tollasta tekstiä.
[q]Njah:
esim peto,sehän on sun naamas edessä jokapäivä ja sä kumarrat sitä ihan ilosesti.
[/q]
Kyllä se peto asuu sisällä. Toki peilistä sen sitten näkee.
Sen kanssa on vaan opittava elämään tai sit vaan kohdattava pahimmat pelkonsa.
[muokattu 15.5.2004 14:43]
No mä leikin sun sääntöjen mukaan hetken.
[q]Njah:
seki todistaa jo jotai et sä ees oot olemassa[/q]Ei se todista mitään. Se tekee loputtomuuden olemassaolosta todennäköistä, joskaan ei todistettua, mutta loputtomuuden olemassaolo ei vielä tee olemassaolosta loputonta.
[q]tiätsä ees kuka sä oot?[/q]Mä oon pieni pisara suuressa ykseyden yhteistajunnan ikuisessä meressä yhteisyyden yksilöllisenä esiintymänä! IHQ!!! PLUR!!!!!!!
[q]Luuletsä et sä oot vaa joku numerosarja jossai kaavassa!?[/q]En mä ole pelkkä numerosarja, mä olen satunnaislukugeneraattori.
[q]Älä rupee selittään mitä raamattu on,se on parasta profetiaa mitä on olemassa,[/q]Noin sanoo vaan ne jotka ei osaa kunnolla tulkita vessapaperia.
[q]ne on semmosii vertauskuvii mitä pieni osa tajuu,[/q]Meinaakko? Et ne ei oikeesti kävellykään vetten päällä ja muuttanu vettä viiniks? Voi paska, nyt särky maailmankuva.
[q]sehän on sun naamas edessä jokapäivä ja sä kumarrat sitä ihan ilosesti.[/q]Ehkä mä oon peto kun mä en muita kumarra koska pelkään niin hysteerisesti et joku raiskaa mua peppuun ja joudun homouden takia sit helvettiin.
[q]Niin tekevät kaikki,suurin osa ei tajuu ja osa tajuu sen eikä ota mitää mikrosirui.
mikrosiru on se mikä sanoo et onks sul oikeus vai ei,bussissa,pankkiautomaatilla,puhelinkiskalla.[/q]Ei se saatana kauheen kova jätkä voi olla jos se tarvii mikrosiruja meidät voittamaan. Ja jos jumala viel hävii sille tän sodan ennen loppua, niin sehän on sit vielä nössömpi. Luulis et AK-47:lla pärjää tollasille, ja siin ei oo yhtään sirua.
[q]niit ei oikeesti tarvita mut helpol tiel ku oot kulkenu ni pilkkuu on helppo nussii,esim eks oo noloo kuulla ku joku sanoo et hyi vittu tää paita on kauhee,kuka tälläst haluu kato nyt millanen nappi toi tos on[/q]Itseasiassa mä suunnattomasti nauttisin omahyväisesti tuollaisia läppiä suustaan päästävän ihmisen typeryydestä, ja tuntisin ylemmyydentunnetta nolouden sijaan. Vähän niinkun nytkin.
[q]just kaikenlainen suojautuminen ja vetoominen sovittujen lakien ja sopimuksien taakse on semmost vittumaista pelleilyy..eks järki riitä ku pitää allekirjottaa kaikkee?[/q]Sanoo mies, joka nyt allekirjottaa ilman mitään tukevia faktoja, 2000v vanhoja tekstejä jostain yliluonnollisesta voimasta joka omistaa sun kuolemattoman sielus ;) Eiks järki riitä kun pitää pelkkään uskoon turvautua? ;)
[q]kumarrut nostamaan asiallisen postin josta 90% on mainoksia,kuamrrut katsomaan tv:tä kumarrat tietokoneen näyttöä..sitä se on..pelkkää harhaa ja materiaalia,paskaa..sitä parasta.[/q]Mä en tiedä mitkä sun fetissit on, mutta mä yleensä kumarran lähinnä vessapöntölle vähän moninkerroin, ja sillonkin vaan jos on vatsa kovana. Ja sillonkaan kyse ei hirveesti oo palvomisesta vaan pikemminkin pelkästä paskasta ja sen vapaasta ilmaisusta.
[q]tost on hyvä lähtee ottamaan selvää ja avaamaan uusia silmiä ja kuvakulmia[/q]Voit ihan rauhassa porailla otsaas lisää silmiä miten haluat, mutta mä tyydyn kahteen omaani ilman mitään implantteja Brainwash Inc:ltä. Kuvakulmista voivat nämä enemmän asiaan dedikoituneet todeta jotain, mä keskityn enemmän musiikilliseen ilmaisuun.
[muokattu 15.5.2004 14:40]
Mä en nyt muuten enää jaksa turhaan hakata päätäni seinään (edit: saatana, löin sen sitten heti tämän jälkeen kaapin oveen, taivaallinen kosto selvästi), mut...
[q]Njah:
apina mikä meni syömään sieniä tai jotai sellast mikä johti tajuamiseen[/q]...musta on aina yhtä hellyyttävää kun joku psykedeelejä popsinut tyyppi tulee itsetietoisesti selittämään että se tajuaa kaiken muita paremmin, ja pystyy omasta mielestään selittämään psykedeeleillä omien vainoharhojensa perusteella aivan kaiken evoluutiosta elämän tarkoitukseen *sydän*
[muokattu 15.5.2004 15:08]
Hulluja yhtä kaikki.
[q]m_a:
Mun mielestä ihmiset vois yrittää ymmärtää toisiaan enemmän - täälläkin. Väitellä voi ilman vittuilevaa kyseenalaistamista. Myötäillä ei tarvitse, mutta jokaisella keskustelijalla pitäisi olla velvollisuus vähentää turhaa paskaa. Jos kaadat sytytysnestettä kokkoon niin älä heittele sitä minne sattuu.[/q]No mun tarkotuksena on ainakin viskata samalla tavalla paskaa takasin naamalle ja kattoa onko toisesta sitten kivaa kun se valuu vaihteeks omaan niskaan ihan opetuksen kannalta.
[q]GoA:
Ei. Itse olen huumeita vastaan. Piripäitä eikä muitakaan huumeita tueta.
[/q]
Aivan! Minäkin olen täydellisesti huumeita vastaan..
[q]nexus__69:
---
GoA:
Ei. Itse olen huumeita vastaan. Piripäitä eikä muitakaan huumeita tueta.
---
Aivan! Minäkin olen täydellisesti huumeita vastaan..
[/q]
Mutta jos laittomuus aiheuttaa enemmän ongelmia kuin aineiden ottaminen kontrollin piiriin, eikö huumeiden vastainen ihminen silloin kannata muutoksia nykyiseen haittojen maksimointipolitiikkaan?
[q]serotonot:
---
eli niitä kuuluu käyttää oikein mutta niitä ei pidä käyttää mitenkään? Mielenkiintoista
[/q]
siis noniin aloitetanpa alusta! mitä tutkimuskemikaalit sun sanakirjassa tarkoittaa?
Mitään huumeita ei saisi laillistaa, mutta niin tulee varmasti jossain hamassa tulevaisuudessa valitettavasti käymään.
Itse olen sitä mieltä että tupakkakin pitäisi kieltää.
[q]Ova:
Mitään huumeita ei saisi laillistaa[/q]
[q]Itse olen sitä mieltä että tupakkakin pitäisi kieltää.[/q]
Olisiko tälle jotain syytä? Muuta ku emmä haluu.
[muokattu 17.5.2004 15:57]