Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Daniel Braun
Siitä en tiedä että miten ne "hengittävät"

Muistaakseni murkut hengittää ihollaan, vaikka sitä nyt ei kysyttykään. Pieni mahdollisuus on kuitenkin olemassa, että olen väärässäkin. Ainakaan niitä ei saa hukutettua oikein millään, jos yrittää... Mä olin vissiin vähän sadistinen lapsi :happyroll: (tai sitten vaan utelias).

Quote by Ante

kertakaikkiaan valloittava gradientti tuolla linkissä ;) .

hmmm... niin, eli siis jos ihmisen silmä olisi herkistynyt punaiselle(gradienttiin on ilmeisesti hankala herkistyä...) olisivat kasvit erivärisiä ja se olisi lehtipunaa?

erh, eli siis koska kasvin pinnat heijastaa valoa, on ne vihreitä? jaa-a, miks ne heijastaa vaan vihreän värin, miks ne imee enemmän muita, miksi kasvi hyödyntää muita väräjä enemmän kuin vihreetä. pitäisikö tästä nyt ymmärtää että kasvit eivät pidä vihreästä väristä?

Quote by Taedium
Aivan. Eiko jokainen vain voisi opetella jokaisen kielen nimen jokaisella kielella?

*aplodihymiö*
:D

Quote by Daniel Braun
Mut miks qwerty näppiksen kirjainten järjestys on se mitä se on?

Ja miks mä ostin läppärin Belgiasta jossa on azerty näppis?
Ja miks kaikki on niin vaikeeta.. Tai siis suhteet. 3D:kin on mulle helpompaa. Huolestuttavaa. :panic:

mikä on club fm105.5 kotisivut?

Quote by miikkaL

Kahvilan wc:n ihana rauha :heart:

No sepähän se :D
Paras paikka koko mestassa....
Saa rauhassa hoitaa tarpeensa.

Quote by Tapsa

Niinisalon Tykistöprikaatin 'rivi-vitosilla'

:heart:

:D

Ei

Quote by DeeJays Anonymous
Lieneekö kuution sisällä olevalle tilallekkaan nimeä, tahi tetraetrin sisukselle.

Eikö kuutio tai tetraedri sitten sisällä sisällään olevaa tilaa? :confused:

Quote by olliS
Tän kurssin vois kaikki naiset käydä imho! :D

Samaa mieltä kans. Sillä energialla minkä naiset on käyttäneet asiasta valittamiseen, olis jo Mars valloitettu, nälänhätä lopetettu ja saatu kiksubileet plussan puolelle :)

Quote by serotonot
hommaa tyttöystävä tai orja. (hmm. onks niil jotai eroo?)

Sä vissiin oikein kaivamalla kaivat sitä verta nenästäs? :rolleyes:

Quote by Juki54
Mielenkiintoista mielestäni :)

No niin on itse asiassa mustakin, mutta en vaan viitti myöntää sitä ääneen kun muuten tuun paljastaneeksi mussa asuvan pienen teekkarin ja kaikki nauraa mulle. :crybaby:

Quote by Taedium
Miksi eilen aamulla, kuun ollessa lounaassa, kuu oli lähes täysikuu ja sininen, mutta illalla kuun ollessa koillisessa, kuitenkin yhtä korkealla kuin aamulla, oli se huomattavasti vajaa täysikuu ja isompi kooltaan, sekä kellertävämpi.
Oiskohan tää ensimmäinen järkevämpi postaus tänne? (ei ollut)

Kuun väri tosiaankin (ja auringonkin, toimii molemmille) johtuu siitä kulmasta jolla auringosta lähteneet/kuusta heijastuneet valonsäteet osuvat ilmakehään. Jossain hassussa suhteessa katsojaan, ilmakehään ja vuorokauden aikaan. linkki
Ja se miksi kuu/aurinko näyttää suuremmalta kun se on lähempänä horisonttia johtuu eräänlaisesta optisesta harhasta sekä ihmisen aivojen rajoittuneesta tajuamiskyvystä. Aivot kun tuppaavat vertaamaan havaittuja kohteita joihinkin ennalta tunnettuihin etäisyysarvioihin. Esim. kumpi on lähempänä taivaan lakipiste vai horisontti? Pohjantähteen on matkaa muutamia valovuosia ja tasaisessa maastossa horisontti näkyy noin 40 kilometrin päässä. Eli kuu ylhäällä taivaalla on aivojen mielestä tosi kaukana ja kuu lähempänä horisonttia on 40 kilsan päässä. (yritän vielä etsiä lisätietoja)

Ensi kerralla horisontti piiloon kun kuu näyttää täyttävän koko taivaan.:D

Jos kuulostaa sekavalta, niin kello on kolme aamulla ja kuuntelen Harder, Better, Faster, Strongeria :hah:

Quote by Taedium
Hautajaisissa on se yks kaveri siellä, joka ei enää tuu bilettää megee enää näiden bileiden jälkee, ja olettaisin, että häät merkkaa jotain kyseiselle parille. Siinä konkreettisesti jotain tapahtuu. Uutena vuotena ei oikee mitään muuta ku muisteloita.

Miten jonkun ihmisen kuolema vaikuttaa
sun elämään? ootsä nyt jotenkin erilainen
kun joku muu kuolee? Tai kun joku menee naimisiin,
muuttuuko hän jotenkin (saati sinä joka juhlit muttet
mene naimisiin)? Kasvaako ylimääräisiä
raajoja? Saako uusia kykyjä?

Vastaavasti, eikö ajan kuluminen muuta
ihmistä mitenkään? Oletko samanlainen
vuodesta toiseen, tai onko suomalainen
yhteiskunta tänä vuonna samanlainen
kuin viime vuonna?

Quote by Taedium

Tai no mä en tunne sun kaveripiiriäs... montako jo-kuollutta teidän porukassa pyörii vielä? Ja montako kertaa ne on kuollu?

Montako kertaa sä joudut paskantaan
saman paskan :confused:

pelkästään kokemuksia...

tarkoitin lähinnä sitä, että suomenruotsalaisissa/ruotsalaisissa tytöissä on enemmän laatutapauksia kuin suomalaisissa. Kyllä suomesta löytyy kuitenkin ihan tarpeeksi todella kauniita tyttöjä.

En usko että tästä kuitenkaan olisi mitään tutkimusta tehty. Lähinnä oma mielipide ja tyhmä kysymys. :D

Quote by mark hamilton
Seppo on lähempänä separia kuin urpo.. ni

Tähän väliin täytyy kyllä sanoa vähän offtopiccina, että minä olen aina mielessäni jakanut ihmiset ihan omaan kastiin jos heidän sanavarastossaan on tuo "separi" ollut. :scared:

Quote by Remotion
Miksi meno on laimentunut täällä freestylessä järkeväksi keskusteluksi? :confused:

Perustele! Kansa vaatii esimerkkejä! :D

Quote by puskA mujunen
miks sisällä ei tee mieli räkii mut heti menee ulos nii on pakko räkii?

Viileä ilma ärsyttää limakalvoja? Ei jaksa mennä lavuaarille/pöntölle?

Mutta MIKSI/MITEN juopoilla on varaa istua päivät pitkät tuopin ääressä? Perintö ei kestä ikuisuuksia ja harvempi on taiteilija.

Toinen paha: Miksi Israel saa osallistua Euroviisuihin? Jos Palestiina-valtio perustetaan niin saavatko hekin osallistua?

Quote by Hexe
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?

Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...

O