Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 62
- Seuraava »
Rupesi tässä askarruttamaan, että onko isometrisen vastakohta pienimetrinen?
Miten niin ero?Kun asia on pihvi, niin tilanne on kaikin puolin OK. Toisaalta ihminen voi joskus olla "tyhmä kuin paisti". Mistä johtuu pihvin ja paistin näin perustavanlaatuinen ero?
Kai olet kuullut: "Tieto lisaa tuskaa." Kai se kaantaenkin toimii.
Asia on pihvi ja silla sipuli. (Tuli nalka.)
Käyvätkö kasvissyöjät makkaratalossa vai onko heille oma soijamakkaratalo?
Vai syövätkö he tofumakkaratalossa?
Mikä siinä on että joidenkin kommentit musiikista/elokuvista/no jostain on aina tasoa "vi¤#u mitä pa$kaa". Joku älyllinen raja tulee vastaan??
Kai olet kuullut: "Tieto lisaa tuskaa." Kai se kaantaenkin toimii.
Ai että tuska lisää tietoa? Täytyypä lopettaa yliopisto-opinnot ja siirtyä etsimään tietoa Tuska-festareilta.
Tulen varmaan aina olemaan kateellinen niille jotka on oppinut ruotsin opettelematta sitä koulussa. Meille tavallisille kun ruotsi ei oo mikään "toinen kotimainen kieli" vaan vieras kieli.
Sitä ihmettelen kun suomenruotsalaiset keskustelee keskenään, että lause aloitetaan ruotsiksi, mutta kesken jatketaan suomeksi. Onko se sitä ettei osata päättää millä kielellä puhutaan?
Miksi ihmiset kirjoittaa platinumilla?
Siks et ne kirjoittaa väärässä sijamuodossa. Mä kirjotan platinumille ja olen onnellinen yksilö
Mistä löytää hyviä kuvapaikkoja nyyssiviidakosta?
Tajusin tänään aloittaa käyttää nyyssejä mut tarviin opastusta siinä.
Käytän: news.inet.fi - palvelinta.
Kyllä.Mutta onko se 8 AM vai PM?
Oonko mä ihan oikeesti poikkeus?
Kukkia poikkeaville!
Mistä hiukset tulevat ja mitä ainetta ne ovat ?
Mukava kuulla että jaksat ottaa asioista selvää ja olet saanut elämäsi järjestykseen.
Asia harvinaisen selvä.
Onnea elämään.
Eli olen laiska ja vähän tyhmäkin kun en moista asiaa osannut/viitsinyt ottaa itse selville ja kyselen täällä typeriä? Kysehän oli nyt pohjimmiltaan siis näköjään cookie-toiminnon nollauksesta, jota en itse tullut ajatelleeksi kun nämä asiat eiväty ole vielä rutiinia eikä voi tietää mistä päästä ongelmaa alkaisi kulloinkin ratkomaan.
Sen sijaan että saan ohjeeksi jonkun tuntemattoman (tosi syvällisiä) elämänviisauksia, olisi yksinkertainen vastaus riittänyt ja onneksi se tulikin, mutta ei suinkaan siltä joka tuntuu olevan eniten äänessä.
Ei ees mitään.
Onko molemmissa korvissa sama bakteerikanta? Eli siis käytännössä, mikäli kaivat molempia korvia samalla vanupuikolla/sormella niin onko siinä joku terveysriski?
Miksi tietokoneiden näytöt ovat väärinpäin?
Taitaa olla peruja telkkarin kuvasuhteesta. Jos A4:sta haluaa katsella kokonaisuudessaan, kannattaa hankkia TFT-näyttö jonka saa käännettyä pystyyn.
667, 533. Mitä nämä muistien numerot ovat ja mitä ne käytännössä tarkoittavat?
Kun nyt kissoista oli puhetta niin teen nyt sitten tällaisen kysymyksen:
Kaikkihan tietävät että kissa putoaa AINA jaloilleen ja voileipä putoaa AINA lattialle voipuoli alaspäin. Mitä tapahtuu jos kissan selkään, naamaan ja takapuoleen kiinnitetään voileipiä (voipuoli ulospäin) ja kissa pudotetaan?
Leivät irtoo lennossa ja kaikki jatkuu ennallaan... :right:
Miks te käytätte vessapaperia ku voisitte sen sijaa säästää!
Miksi kännykän ja tietokoneen näppäimistössä numerot on eri järjestyksessä?
koska?
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?
Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 62
- Seuraava »