Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Daniel Braun
Hienoa! Ilmoitankin tässä samantien oman avopuolisoni sinne kurssille...
:)
Muista, ei sitten mitään tuote-esittelyjä/lahjoja... Mutten se meikkikori täyttyy entisestään.

Selvä. Näin inside-information:ina voin kertoa, että kurssi on 2-päiväinen ja eka päivä koostuu luennoista, ryhmäkeskusteluista ja käytännön harjoituksista. Kurssilaiset saavat etätehtäviä. Noin viikon kuluttua on kurssin toka päivä, ja silloin on loppukoe. Kaikki kokeen suorittaneet kurssilaiset saavat hienon diplomin.

Quote by JZZ

Sisällytätkö samalla jatkokurssin aiheeseen liittyen:

"Kuinka pistät vessanpöntön renkaan alas ihan itse valittamatta siitä asuinkumppanillesi, olethan jo iso tyttö. Teoriaa ja käytännön harjoituksia."

En. :D

Mutta ajattelin järjestää miehille semmosen kurssin missä opetellaan levittämään hammastahnaa hammasharjan päälle ilman että sitä on ympäri seiniä. Olen kuullut huhua, että semmoselle kurssille olis tarvetta. Siis ei mun miehellä... :)

Quote by JZZ
Quote by Blondie
Päivämäärät tulee tuonne Upcoming Events:in alle.

Sisällytätkö samalla jatkokurssin aiheeseen liittyen:

"Kuinka pistät vessanpöntön renkaan alas ihan itse valittamatta siitä asuinkumppanillesi, olethan jo iso tyttö. Teoriaa ja käytännön harjoituksia."

Tän kurssin vois kaikki naiset käydä imho! :D

Quote by Mrrshan
Quote by plink

eikös tuolla ylempänä tässä topikissa ollut puhetta oikean elämän hankkimisesta. ;)

Älkää hankkiko elämää, mulle sanottiin että elämä on huumetta ja huumeet on vaarallisia!!

Ja tästähän voitaisiin vetää johtopäätös

elämä = laiffii
elämä = huumetta

josta

huumeet = laiffii

mutta toisaalta

elämä - huumeet = 0

:crybaby:

Quote by Blondie
Tai hei, vedetäänkö tää kurssi yhdessä?
Ei taida olla fiksu idea.

...No kyl sä tiiät millaseks meidän jutut menis kumminkin... :winkwink:

Quote by Taedium
Quote by Varvana
No ei. Oikeasti se on mukavan ja soikean ristisiitos.
Jaa se on keksitty sana? Mäki oon keksiny oman sanan:

Sääliö

Se on säälittävä ääliö.

Nii siis ton sanan oon vaa keksiny. Se ei liity muuten asianyhteytee, ku et toi on keksitty sana.

SÄÄLIÖ, hmm...
Jännää, mutta tämäkin sana on täsmälleen yhtä kuin Timo Jutila oranssissa pikkutakissa. :)

Quote by JsL
Quote by : : : : :
Quote by JsL
Mitä oli ennen mitään? Vastaukseksi ei kelpaa ei mitään. :confused:

Oli pirun tiheää. Fakta.

Mitä oli ennen pirun tiheää?

:confused:

Ilmeisesti fakta oli pirun tiheää.. "Oli pirun tiheää. Fakta."

Quote by timppa^
Quote by Daniel Braun
Illalla alkoi mua mietityttään seuraava asia:

Onko sitten "Suomalainen o ja Suomalainen t"-kirjaimet olemassa?

ei.

Jäi kuitenkin epäselväksi se, että mikä hitto on "ruotsalainen å"?? :confused:
Jos ei kerta "suomalaista o"-kirjainta ole, niin miksi on olemassa "ruotsalainen å" vaikka ruotsissa aakkosiin kuuluu myös "o" kirjain, joten molemmat olisivat silloin "ruotsalainen å/o"...
En mä tajuu.
En mistään mitään, enkä kyllä ruotsistakaan :D

BTW: huomioitsavaa on se että kunnioitukseni ruotsia kohtaan on niin suuri, että kirjoitan maan nimen pienellä...

Quote by Daniel Braun
Niin...
Miksi se on "ruotsalainen å"??
Kyllähän sitä "å"-kirjainta taidetaan käyttää myös norjassakin?
Ja miksi Englantilaiset/muut eivät sano että "Suomalainen ä"?
Eikö kukaan osaa vastata?

Kieltäydyn vastaamasta, ennen kuin teet kotiläksysi. :angry:

Quote by Blackout
Tämä on sitten ilmeisesti ymmärrettävä niin, että kunnioituksesi Ruotsia kohtaan romahti tuon 2h 21min aikana, mikä näiden viestien välillä on.

Noh, eipäs tartuta pikkuseikkoihin :D

Quote by Blackout
Quote by Daniel Braun
Niin...
Miksi se on "ruotsalainen å"??
Kyllähän sitä "å"-kirjainta taidetaan käyttää myös norjassakin?
Ja miksi Englantilaiset/muut eivät sano että "Suomalainen ä"?
Eikö kukaan osaa vastata?

Kieltäydyn vastaamasta, ennen kuin teet kotiläksysi. :angry:

Tuota...
Katsotaanpa yhdessä mitä kirjoitin tossa edellä:

BTW: huomioitsavaa on se että kunnioitukseni ruotsia kohtaan on niin suuri, että kirjoitan maan nimen pienellä...

Joten eip tartte...
Katsos, toi pätee myös norjaan...
Vaikka sieltä tuleekin, ah niin ihana, Miss Jarea!

Kun huomaat, ota vaikka silmä käteen, että kirjoitan Suomi & Englanti isolla, niin ymmärrät pointtini :D
Ja mitä tulee niihin näköhäiriöihin, niin älä nyt kirjaimellisesti ota sitä silmää käteen.
Täältä löydät apua näkövaivoihisi ;)

Quote by khatt
Quote by Daniel Braun

Kun huomaat, ota vaikka silmä käteen, että kirjoitan Suomi & Englanti isolla, niin ymmärrät pointtini :D
Ja mitä tulee niihin näköhäiriöihin, niin älä nyt kirjaimellisesti ota sitä silmää käteen.
Täältä löydät apua näkövaivoihisi ;)

Nyt olet kyllä itse puusilmä, ja lisäksi taitaa ns. muutama kirjain puuttua aakkosista ;)

Niinpä, sitä en kiistä...
Kirjoitan ajattelematta mitään ja aivan liian nopeasti.
Typot eivät ole harvinainen juttu mun postauksissa ;)
Lueppa noi mun kaikki postaukset, niin kyllä huomaat sen.
Ja toisaalta, asiakin (ns. "the pääkohta") on lähes aina kadoksissa...

Ja kyllä, Instu (ei mainos, vaikka vakioasiakas olenkin) on loistava paikka hankkia apua näkövaivoihin.

"nimimerkki: vähintään kerran vuodessa uudet silmälasit"

Quote by da_chef
Quote by kimik
miks aurinko nousee?

miten niin nousee?

Mä haluaisin kysyä miks sä kyselet vaikka tää aihe
on jo käsitelty? :mad:

Quote by Caro²
Asiaa vessasta:

- Minkä takia kaikissa vessoissa on paperit AINA väärinpäin?!

Mikä on väärinpäin ja mikä oikeinpäin?
Se on suhteellista.
Mun mielestä oikeinpäin on että se paperin pää roikkuu siinä "ulkoreunassa" eikä seinää vasten...
Tätäkö tarkoitit?

Mä olen pähkäilly tota kysymystä useaankin kertaan ja lopulta olen tullut siihen tulokseen että paperin käyvät kääntämässä hajulukossa elävät tyypit...
Tai koko juttu on wc-paperivalmistajien salajuoni jolla tavoitellaan maailmanherruutta!

Toisaalta, myöskin madollista on että Caro tarkoitti "väärinpäin" ilmaisulla sitä että hänen mielestään paperin nurjan puolen tulisi olla ulkopuolella ja ulkopuolen sisäpuolella... :D

Quote by Tapi T

Kerettiläinen! Kun vessapaperi roikkuu rullan "ulkopuolella", niin se on heiluu ilmavirran mukana, tarkertuu housuihin yms. Vessafriikit ja muut ammattilaiset ovat jo pitkään laittaneer rullan siten, että ulos tuleva paperi jää seinän ja rullan väliin.

Toi nyt riippuu ihan siitä missä se rullateline sijaitsee... Esim meillä se on sillee tyhmästi siinä pöntön vesisäiliön takana olevassa seinässä kii.
Siis siinä vesisäiliön vieressä.
Jos se paperi olis sitä seinää vasten, niin siitä olis perkuleen vaikee saada paperia...

Mutta, tota housuihi takertumista mä en ymmärtänyt.
Siis mitä?

Kotkassa kaikki on toisin ;)

Quote by Blondie
Quote by Daniel Braun
[Mutta, tota housuihi takertumista mä en ymmärtänyt.
Siis mitä?

Siis silleen että kun lähtee vessasta semmonen vessapaperin pätkä roikkuu housuista ulos.

Miks joku sitten tunkee sitä paperia sinne housuihinsa? :D
Ei ainakaan mulla ole tuota ongelmaa...
Miten toi muka liittyy siihen takertumiseen.
Mihin se takertuu?
Sehän on pitänyt työntää sinne housuihin jos se sieltä roikkuu ulos...

Taitavat taas olla asialla ne sukkavarkaat :mad:

Quote by Juki54
Ei keskipisteestä voikaan, mutta jos liikut siitä mihin suuntaan vain?

Niih, täähän on sinänsä ihan mielenkiintoinen ajatusleikki. Jos on täsmälleen maapallon keskipisteessä, tarkoittaa se että joka puolella on yhtä paljon massaa, joka taas tarkoittaa sitä että tuon massan aiheuttama vetovoima on joka puolelta yhtä suuri, jolloin vetovoimat kumoavat toisensa ja periaatteessa ei tipu mihinkään suuntaan. Mutta jos poikkeuttaa itseään tuosta pisteestä edes vähän, niin silloin tipahtaa aina takaisin keskipistettä kohti, koska massaa tulee enemmän sinne suuntaan mistä pois päin liikutaan, jolloin vetovoimavektorien summavektori osoittaa takaisin keskipistettä kohti.

:scared:

Miksi ulkona on perkuleen kylmä ja taivaalta leijailee jotakin ihmeen valkosta nöyhtää??
:scared:
Mä en enää voi mennä ulos! :(

Minkä takia trendinihilistin nihilismi ei ulotu
nihilismiin :scared:

Quote by jUSSi
Quote by Taedium
Mutta flabat sikseen ja tissejä telkkaan, tule sinäkin pHaze meidän kelkkaan! Käytetään hyväksi vaikutusvaltaasi ja kirjotetaan Tarjalle uusi ukaasi!

"Miksei TeeVeessä Näytetä tissejä? Miksei TeeVeessä näytetä tissejä? Ainakaan tarpeeksi!"

hetken ihmettelin, että miksi tää kuulostaa etäisesti tutulta, mutta onkos tää nyt sitä saatanan raptoria?

Kyllä, raptoriahan :heart: tuo.

O