Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Yhä edelleen...
Mitä hittoa toi valkonen nöyhtä on?
Sitä leijailee taivaalta ja ulkona on muutenkin perkuleen kylmä!
GRRRR :mad:
Tähänaikaan vuodesta!
Eiiiiii!

Quote by Euroopan reilut
Quote by Taedium
Quote by Daniel Braun
Mitä hittoa toi valkonen nöyhtä on?
En tiiä. Ei oo näkyny tääl.

Jos mä vaikka arvaan: Hilsettä? Pölyä? Pumpulia?

Se on sitä chemtrailsin ainetta.

Ai sitä se onkin...
Onkos se vaarallista?
Se nimittäin on peittänyt osan maasta.
Tommonen aine muutes on aikas liukasta...
Meinasin kauppareissulla kaatua siihen chemtreils mössööön...

Joo.
Taitaa ne sukanryöstäjäolennot taas olla asialla... :scared:

Quote by Remotion

Karhupumpuksi sitä sanotaan ainakin Aku Ankassa, joten näinhän sen täytyy olla.

Ja näin asia virallistettiin! Kiitos Aku! :excellent:

Quote by Timmo
kysymys rumemmalle sukupuolelle:

Miksi kassihiki, eli se hieno erite kiveksistä haisee aivan helvetin pahalle, mutta sitä hajua on silti pakko haistaa aina toisen kerran...ellei kolmannen. Tiedän että en ole yksin tämän asian kassa. ::p:

Koska se haju saa sut tunteen itses MIEHEKS :mad:

Feromoneja kato, ne menee suoraan takaraivoon.

Katos perkele...noin sen täytyy olla. Kiitos!! :D

Quote by JZZ
Mä syön niitä aina yksitellen (isot karkit, esmes merkkarit) tai kourallisia (esmes suklaarusinat). Hävetkää.

Oikea tapa syödä merkkareita on laittaa ensin neljä merkkaria päällekkäin. Kaava = punainen,musta,keltainen,musta. Puristetaan merkkarit yhteen, jonka jälkeen paketti suuhun ja eikun imeskelemään. Näin saamme parhaan tehon irti merirosvokarkeista. :heart:

Quote by JsL
Oikea tapa syödä merkkareita on laittaa ensin neljä merkkaria päällekkäin. Kaava = punainen,musta,keltainen,musta. Puristetaan merkkarit yhteen, jonka jälkeen paketti suuhun ja eikun imeskelemään. Näin saamme parhaan tehon irti merirosvokarkeista. :heart:

Oooh, mä rakastan merkkareita mutta en ole koskaan kokeillut tätä yhdistelmää! Lähentelee suorastaan neroutta! Mä oon aina syönyt karkkini yksittäin, enkä ole ymmärtänyt tätä pareittain syövien koulukuntaa, mutta tossa konstruktiossa on ns. munaa.

Saako tosta hyvät nousut?

Quote by taro
Mikä on se jossa on puinen keppi, ja toisessa päässä punainen imukuppi? Sillä avataan viemäreitä.

:D

Tulisuudelma. *pus pus*

Mikä on se jossa on puinen keppi, ja toisessa päässä punainen imukuppi? Sillä avataan viemäreitä.

Quote by Blondie

Tulisuudelma. *pus pus*

Tämä selvä.
Sitä virallista nimeä kaipasin..
Olenkohan oikeassa..
Karhunpumppu?

*päähänpinttymä* :D

Quote by Taedium

Kyllä, tunnustaudun rasistiksi kaikkia Cosmon, Me Naiset ja Trendin kotiinsa tilaavaa kohtaan! Ja kaikki jotka tilaa Seiskaa, tai muita aivotoimintaa lamauttavia lehtiä.

..i agree. Varsinkin Cosmo on täysin pelle -lehti. Järjetöntä, että joku voi tosissaan lukea sellaista roskaa. ..vai voiko? :scared:

Quote by Varvana
Gloria ja Cosmopolitan, joista kaksi jälkimmäistä onneksi loppuivat juuri nyt

Cosmopolitan todella on täysin tarpeeton aviisi. Gloria lukeminen sun kannattaa lopettaa nyt, mutta tilata uudelleen sitten joskus kun sä oot rikkaan insinöörimiehen rikas insinöörivaimo ja sulla on varaa kaikkeen tarpeettomaan luksukseen.

Quote by Taedium
Quote by Daniel Braun
Vaimokkeelle tulee Cosmo, Me Naiset ja Trendi.
:panic: ...Ja se ottaa sen lukemisen tosissaan? :panic: Se ei naureskele Cosmon jutuille, vaan ottaa vinkkejä? :panic: Teillä on Barbie kotona, vai? :panic:

:panic: Btw, vain rumien naisten täytyy meikata. :panic:

Kyllä, tunnustaudun rasistiksi kaikkia Cosmon, Me Naiset ja Trendin kotiinsa tilaavaa kohtaan! Ja kaikki jotka tilaa Seiskaa, tai muita aivotoimintaa lamauttavia lehtiä.

Mä en dissaa noista itte ku seiskaa, koska noi muut lehdet toimii ihan
yhtä hyvänä viihteenä ku esim. platinumin freestyle-puoli. Seiska taasen
on kyl niin sellasta rapakurapaskaa ku vaan voi olla :I Minkä ihmeen ta-
kia siinä lehdessä pitää hehkuttaa kaikenmaailman roistoja tyyliin euran
daltonit ja vaimonhakkaajia tyyliin matti nykänen ja risto "upi" lunkka.
Suomessa on ihan tarpeeksi typeriä idioottijuoppoja, ilman että niistä
muutama tarttee nostaa jalustalle.

Helvetin helvetti. :right:

Quote by Taedium
Quote by Varvana
@hehkutusta-topic
parasta sitten viipaloidun leivän!
Mikä oli parasta ennen viipaloitua leipää?

...leipäveitset?.. :scared:

[quote="dixoff"
Itse asiassa tuon tiesin kyllä hyvin, mutta (kehnohkosti selitetty) pointti oli, että telkkarin ääni kuulostaa tulevan eri voimakkuudella, mikä on aivan yhtä ahterista.

No tämä jos mikä on totta .. onneksi tähän on helppo ratkaisu: katso vain dvd elokuvia :)

Quote by ville

No tämä jos mikä on totta .. onneksi tähän on helppo ratkaisu: katso vain dvd elokuvia :)

Nääh, köyhää :)

Quote by Taedium
On muuten outoa, että on sellanen ihme päänsärky aina ennen ku saa sen kahvin juotua.

Mulla on sellanen outo juttu, että voin pelkästään juoda kahvin tai syödä aamulla. Useimmiten en kyllä voi syödä, kun tulee paha olo ja väsymys. Eilen enkä tänään ole juonut aamukahvia vaan syönyt. :eek: ja olen ollut puolikuollut. Koomaillut tekemättä mitään ja todentotta on sellainen outo päänsärky..hmm tai sitten se johtuu jostain muusta.

Quote by Daniel Braun
Minen kiinitä teinityttöihin liiemmin huomiota, joten paha tuohon käydä vastailemaan...

Älä Daniel puhu paskaa! :D

(Olen Akir0:n kanssa samaa mieltä siitä, että joskus olisi kiva olla muutaman vuoden nuorempi.)

Quote by Tapi T
Quote by Daniel Braun
Minen kiinitä teinityttöihin liiemmin huomiota, joten paha tuohon käydä vastailemaan...

Älä Daniel puhu paskaa! :D

(Olen Akir0:n kanssa samaa mieltä siitä, että joskus olisi kiva olla muutaman vuoden nuorempi.)

Aika harvoin ainakin mulla kukaan teinix kiinittää edes hitus huomiota.
Halvan näköiset, itsensä pesukarhuksi meikanneet, aivan liian kireissä housuissa ja yleisesti ottaen muutenkin mauttomissa vaatteissa keikistelevät reppuselkäiset teinit eivät mussa herätä minkäänlaista mielenkiintoa.
Vaikka peppu olisi miten piukka tahansa, ei kuitenkaan 15v teinix saa mua syttymään...

Ok, poikkeuksia tietenkin joskus erikoistilanteissa saattaa olla :D
Mutta, silti ne on teinejä.
Ei, ei toimi mulle :right:

Quote by Taedium
Mikä ihme se on, että kysymykseen vastaaminen alkaa aina: "Nii, tiedä häntä, mutta..." - "Enpä siitä tiiä, mutta epäilisin..." - "Ehkä saattaa mahdollisesti, mutta..." - "Nii voi se olla jotain muutakin, mutta ehkä..."

Parin viikon kokemuksen perusteella voin sanoa, että 30% suomalaisista matkapuhelinten käyttäjistä kuuluu em. ryhmään.

"...mikä se sellainen liittymä on?" "Onko se nyt varmasti halvin?" "Takaatko sinä sen minulle henk.koht., ettei tästä tule mitään ylimääräisiä kuluja?" "...no tee niin jos haluat..." "Kai se minun henkilötunnukseni oikein siellä on..."

:mad: :mad:

O