Kirjaudu
tai
Rekisteröidy
Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- ...
- 62
- Seuraava »
Jos on pallon sisäosan muotoinen peili, eli peilipallo käänteisesti. Ja jos sen peilin saa hiottuu niin, ettei siellä ole saumaakaan ja se olisi meidän teknologian ulottumattomissa sen pyöreyden täydellisyyden tila, ja sinne sisään laittaa jotain kaasua esmes, vaikkapa typpi-argonia, joka jonkun säteilyn avulla, vaikka mikroaalloilla, hohtaa valoa, niin mihin valo menee siellä?Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos...
Ja pysyykö se valo siellä ikuisesti?
Ja jos sen pallon saisi osittain läpinäkyväksi, niin saisiko pienellä valomäärällä aikaan paljon valoa?
Keksinkö ratkaisun energiapulaan?
Mikä on energiapula?
Tai sit jos o ollu vaik monta vuotta sama osote, niin onks pakko`vaihtaa?Heh, vaihda meiliä ;)
(Harmittaa vieläki, että Rocketmailin osote meni vanhaks.)
D'uh...Bling!
Vastauksen annoit itse, vaihda selainta ;)
IE toimii ja ei toimi. Itsellä skulaa palomuurinkin läpi toi ihan ok ja ite käytän IE:tä.
Mut niinku aikuisten oikeesti eihän tollaseen kysymykseen voi antaa niinku oikeeta vastausta noilla tiedoilla. "Mulla on palomuuri, miksen voi käyttää tätä härpätintä?" ... Nii, esmes palomuureissa on joskus jotain sellasii juttuja, joita kutsutaan asetuksiksi. Niitä voi säädellä ja eri säädöt tekee eri juttuja.
Ja esmes jos sattuu olee niin, että XP SP1 sisältää bugin, josta esmes Plattarin modet sattuisi olemaan tietoisia ja se aiheuttaisi tällaista, niin eihän tuosta postauksesta saa edes niin yksinkertaista asiaa selville, kun Service Packin taso.
Eikä tollasella heitolla "mulla on palomuuri" tee juuri mitään, ellei kerro enemmän asetuksista.
Onnea, modet, onnea.
(Vaikkakin tuolla olisi ihan topic tällasille kysymyksille...)
Kuhan taas vänkäsin. Foorumeilla muutenkin jengi kysyy fiksuja... "Haluan opetella hakkeroimaan, mitä softia mä tarviin ja mistä ne ladataan?"
Mistä tulee ilmaus "saunan takana" / "saunan taakse"? Mikä siinä paikassa on niin erikoista, että sitä pidetään perimmäisenä välienselvittelypaikkana, tuomiolavana ja huonon geenimaterian poistoventtiilinä? Onko saunan takainen paikka toiminut muinaiskansojen yhteiskunnassa mestauslavana tai pakanallisena alttarina?
On. vahan myohemminkin kuin muinaiskansojen aikaan. Mutta lieneeko yleisemmin tullut kayttoon Linnan opuksesta "Tuntematon Sotilas", jossa pari rintamakarkuria teloitetaan saunaa muistuttavan rakennuksen seinaa vasten. Ja taidettiin tuota fraasia kayttaa muutenkin, en jaksa nyt tarkistaa; lue kirja niin selviaa :)
Aina ku ollaa mun gimman kans sillai, kyl sä tiiät - mixaamassa, ni mul alkaa ole aika hardhaussii, mut viimeex se sano, että mun mixi on ihan riittävän hard, mutta bileet sulki liian aikasin. Meil tuli siin sit aika iso gabberi ja nyt ollaa breakbiitissä. Miten mä saan mun mixit pidemmix?
Älä anna laukan häiritä :excellent:
Minkä takia bussit menee hyvin paljon useammin nenän edestä kuin että ne tulisivat "juuri sopivasti" kun saapuu pysäkille :confused:
Sinä olet vain tosi paljon aikaisessa seuraavaan bussiin.
Minkä takia bussit menee hyvin paljon useammin nenän edestä kuin että ne tulisivat "juuri sopivasti" kun saapuu pysäkille :confused:
Sinä olet vain tosi paljon aikaisessa seuraavaan bussiin.
...Joka lopulta tulee selvästi myöhässä ;) Jos edellinen menee etuajassa niin seuraava on aina myöhässä. HKL:n kirjoittamaton sääntö.
Pitäisiköhän aloittaa yksityisautoilu?
edit: liian diippii
:cool:
Sä et ny oo oikee mukana tässä...Platinumin kissojen omistajien puolesta esitän jyrkän vastalauseen moiselle! :mad:
Tossahan on tältäkin foorumilta tuttuja henkilöitä taustalla.
Jeps.
Esmes Youtubea kaivelemalla saa vielä tietää sankareiden nimetkin. ;)
Miksi täällä Platinumissa on niin hiljaista nykyään? Tai on ollut jo jonkin aikaa
Lapset vaan irkkaa ja mesee. Foorumit on niin pacee. Mutta mä viihdyn, mulle plattari on edelleen TOP5 -sivustojen joukossa , vaikkakin freestylen asiattomuus on vienyt sivuston yleistä fiilistä alaspäin.
ps. Klubitus nyt ei vaan toimi. Ihan liian plur :confused:
Tietääkö kukaan missä mun mieheni lompakko on? :confused:
Aina ku ollaa mun gimman kans sillai, kyl sä tiiät - mixaamassa, ni mul alkaa ole aika hardhaussii, mut viimeex se sano, että mun mixi on ihan riittävän hard, mutta bileet sulki liian aikasin. Meil tuli siin sit aika iso gabberi ja nyt ollaa breakbiitissä. Miten mä saan mun mixit pidemmix?
Älä anna laukan häiritä :excellent:
*reps!*
[quote="Iltalehti"]Poliisi etsii noin 20-vuotiasta miestä, joka on noin 175 senttiä pitkä. Hänellä on vaaleat lyhyet hiukset, valkoinen lyhythihainen paita ja farkut. Toinen naisista on noin 20-vuotias. Hänellä on blondit hiukset ja päällään hänellä oli turkoosi paita.Hä? :confused:
Hehhehehheheee, olipas likainen kysymys. :)
Nimim. Likainen kysymysmerkki
Mä itseasiassa tiedän nyt missä se oli. Se oli pudonnut ajopuvun povitaskusta hihaan. Löytyi seuraavalle ajolenkille lähtiessä... Ja siinä vaiheessa oli jo ajokortti jne uusittu.
Mä itseasiassa tiedän nyt missä se oli. Se oli pudonnut ajopuvun povitaskusta hihaan. Löytyi seuraavalle ajolenkille lähtiessä... Ja siinä vaiheessa oli jo ajokortti jne uusittu.
Auts. Hyvä, et löytyi, mut kakka juttu, et kortteja jo uusittu jne. Mäkin hävitin joskus lompakon vähän tolla tavalla, se tosin tippui taskusta laukkuun. Kissojen ja koirien kanssa sitä etsittiin, mut onneks se löytyi ennenkuin aloitin kuolettamaan kortteja jne.
Nyt tulee kaikkien tyhmien kysymysten äiti, isä ja pikkuserkku.
Jäänyt kaivelemaan yks biisi, jota muistaakseni soitettiin '80-'90 -luvulla mm. Sokoksella ns. "hissimusiikkina". Sellanen hempeä melodinen sinfoniaorkesterin jousille tehty biisi.
Onko tarpeeksi vaikea?
Jos vastaat ei, niin MIKÄ ON TÄMÄ BIISI!!?!?!!1
aika helppo!? eihän tollasia biisejä oikeesti montaa ole... :hah:
Son nokialainen :D
Niinhän se on, mutta miksi ... oi miksi !?
ACDSee 3 on "ilmainen", kunhan ei Trialin jälkeen mene koskemaan trialin loppumisesta kertovalla ikkunalla mihinkään vaan määrittää kaikki kuvatiedostot ACDSeen ja tuplaklikkaa kuvaa winbrowserissa... Sit vaa käyttää sitä ohjelmaa, mutta muistaa olla koskematta taustalla olevaan trial ikkunaan.Kuka tuolla maksullisella mittää tekee muutenkaan?
Pahaiset korjasivat uudemmissa mokansa. :(
Niin, mutta kuka tekee näillä mitään. En minä oikeastaan - harvoin tarvii browsailla kuvia kun tietää missä kansiossa on minkäkin projektin kuvat... ;)
Duunis duunibilekuvii joskus joutuu selailee browserilla.
Vaan yksi idiootti ei tajua Windowsin file assosiaatioita ja koitan metsästää sitä kuvankatselusoftaa joka tukee just yhtä tiettyä formaattia, eikä Irfan näyttäny tukevan.
Ei tää ees oo mun hommaa...
Ja sielläkin heti alkuunsa löyty formaatit. Miksei ACDSee voi näyttää niitä sivuillansa?!IrfanView on ihan OK, ja jos loppuu kesken, on aina XNView joka tukee yli 400 formaattia...
Tanan hattivatit...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- ...
- 62
- Seuraava »