Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by FM
Testasimme apinoilla mikä väriyhdistelmä on koukuttavin.

Ai, siitäkö se johtuu että aina kun luen Plattaria, niin alkaa tekemään mieli banaania?

BTW: vaihdetaan foorumin nimeä... Uusi vois mielestäni olla toi Sininen foorumi ja FM voisi muuttaa nimensä Sinisen foorumin nalleksi :D
Mitkä lastenohjelmat? Kuka niitä katsoo, en ainakaan minä :excellent:

Quote by jesus
Quote by Blondie
Quote by delphion
- Miksi naiset laittaa maskaraa suu auki?

En mä ainakaan laita. :winkwink:

No sä ootkin vissiin ainoo. :)

En mäkään laita. Tosin en laita myöskään suu kiinni

Quote by Remotion
juu ääsked tät vat laif?
juu kän ket joor oun from plätinym weerhaus (ounli 1e/jiör, jees, juu mait think täts tsiip but rimember tät plätinym laif is wöörth of nathing), bat juu häfty höri biföör tem aar ool goon!

Ai tsast mänitsed ty ket mai oun, tei aar oolmoust finised intiit.
Äkt nau!!!!
:eek:

Quote by Taedium
Mä en oikeesti ymmärrä miksi kaukosäädintä painetaan kovempaa ku patterit on lopussa.

tai hakataan toiseen käteen tms :eek: "kyllä se siitä lähtee..."

Miksei kaukosäätimet toimi ravistamisesta peräisin olevalla energialla :confused:

Quote by Hugo
Quote by Taedium
Mä en oikeesti ymmärrä miksi kaukosäädintä painetaan kovempaa ku patterit on lopussa.

Miksei kaukosäätimet toimi ravistamisesta peräisin olevalla energialla :confused:

Hehhee :hah:
Todellakin, sitä kapulaa tulee paukutettua kättä tai polvea vasten heti, kun tuntuu siltä että siitä käy energia olemaan lopussa. Nähtävästi sitä kuvittelee että se saa sen toimimaan.
Noh, joskus tollanen pikkanen taputtelu auttaa...
Siis kaukosäätimelle...

Ehdottomasti pitää ehdottaa jollekin merkille sitä, että tekis tollasen liike-energialla toimivan kaken. Onhan niitä taskulamppuja ja kellojakin.
Kaukosäädin olisi mielestäni luontaisesti seuraava askel eteenpäin. :D

Quote by Hugo
Quote by Taedium

Mun mielestä pitäis miettiä miksei kaukosäätimet toimi aurinkokennolla niinku esim taskulaskimet. Ja vielä siten että valoisassa niissä latautuis pieni akku joka sitten kestäis koko illan kanavasurffausta pimeässä olohuoneessa. Miksei PRLK!

Nimim. Kaukon patterit aina loppu. :mad:

Miksi ***ssa paikallisjunissa ihmiset avaavat oven sinne "eteisen" suuntaan vaikka se olisi tupaten täynnä ihmisiä? :panic: Pakkoko sinne ryysikseen on vielä se ovi tuupata? Öhh...

Quote by Taedium

Kikka #3:

Avaa patterikotelon kansi.

Rullaa pattereita kämmentäsi vasten patterikotelossa.

Näin olet saanut ainakin 2 lisäpäivää patterinvaihtoon. :D

Quote by Quu
Kun nuo stealthilaiset ovat niin haluttomia vastaamaan seuraaviin kysymyksiin, niin voisin laittaa nämä tähän:

• Miksi hyvin kalliista naistenkellosta on lähes mahdotonta nähdä tarkkaa kellonaikaa?

no siis hei rikkaat haluu tehda kaiken nii vaikeesti. toisaalta siinon myos toi sosiaalinen pointti. nainen voi pyytaa miesta katsomaan etta josko han saisi kellosta paremmin selvaa; se kuin tuo tuosta jatkuu voi sit jattaa mielikuvituksen varaan.. :eek:

Quote by Taedium
If tis is joor ounli stedi ting in joor laif, ai mast äsk: vot laif? ;)

juu ääsked tät vat laif?
juu kän ket joor oun from plätinym weerhaus (ounli 1e/jiör, jees, juu mait think täts tsiip but rimember tät plätinym laif is wöörth of nathing), bat juu häfty höri biföör tem aar ool goon!

Quote by paanos
Okei nyt vituttaa jo niin paljon, että on pakko vielä kysyä tästä.
Eli kysymys on Don Johnson big bandin Jah Jah Blowjob-biisistä.
Eli viittaako tuo b-sana tässä yhteydessä suihinottoon vai johonkin muuhun yhteyteen...?
Ihan vitun naurettavaa kattoa ku 10-v pennut lauloi perässä jossain konsertissa ja radiossakin biisi on hitti, no harvoinhan teinirunkkuhopparit edes tietää mitä lyriikoissa sanotaan. Vittu. :excellent:
Nyt on jo paljon parempi olo.

Joo, ja vaik tietäiskin niin ei ainakaan tiedä mihin tolla 'jah'lla viitataan. :mad:

Quote by paanos
Okei nyt vituttaa jo niin paljon, että on pakko vielä kysyä tästä.
Eli kysymys on Don Johnson big bandin Jah Jah Blowjob-biisistä.
Eli viittaako tuo b-sana tässä yhteydessä suihinottoon vai johonkin muuhun yhteyteen...?
Ihan vitun naurettavaa kattoa ku 10-v pennut lauloi perässä jossain konsertissa ja radiossakin biisi on hitti, no harvoinhan teinirunkkuhopparit edes tietää mitä lyriikoissa sanotaan. Vittu. :excellent:
Nyt on jo paljon parempi olo.

Niin, harva 10-v pentu tosiaankaan jaksaa kuunnella muitakin kuin kertsin sanoja ja tajuta, että tuota suihinottoa käytetään vain vertauskuvana kuvaamaan länsimaiden harjoittamaa riistoa kolmatta maailmaa kohtaan (tai jotain sinne päin, poika puhuu niin nopeesti et ei voi olla varma :rolleyes: ).

Mut miks raha ei oikeesti kasva puissa, ei ees rahapuissa?

Quote by Euroopan reilut
Viittomakieli on maakohtaista, mutta ei kovin pitkälti. Eri maiden kuurot ymmärtävät hämmästyttävän hyvin toistensa viittomista.

Juuri luin artikkelin (muistaakseni hesarista?), jossa kerrottiin että jopa helsinkiläisellä ja turkulaisella kuurolla on vaikeuksia ymmärtää toisiaan.

Murteet ovat todella voimakkaita ja uusia sanoja keksitään jatkuvasti.

Mitä muiden maiden välille tuleviin eroihin tulee, en tiedä.

Itse valitsisin ennemmin kuurouden. En ehkä kuule musiikkia enään ikinä, mutta selviämpähän lähimpään kauppaan ilman kenenkään apua. Lisäksi löydän kämpästä hukkuneen sukkani kohtuullisen nopeasti.

Voin silti nauttia elokuvista melkein kuin ennenkin, käydä valokuvanäyttelyissä ja klubeilla joissa on hyvät äänentoistot (=bassot).

Eikä muuten tarvitse kuunnella puolison juttujakaan huonoina päivinä... ;) Silti kuitenkin säilyttäen sen asian miksi hänestä heti ensinäkemältä kiinnostuin.

Ilman näköä elämä olisi melko pebasta.

aamen

Hiilitabut tuttujuttu...
Mutta mutta, saiskohan siitä punasta jos nykäsis jonkun rikkinäisen tuopin palaset kurkusta sisään? :scared::scared:

Quote by Quu
Eikä muuten tarvitse kuunnella puolison juttujakaan huonoina päivinä... ;)

Ja vaikka kuviteltu puoliso tulis siihen eteen jäkättämään viittomakielellä,
tarvis vaan sammuttaa valot ni koittaisi autuas rauha :excellent:

Quote by Taedium

Ja minkä takia ne meikkikorit on aina ihan hirveen värisiä?

Samaa olen minäkin ihmetellyt... Tosin, kauniimman puoliskoni "kori" on nykyisin semmonen matala pahvilaatikko... Ja se siksi, että meikit eivät muuten mahtuisi samaan "koriin" :scared::scared:

Muuten, miksi hitossa naisilla tarvii olla ne meikit aina samassa paikassa?
Eiks semmoset meikit mitä ei käyty kun kerran kuukaudessa/kahdessa vois olla jossakin "jemmassa" ja nää käyttömeikit ihan erikseen?
Ja miksi hitossa niitä meikkejä on se 1000+1? :confused:
Ei voi ymmärtää...

Ja toiseksi, miksi naisilla on niitä rasvoja niin paljon? Monta kasvoille, taas monta putelia kropalle, lisää sinne ja tonne ja parit tähän ja yksi tuohon? Ei voi tätäkään ymmärtää...

Quote by Blondie

Mulla on kahdessa paikassa, eli käyttömeikit yhdessä boxissa, vähemmän käytössä olevat toisessa. Se on todettu tosi käteväksi.

Niitä eri meikkejä on eri esim. vaatteiden väreihin sopivia, hiusväriin sopivia, tilaisuuksiin sopivia. Mä en ainakaan käytä samoja meikkejä hautajaisissa ja teknobileissä...

Toivottavasti auttoi.

Iso käsi tosta! :)
Olet ensimmäinen nainen jonka kuulen noin tekevän.
Hienoa! Olet sisäistänyt sen miten niiden meikkien kanssa oikein tulisi toimia...
Voisitkos perustaa koulun jossa ton saman vois opettaa kaikille naisille? :D

Mutta kun kerran ollaan päästy tähän kakkakeskusteluun, niin miksi kakka on ruskeaa? Eikö se voisi olla vaikka sinistä?

Quote by Blondie
Quote by Daniel Braun

Hienoa! Olet sisäistänyt sen miten niiden meikkien kanssa oikein tulisi toimia...

Jep. Päivämäärät tulee tuonne Upcoming Events:in alle.

Hienoa! Ilmoitankin tässä samantien oman avopuolisoni sinne kurssille...
:)
Muista, ei sitten mitään tuote-esittelyjä/lahjoja... Mutten se meikkikori täyttyy entisestään.

Quote by akir0
Miksi hautajaisissa ei soiteta teknomusiikkia?

Jos mä kämmään ja satun jostain syystä kuolemaan ni mun hautajaissa tulee soimaan satavarmasti jotain itkukiksua! :hah:

Tai no jos joskus naimisiin päädyn niin häämarssi on ainakin "jotain ihan muuta". :happyroll:

Quote by Daniel Braun

Jep. Päivämäärät tulee tuonne Upcoming Events:in alle.

O