Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 62
- Seuraava »
Mut sit kysymyksiin: Miksi Freestyle kategoria on perustettu?
tis is for as huu aar tuu insein tu vrait tu normal parts ov forum. oor ätliist aur pousts vud bii modereited avei.
Aiv toutali fel in laav vit tis kategori. Its te pest ting tät häs häpend tu mii sins te dei of mai böörth
Miksi hautajaisissa ei soiteta teknomusiikkia?
Sä oot vaan ollu väärissä hautajaisissa. Tulisit tsiigaa mun hautajaiset joka kuun 3. päivä
Totta on, että kuurona ei tarvitsisi kuin opetella viittomakieli ja täts it! (kärjistettynä)
Onks viittomakielellä julkastu paljon teknoo? Tai muuta musiikkia?
Viittomakieli on kuten muutkin kielet, aika pitkälti maakohtaisia, joten treenaamista tohon perus suomi-ruotsi-enkkuun ois taas vähän aikaa.
Miksi tiskaaminen, tai lähinnä sen aloittaminen on joka kerta yhtä vaikea toteuttaa?
hommaa tyttöystävä tai orja. (hmm. onks niil jotai eroo?)
Miten pyyhkeet voi tulla likaisiks vaikk niihin kuivaa vaan suihkun jälkeen, jolloin pitäs teoriassa olla puhdas?
Miks mun suosikki naamarasva on niiin perkkeen kallista (ette es haluu tietää ton purkin hintaa)?
Miten paikalliset pesee alapäänsä (varsinkin tytöt) kun niillä ei ole himassa kuin suihkujuttu ylhäällä seinässä kiinni? Harrastaaks ne jotain tosi akrobatiaa että ne saa veden huuhtoon SIELTÄKIN?
Miksei britit tykkää huuhtelusta (ne ei huuhtele tiskejään tai itseään noustessaan kylvystä)?
Imagesta napattua:
Ihminen on läpi historian koristellut itseään mitä omituisemmin keinoin, miksei siis myös silikoneilla?
Jos liikakansoitus on maailman suurimpia ongelmia, miksi Afrikan nälkäalueille virtaa kansainvälistä ruoka-apua?
Miksi mun kännykkä vaihtelee soittoääniä ym. itsekseen ?
Onko se joku progemiesten salakerho?
ON! :mad:
Mä en ainakaan leiki teidän kanssa. :angry:
Nyyh :sad:
Miksi Seppo on niin tyhmä nimi?
no siksi!
[Ah, enpäs muistanutkaan. Koirillahan ei ole omaa luonnetta, kuten ei millään muullakaan alemmalla lajilla. Siksi kouluttamalla saa aina kaiken perille, jos vaan osaa.
Koiralla toki on oma luonne ja oma tahto. Jokainen voi kuitenkin helposti kuvitella minkälainen tulee koirasta jolle ei ole opetettu peruskäskyjä, sitä ei ole tutustutettu ympäröivään maailmaan, se ei ole tavannut lapsia eikä hevosia vaan sitä on pidetty narussa pihalla haukkumassa. Muistan ikuisesti elämässäni kaksi dobermannia, jotka tapasin täysin eri tilanteissa. Toinen oli pihamaalla häkissä ja haukkui suu vaahdossa. Toinen käveli emäntänsä kanssa Helsingin keskustassa, rauhallisena, uteliaan näköisenä, vetämättä. Haluan uskoa, että koulutuksella ja sosialistamisella oli jotain tekemistä tämän asian kanssa.
Ja samaa sukua liian lähellä olevat astutuksen jälkeen poikii helpommin periytyviä ongelmia omaavia jälkeläisiä riippumatta lajista, ellei minun koulut, sekä maalaisjärki ole nyt sitten täysin hukkaan mennyt.
Huvikseenko ne suositteli tos reipas kymmenisen vuotta sitten jo, että Saksanpaimenkoira pitäis viedä pois Suomesta astutettavaks? Vai kusetettiiks meitä?
Väittäisinpä silti, että todennäköisyys perinnöllisille sairauksille (kuten hengitystieongelmat) on suurempi, jos läheltä sukua, ja geenialtaanollessa pieni, se johtaa siihen, että samaa rotua olevan kanssa, kuin kahden täysin eri rodun kanssa jotka varmasti ovat kaukana sukulaissuhteesta keskenään. No mut tän pähkäilyyn ei paljo tarvi mennä Britannian hallitsijasukua pidemmälle kattoo, ku näkee mitä sukurutsaus saa aikaan...
Ihan totta, en tarkoittanutkaan väittää etteikö rotukoirilla olisi perinnöllisiä sairauksia ja ongelmia, ja miksei tietty rotukissoillakin. Jos ajatellaan vaikkapa näitä hengitystieongelmia, tulee ensimmäisenä mulla mieleen mopsi. Kyllä mä olen sitä miettinyt, miksi mopsista on pitänyt jalostaa niin lyttykuonoinen, tai miksi shar peista niin ruttunahkainen. Persialaiskissalla on käsittääkseni vähän samoja ongelmia kuin mopisllakin. Yleisiä ongelmihan ovat myös esimerkiksi koirien lonkkaviat, joita kuitenkin kuvataan ainakin Suomessa. Jos koiralla on liian huonot lonkat, sitä ei saa käyttää jalostukseen. Toisin sanoen ongelmiin yritetään puuttua ja perinnöllisiä sairauksia yritetään karsia kannasta pois. Dobermanni oli jossain vaiheessa historiaansa melko aggressiivinen ja hermoheikko, oikeanlaisella jalostuksella rodusta on saatu mukavampiluonteinen tinkimättä käyttömahdollisuuksista. Samoin rotupentuja suunniteltaessa otetaan huomioon sisäsiitosprosentti ja jos se kohoaa liian korkeaksi ei yhdistelmää saa toteuttaa. Meidän koirallamme sisäsiitosprosentti on nolla.
No kadulta löydetyn sekarotusen koiranpennun kanssa voi olla ihmetyksiä, että mimmonen tulee. ---
Mutta kyllä me (viel ku asuin porukoitten luona) semmosten pölyhuiskujen kanssa saatii just mitä odotettiin. Lhasa Apson (puhdas) ja Bisón Frisén (puhdas, mut miten hitos toi kirjotetaan?) jälkeläisistä ei tullu riistaviettisiä, eikä isoja, eikä lyhytkarvasia. Tai ehkä mun ois pitäny mennä lottoo sen jälkee. Sehän ois ollu. Kahden snadin pölyhuiskun jälkeläisistä sellasii lyhytkarvasii, irlannin susikoiran kokosii metsästyskoirii...
Se olisikin ihme, jos tuollaisesta yhdistelmästä tulisi riistaviettinen metsästyskoira. Mutta jos palataan siihen mustavalkoiseen kommenttiisi, että sekarotuinen on jees ja puhdasrotuinen paha ja kuvitellaan maailma jossa lähes kaikki koirat olisivat sekarotuisia, silloin oltaisiin samassa tilanteessa kuin kadulta löytyneen koiranpennun tapauksessa eikä koirasta voisi tietää minkälainen siitä tulee. Välillä näkee näitä ilmoituksia, että pentujen emä on collie/labradori ja isä saksanpaimenkoira. Siinä voi sitten miettiä, että minkäköhänlainen luonne sille tulee, tuleeko pystyt korvat, riistavietti, paimennusvietti vai vartiointivietti.
Mielipiteenoikeus on jokaisella, mutta tuo edellinen kommenttisi kirvoitti mun keskusteluhaluani siksi, koska siitä niin selvästi paistoi läpi ettet oikeastaan tiedä koirajalostuksesta mitään. Tää varmaan alkaisi jo kuulumaan johonkin OT-ketjuunkin, mutta menköön vielä tämä tänne osastolle. Yleisesti ottaen ei kannata tuomita jotain asiaa kun ei tiedä siitä mitään, tämänhän olemme jo oppineet huumeketjuissa ja prostituutioketjuissa ym. Jos koirat kiinnostavat kannattaa joskus vaikka käydä koiranäyttelyssä katsomassa, kidutetaanko niitä koiria siellä vai ei. Uskon, että moni voisi hämmästyä.
Mistä tulee sanonta "vihreänä kateudesta" ?
Miksi miehet aina olettavat, että naisten suhde tekniikkaan on lähtökohdiltaan kielteinen?
Miten saksalainen B-kirjainta muistuttava tupla-s saadaan aikaan suomalaisen näppäinasettelun näppäimistöllä?
Tässä muuten uusi pähkinä teille: miltä kuulostaa kun hippulat vinkuu?
Tyhmä kysymys, mutta...
Ei kellään ole kokemusta Panasonic EB-GD87 mallin kanssa? Siinä kännyssä on vaikka mitä ominaisuuksia kamerasta lähtien, mutta millä ihmeellä niitä kuvia saa poistettua? En vaa oo löytäny mitään delete komentoa kuville. Prkl.
On taas kiva kännykkä... Voikohan näillä nykyajan kännyköillä myös soittaa puhelinsoittoja?
Ota se kuva siihen ruudulle ja sit hiero sitä peukalolla niin pitkään, ettei
kuvaa enää näy.
Voikohan näillä nykyajan kännyköillä myös soittaa puhelinsoittoja?
Ei voi!
Oli taas viikonlopun meillä ja leikittiin sen kanssa. Sitten se jonnekki taas hävis. Kaippa se tulee taas käymää ku sille nälkä iskee.mitä sille hauvalle kävi?
Eipä näytä toimivan ei... :sad:
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?
Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 62
- Seuraava »